Hotel Galaxy Beach

Meer hotelinfo

16 reviews over Hotel Galaxy Beach

• 7Patrick01-03-2016

Leuk klein Hotel.

De mensen waren zeer vriendelijk. Het eten was goed en uitgebreide keuze voor zo een knus Hotel. Het Hotel ligt bijna direct aan het strand. Het is zeer zeker niet te vergelijken met een 4ster Hotel in Nederland, maar voor een budget vakantie is het zeker waard om te gaan!

• 6pino47 holland09-06-2011

4 sterren is 3 sterren

hotel is oud ligging slecht langs drukke snelweg als je kamer aan de weg heb slaap je slecht hoor de hele nacht autoos langsscheuren namelijk enkel glas matrassen oud eten is redelijk als je van kip en rijst hou water zee is vies riool komt uit in zee zeer veel russen van het bier word je niet dronken is nm malt verder personeel zeer vriendelijk alles redelijk schoon alleen sommige wc vies ga er niet meer heen

• 7jannie brouwers27-07-2008

4 sterren zijn eigenlijk 3 Ned. bij dit hotel

Ik ben met mijn dochter van 12 van 7-21 juli in Galaxy Beach geweest. Volgens de receptionist de eerste Nederlanders en in de eerste week in elk geval de enige. Later kwamen er meer en toen werd het voor ons ook gezelliger. Ik vond het eten wat minder gevarieerd dan ik gewend ben, maar wel van goede kwaliteit. Het personeel was uiterst vriendelijk, maar een jongen die uit een appartement met ons mee kwam volleyen werd soms wel en soms niet geweerd door managment en entertainer, erg onrechtvaardig.Bankautomaat is nu op ongeveer 500 m. op weg naar Mahmutlar evenals de supermarket. Wij hebben er een leuke tijd gehad.

• 8Barbara & Grudie14-04-2006

Mooi hotel,goed schoon, eten was goed,alleen iets te ver van vliegveld (de busreis met kleine kinderen was te lang.)

• 7Jan Van Wesemael20-08-2005

Menu weinig gevarieerd, animatie overdag quasi onbestaand. Degelijk, maar waarschijnlijk beter als je Rus of Oekraïner bent, want het hotel is er vol van. Eerste bankautomaat op 8 km afstand, volgende op een half uurtje met dolmus in Alanya stad. Wie iets beter wil in de omgeving kan ik Golden Dreams aanraden (Lara), Belgvriendelijker, niet ver van bankautomaat, korter bij Alanya.

• 8s uit brabant19-08-2005

ik vond het hotel echt super!!! het eten was i.d.d s`avonds wat eentonig maar in de buurt kon je voor 3,50 al een frietje met een hamburger krijgen als je er echt op uit gekeken was. het personeel was geweldig vooral charlie die brengt als je het vraagt de drankjes in het water. het uitgaan is daar ook leuk het animatieteam gaat om de dag naar de james dean en als je vaker wilt kun je gewoon de terugweg een taxi nemen.het animatieteam zorgt ook elke dag voor een dagindeling waterpolo beachvolleybal enz echt super! wij lagen in het hotel met enorm veel nederlanders het was echt een vakantie om nooit te vergeten.

• 7J.Roovers17-08-2005

strand was kiezel veel gesteente in het water.Hotel was goed,personeel was vriendelijk. Hygiene in toiletten was onvoldoende. Hoofdgrechten was te weinig keuze , bij-en nagerechten zoals salades , fruit ruim voldoende Weer was perfect =/= 40 graden celsius ( 6-13 Augustus 2005) Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

• 10Lwd13-08-2005

Het is een fantastisch hotel, vooral het personeel maakt de sfeer helemaal het einde. Het eten is heel erg lekker en je hoeft je er niet te vermaken.. je word er vermaakt! Heerlijk, volgend jaar weer Galaxy beach..!

• 4JanN11-08-2005

Wij zijn toch in heel wat landen geweest in Europa en daar buiten. Ik had hier de reacties gelezen en ik dacht dat mensen nooit tevreden waren met de plek waar ze naar toe gingen. dit hotel was toch echt onder de maat. Misschien hadden we dit kunnen weten maar het voldeed niet aan de verwachtingen. Het personeel was aardig maar daar is ook alles mee gezegd. Het eten is eentonig en het strand is één en al rotsen. All inclusief is hier niet zoals je bedenkt als je van huis gaat. Wij zijn niet degene die altijd lopen zeiken wanneer er ook maar een klein dingetje fout gaat maar hier gaan we echt nooit meer naar terug. De jongens van het personeel zullen we vast nog wel eens zien maar niet in dit hotel. Als je de twijfelt om hier naar toe te gaan bekijk dan goed de folder en de fotos en stel je dan hierop in

• 7s&f08-08-2005

Wij zijn hier geweest van 30 tot 6aug. In eerste instantie viel het ons tegen, wij hadden een vieze douche, maar daar werd gelijk wat aan gedaan. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten vonden wij wat minder, en de snacks stelden helemaal niks voor, een klein broodje.. De animatie was oké ze deden erg hun best maar het was elke keer hetzelfde. De ligging van het hotel is een stukje buiten alanya maar is wel te doen met de dolmus, voor 1 euro ben je binnen 20 minuten in alanya. Het strand is kiezel maar er staan genoeg bedden waar je op kunt liggen.

0 tips over Hotel Galaxy Beach

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages