Appartement Glaros

Meer appartementinfo

55 reviews over Appartement Glaros

• 7Emile26-08-2011

Beginnersvakantie

Als je niet te veel eisend bent kun je hier prima terecht. personeel erg vriendelijk.

• 9janneke17-07-2007

Al een aantal jaren ga ik met veel plezier naar Hotel glaros waar het personeel ons altijd met open armen ontvangt. Glaros is een super klantvriendelijk maar vooral gezellig hotel met een persoonlijk tintje!Het eten is lekker en het hotel is dichtbij het strand en het uitgaanscentrum.

Met vrienden

• 3Renate03-06-2007

Zeer slecht appartement, bij aankomst remsporen in toilet, haren over de vloer, scheuren in het beddengoed, handdoeken allemaal gerafeld. Kortom smerig en oud. We hadden een appartement voor 4 personen, waar we maar twee stoelen hadden, maar 1 glas en ga zo maar door. Toen we vriendelijk vroegen om een andere kamer, was er eerst niks meer vrij, waarna het personeel er zelf erg hard om kon lachen. Uiteindelijk toch na wat aandringen een andere kamer gekregen. Personeel spreekt en verstaat vrijwel geen engels. In 2005 ben ik er ook geweest, maar in 2006 was het echt waardeloos, ik kom er niet weer. Echt een afrader!! Natuurlijk wel perfecte ligging dicht bij strand en centrum. Alanya is super!!

• 8marianne10-09-2006

23aug t/m6sept, zijn we daar geweest.We hebben het erg naar onze zin gehad. Het personeel van het zwembad Gino, memmet en Api waren geweldig, ze zijn heel gemoedelijk en altijd zin in gein. We hebben vaak onze late uurtjes daar door gebracht met danzen en waterpijproken en af en toe ging er weer iemand het water in.Volop dolle pret. Ook overdag waren ze erbij met hun gein en verwennerij.Het eten bij Gino is ook voortreffelijk.Het appartement zag er goed uit en werd elke dag schoongemaakt. De ligging is 5min vanaf het strand en vlak bij de hoofdweg. Ga er zeker volgend jaar weer heen. Het restaurant Kasif is een aanrader, is schuin tegenover Glaros, ook bij Carla kan je lekker eten. We kunnen niet anders zeggen dat we het reuze naar onze zin heb ben gehad. Marianne , Jennyfer en Robbin

Familie

• 8G.A.Meijers09-09-2006

zeer vrienelijk personeel en goede ligging t.o.v. centrum en strand

• 5sylvia en paul22-08-2006

wij zijn hier geweest van 22 july tot 9 augustus.erg oud apartement slecht onderhouden.de stop contacten hangen uit de muur de deuren sluiten niet goed. lift moet maar echt door 2 pers. gebruikt worden.anders zit je vast.maar hij komt wel weer met de sleutel hiihihi.maar er is ook een restaurant bij het zwembad en daar kun je wel lekker eten die jongen heet gino,hij probeert het wel naar je zin te maken.we hebben het wel onzettend naar ons zin gehad.maar we zijn erg verwend dus daarom gaan wij er niet meer naartoe geef mij maar weer een luxe vakantie wel wat duurder maar het verschil merk je dan ook wel,zeker aan de handdoeken want die waren daar schuurpapier.al met al leuke vakantie maar niet meer voor een tweede keer.

• 9Mehmet en Marjolein20-08-2006

We zijn nu voor de derde keer in Glaros en nu ook is het weer goed bevallen. Voor relatief weinig geld heb je een heel goed appartement. De kamers zijn eenvoudig maar zeer netjes. Elke dag wordt er schoongemaakt. Wat ook zeer positief is is de ligging. Vlakbij strand en hoofdstraat. Personeel is zeer vriendelijk.

• 7betty15-08-2006

hallo wij zijn met ons gezin voor de 4e keer 2 weken in appartement glaros geweest we hebben het er naar ons zin gehad schone kamers schone handdoeken vriendelijk personeel de prijs kwaliteit verhouding is goed je betaald weinig en krijgt wat je nodig hebt een slaapplaats een douche een wc het is niet super luxe naar dat kan ook niet voor die prijs tot volgend jaar

• 7Renate12-08-2006

Appartement Glaros is een standaard en simpel appartement maar heeft echt een geweldige ligging, 2 minuten lopen van het strand en ongeveer 5 minuten lopen om in het centrum te komen. En vlak om de hoek van het appartement heb je een heerlijk restaurant genaamd "Carla Restaurant". Dit ie een Nederlands restaurant en je kunt er heerlijk eten voor weinig geld, er werkt zeeer vriendelijk personeel en er hangt een gezellig sfeertje in tegenstelling tot een ander Nederlands restaurant. Wij hebben er bijna iedere dag gegeten, en je kunt er ook prima ontbijten. Groeten Renate

• 7jan van der woude12-08-2006

glaros is een oud maar redelijk onderhouden appartementencomplex (voor turkse begrippen) de badkamer wat klein ,en geen luxe , maar daar is de prijs ook naar. als je een fooitje achterlaat , kom je om in de handoeken en word alles prima voor je geregeld.(turkse manieren) de ligging is goed tov het centrum ,bazaar,uitgaansleven en het strand is nog geen vijf minuten lopen(even de weg over en dan 100 meter) de zwembaden zijn klein maar zijn niet overbezet , aan het zwembad zit een perfect en voordelig mexicaans restaurant dat wordt beheerd door Gino, deze jongen heeft in duitsland zijn koksopleiding gedaan en dat is op een zeer positieve wijze te merken . GLAROS GEWOON DOEN , WIJ VONDEN HET TOPPIE. Jan van der woude

0 tips over Appartement Glaros

0 vragen over Appartement Glaros