Appartement Fougere

Meer appartement info

71 reviews over Appartement Fougere

• 2018
    8j Stark01-09-2018

superleuk de combi van appartement en hotel

Erg geschikt voor gezinnen met kleine kinderen! Heerlijk kleinschalig en overzichtelijk, goede prijs kwaliteit verhouding. Je kunt lekker buiten op het terras zitten terwijl je de kinderen in de gaten kunt houden op de speelplaats. Ruim appartement met borden, bestek e.d, waterkoker, koelkast, kookplaat en zelfs broodrooster! Supermarkt om de hoek en je loopt zo naar het strand/centrum in +_15 min. Wij waren sinds 2008 weer de allereerste Nederlanders in het hotel! In de 2 weken dat wij er waren bijna geen Nederlanders gezien, vooral mensen uit Noorwegen/Zweden. Jammer was dat er bezuinigd is op personeel, ze komen handen tekort waardoor het niet altijd schoon was bij het zwembad. Schoonmaak kamer prima. 3x per week in de avond animatie bij het zwembad, erg leuk ze verplaatsen dan het terras rondom het zwembad zodat je een soort diner show hebt! Erg handig met kinderen kun je ook de avondanimatie zien want die is rond 21.30 afgelopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Danielle Z26-08-2018

Fantastische

Wij hebben ons super vermaakt bij fougere. Er waren niet zoveel Nederlanders, daar vertelde ze dat het wel altijd zo was geweest Het is een gezellig sfeervol familiecomplex waar je warm onthaald word. Enige minpunt de douche is aan de kleine kant. We komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Remon14-08-2018

Geweldig !

Geweldig appartement. Mensen zijn supervriendelijk. Elke dag wordt de kamer schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Altijd plek bij het zwembad. Ligging is niet helemaal optimaal maar met de taxi ben je voor 2,50 bij het strand of in het centrum, hierdoor is het wel heerlijk rustig in en om het appartement. Moskee hadden wij geen last van, na een dag hoor je deze niet meer en je bent nu eenmaal in Turkije!!!! We hebben een aantal dagen met het buffet meegegeten en het eten was prima. Ook een aanrader is de hammam bij Errol. Vergelijkbare prijzen met de rest en een ervaring op zich. Goede kleding koop je verderop in de straat bij Enes tekstil ( iets duurder maar goede kwaliteit). Ga op het strand bij de nummers 1 t/m 10. Strand wordt hier schoongehouden. Verder is Dimcay river echt fantastisch, zoek zelf van te voren op de google een mooie locatie uit en laat deze aan de taksi zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Jan02-01-2010

super appartment

Ben er 6 keer geweest was elke keer weer super.Het eten is er prima je moet gewoon alles proberen.Voor ontbijt liep ik s'ochtens naar de bakker om de hoek.De meeste jongens werken er nog behalve ozzy.Volgens mij kun je er nu moeilijk terecht via ned.maatsch.Moet je gewoon ander hotel boeken en s'avonds daarheen gaan aan de bar hangen.

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Marjo en romana24-02-2009

Een heel fijn en gezellig hotel/app

Het is een droom vakantie geweest. Ik was er met mijn dochter en heb een heerlijke vakantie gehad.Mijn dochter heeft zich heerlijk vermaakt en niets was het personeel te veel. Vooral Kadir wat een fijne vent is dat zeer beleeft en gezellig.we komen zeker terug in de zomer van 2009. De kamers zijn zeer ruim heel schoon en het eten is heerlijk.Ook de avonden worden leuk ingevuld. Het personeel is goud eerlijk.Geld en sieraden kon en kan je gewoon in je kamer laten liggen. Jongens en Meisjes we zien jullie in augustus weer terug.Groetjes

Gereisd met oudere kinderen in september 2008

• 10desiree van meer18-09-2008

Wat een topper

dit is een super appartementen complex wy hebben het heel erg goed naar ons zin gehad.het personeel was heel erg vriendelyk en maakte zo nu en dan een praatje met ons.ze draaide zelfs voor ons nederlands talige muziek we hebben echt plezier gehad daar en veel gelachen zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9Sharon12-09-2008

Was een SU-PER vakantie

Wij (m'n buuf, 2 kids en ik)zijn een week geleden terug gekomen, was SU-PER. Appartement werd iedere dag schoongemaakt. Super service aan het zwembad. Hele aardige mensen, kinderen kunnen echt niks verkeerd doen, alles mag. Ze konden er poolen, tafeltennissen, internetten, op de glijbananen & voetballen. Ieder avond een ander buffet, wat voor kinderen wat minder was, Turkseavond, met een optreden van het personeel, heel erg leuk. Strand en stad waren op loopafstand. De moskee hoor je na 1 nacht niet meer en zeker niet als je een avondje was wezen stappen in het bruisende uitgaansleven van Alanya. Jammer van de vele Scandinaviers in het hotel en de weinige Nederlanders. Het een top Hotel met heel gezellig & zeer flexibel personeel!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Monteiro02-09-2008

Een hele leuke Appartement.

Een paar dagen geleden tertuggekomen van vakantie in turkije. Appartement Fougere. ben daar geweest met m'n man en 2 kids. We hebben het ontzettend naar onze zin gehad, en de kinderen ook! Service was heel goed en schoonmaaksters deden zelf je afwas! (wauw) Strand en stad is op loopafstand maar app. zorgt voor gratis vervoer. Het enige wat jammer was, was dat de glijbanen om en om aangingen en niet tegelijk! Maar wij gaan daar zeer zeker nog een keertje terug. Een echte aanrader hoor!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9Richard Romijn25-08-2008

Leuke Vakantie.!

Afgelopen augustus geweest met me familie voor 2 weken.

Een ontzettende fijne tijd gehad daar, aardig en goed personeel, zowel de bediening als de schoonmaak.

Elke dag alles verschoond en afgewassen door de schoonmaakploeg.

Van de moskee heb je absoluut geen last, een heerlijk stukje cultuur!

Dit appartement is een absolute TOPPER!!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Michael, Sheila en Lindsey.21-08-2008

Supercomplex !

We zijn twee weken met ons dochtertje van 4 te gast geweest bij Fougere. En dat je te gast bent, hebben we geweten. De service is gewoon perfect. De jongens van Fougere hoef je niets te vertellen, ze weten precies wat te doen om je tevreden te stellen. Het eten is er meer dan prima en echt niets is het peroneel te veel. Kamers zijn nieuw en worden dagelijks gereinigd (ook de afwas wordt gedaan). De zwembaden zijn ruim en worden perfect verzorgd. De moskee waarover wordt gesproken geeft absoluut geen hinder, het heeft wel iets. Dit complex is een aanrader voor iedereen en speciaal voor mensen met kinderen. Kinderen kunen echt niets fout doen en hebben het er echt prima naar hun zin. Wat ons betreft gaan we als we weer naar Alanya gaan, gewoon weer naar Fougere. Kan me nauwelijks voorstellen dat we het er ergens anders beter zouden treffen.

Gereisd met familie in augustus 2008

Appartement Fougere info