Hotel Fatih

• Sauna

78 reviews over Hotel Fatih

• 4jamie24-09-2011

slechtste hotel ooit!

toen we aankwamen was het hotel vol en werden we in een appartement achter het hotel gezet. We hebben in de 8 dagen dat we er waren maar 1x schoonmaak gehad omdat we er zelf achteraan gingen. We hadden 2 apparte hotelkamers geboekt. Er was geen mogelijkheid tot een klacht indienen want ze weigerden dit gewoon!kortom een hotel waar wij nooit meer naar terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 1Ricardo23-09-2011

echt een afrader !!!

Wij kwamen aan en waren gelijk al afgeknapt op het hele gebeuren, we wisten al wat dingen van de reviews, maar dit sloeg echt alles, medewerkers zijn op een -enkele na- erg ombeschoft. Wij durfde niet eens te eten in het restaurant, dit ivm hygiene dus dat werd elke dag heerlijk in de stad eten. Wat handig is is de Migros supermakt om de hoek, stop je boodschappen in een rugtas zodat de medewerkers het niet zien, helaas kost de koelkast geld, maar is erg vies. Gelukkig is het strand lekker dicht bij en is lopen naar de stad goed te doen, is wel 3 kwartier lopen, maar als je rustig aan loopt is het goed te doen. terug met de taxi kost 15 TL (6.50 EURO). het eten in de omgeving is goed alleen prijzig (als je turkse normen in je hoofd hebt) een 50 TL (21 EURO) of een kleine lunch 25 TL (10.50 EURO) ben je wel kwijt. !! als je naar de foto's kijkt die ik geplaats hebt zie je ook dat er binnen op de deuren nog 4 sterren staan en buiten op de gevel de 4de ster weg is gehaald, beetje vreemd.

Gereisd met partner in september 2011

• 8M. van Essen11-09-2011

goed en goedkoop

Fatih hotel is goed en goedkoop, je moet dan ook geen mega luxe verwachten, maar het is prima te doen. Eten was een beetje vreemd, maar erbuiten zijn genoeg andere goedkope eettentjes

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10rebecca en cihan30-08-2011

heerlijke vakantie

het hotel is wat verouderd. het eten vond ik niet echt bijzonder vaak hetzelfde en weinig keus. het personeel was ge-wel-dig.goeie service,vriendelijk en vooral heel gezellig. vooral habibi maakt het gezellig en is altijd wel in voor een geintje. voor het personeel zouden we zeker een keer terug komen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 5Myra03-08-2011

Nooit meer. Geen 3 sterren waard!

Wij zijn net terug. Dit Hotel is geen 3 sterren waard. Mijn man is Turks en het eten heeft niets met Turks eten te maken. Je zag het vlees van een week ervoor nog aan de BBQ zitten. En het overige eten was smakeloos. Niet voor niets gaan vele gasten s avonds ergens anders eten. De kamers zijn redelijk en als je iedere dag een fooi neerlegd worden ze goed schoongemaakt. Doe je dat niet... minder goed schoon. Jammer dat we herhaaldelijk om een derde handdoek moeten vragen, omdat we met z'n drieen waren en niet met z'n tweeen. Zwembad met glijbaan? Ja 2x per dag gaat de glijbaan 15 minuten aan en dan weer uit. Anders raakt de motor oververhit volgens Habibe. In 3 weken hebben wij 1x gezien dat het zwembad goed schoongemaakt werd. Alleen de avondportier en Fatih (ober) zijn aardig. Kom sinds 1993 in Alanya en heb dit niet eerder meegemaakt. Voor dit geldt verwacht ik toch wel een schone kamer, voldoende handdoeken en dat mijn eten goed is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Coen01-08-2011

Prima hotel voor de prijs die je ervoor betaalt.

Het hotel is niet erg luxe, het is gewoon erg Turks. De kamers waren netjes en schoon. Onzin dat het eten slecht of koud is, het is gewoon Turks. Hou je niet van Turks eten moet je niet naar Turkije gaan. Wij hebben hier elke avond prima gegeten. De ligging van het hotel is goed, dichtbij het strand en een klein half uur lopen tot het centrum. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9pk23-06-2011

goed hotel

hotel is goed personeel is goed strand is goed, eten is ook goed, ze hebben een echte turkse keuken dus daar moet je wel van houden , eindelijk een vakantie waar je geen frietjes krijgt maar goed eten uit eigen land. Wij gaan dit jaar voor de derde keer erheen in oktober en ook dan zijn er super tempraturen en is het heerlijk vertoefen in fatih !!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Doki11-03-2011

Goede locatie, grote kamers

Wij zijn hier 10 dagen geweest maar vonden dit hotel toch wel tegenvallen.Ruime grote kamers en groot balkon ( op de hoek, 314) Avondeten was ronduit karig en slecht! We zitten altijd in 3 sterren hotels maar zo slecht als deze qua eten is dit toch wel de minste. Ook de regels van het hotel, zoals geen eten of drinken meenemen naar je kamer van buitenaf is belachelijk!! Nog nooit meegemaakt zoiets, komen toch al 22 jaar in Turkije. Habibi zorgde voor de nodige gezelligheid en lol!De locatie is perfect, vlakbij strand en cenrtum.Aanrader om een fiets te huren om zo de omgeving te verkennen. Fatih ook bedankt voor de onwijze gezelligheid op het strand!

Gereisd met partner in februari 2011

• 8kim van der bom17-02-2011

Leuk hotel

fatih hotel is een leuk en klein hotel en achter het hotel is een taxi standplaats. Ook zit er een klein supermarktje. De afstand tot het centrum is best groot... niet te lopen in de hitte. habibi is de bom

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 5Renee20-09-2010

Mwah

De prijs/kwaliteit is prima: voor weinig geld kun je niet veel verwachten. Het personeel, tja, daar moet je van houden. Wel grappig, de receptionist die duidelijk in de kast wil blijven (nice try):) Wij waren er in het voorjaar, het was erg rustig, en dan is het binnenplaatsje met klein maar mooi zwembad erg overzichtelijk, fijn met kleine kinderen. Het meeste personeel is vriendelijk, soms wat opdringerig. Je hebt weinig keus qua warm eten, maar het verse spul wat daarachter staat is echt lekker. Ontbijt top. Kamers beetje armoedig, gescheurde lakens en zwarte haren in bed. Badkamer ook wat verouderd, maar een redelijke douche. Je hebt een koelkastje, waar je meegesmokkelde boodschappen van de super op de hoek kunt stallen:) Dicht bij het strand, twintig minuutjes lopen tot het zwembad. Al met al ok, maar wij gaan zeker niet terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Hotel Fatih info