Hotel Euro

218 reviews over Hotel Euro in het Nederlands

Relativeren ;)

Judith
23-8-2013

Ik en m'n vriendin hebben dit hotel toch geboekt ondanks de bar slechte recensies. We gingen er vanuit dat de mensen die dat hebben geplaatst té veel verwachten.. En dat is gebleken. Voor de prijs wat wij ervoor hebben betaald kan je gewoonweg niet extreem veel verwachten. Kamer was voor ons 2e ruim genoeg, met aanvraag kregen we zelfs zeezicht. Tevens gratis airco die je de gehele dag aan kon laten:) Douche niet heel schoon, maar dat zou thuis ook kunnen gebeuren als je hem niet elke keer met een trekker uitdoet ;) Schoonmaakster deed haar best, kregen altijd schone handdoeken als we de andere op de grond legde etc. Tja over het eten viel te twisten. sMorgens gewoon wat stokbrood nemen en zelf in de winkel halen wat je erop wil (pasta etc) avondeten hebben we overgeslagen.. Kans op voedselvergiftiging was hoog omdat de schalen niet warm/koud stonden. Als je dus laat gaat eten heb je daar jezelf mee. Hotel was niet op basis van logies te boeken dus het avondeten namen we voor lief.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

nooit meer

wilma, marianne,nelly
3-6-2013

Meerdere keren in dit hotel geweest. Holt achteruit!!!!! Het is smerig, oud en over het algemeen onvriendelijk personeel. Geen aanrader, het enige voordeel is dat je snel op het strand bent. Het eten is ronduit slecht. 3x in de week spaghetti en wat over is aan kip of vis staat de volgende dag bij de salades. 2 weken kramp. Ontvangst was zeer onvriendelijk, geïrriteerde receptionist en spreken geen engels of duits. NOOIT MEER

Gereisd Met vrienden in mei 2013

SUPER VRIENDELIJK PERSONEEL!

sjoukje
20-5-2013

Misschien is dit hotel niet heel hygienisch maar wanneer ben je nou op je kamer? Wij zijn er alleen als we gaan slapen/ douchen en omkleden. Het eten wat er bij hoort is ook niet heel lekker maar wat wil je voor deze prijs? Het personeel was echt super de super! Het restaurant voor het hotel werken geweldige mensen! Einde van onze dag kregen we nog gratis ijs van hem en had altijd geweldige praatjes. Dit hotel is verder prima om te verblijven voor een goedkope prijs, ga er dan ook niet vanuit dat alles PERFECT is! Wij hebben hier een super vakantie gehad, ook Turkije was geweldig!

Gereisd Met partner in juli 2012

weg met die handel

yvan boussemaere
12-8-2012

in juli hebben wij 3 weken verbleven in dit hotel.dat hotel is rijp voor de sloop.in de gangen en de kamers ligt er vasttapijt,vies,vuil,versleten,een paradijs voor bacterien.de batkamemers hangen vast door middel van siliconen,overal schimmels,echt vies en goor.het restaurant nog slechter.het eten dat wordt opgedient is "niks". bij ons in belgie krijgen de varkens beter te vreten.de is een stuk onbenul die niet kan kokende eetzaal is een mini dieren tuin,er lopen contstant 7 a 8 katten rond,echt weer een paradijs voor bacterien en andere ziekten.het keukenpersoneelis te lui om te gapen en het is het enige wat ze deden.de vloer rond het zwembad is voortdurend bedekt met een groene aanslag.DIit hotel is een belediging voor Turkije en de gasten die er verblijven. een familie uit belgie :-(

Gereisd Met partner in juli 2012

Niet aan te bevelen

Nathalie
1-8-2012

Bij aankomst om vijf uur snachts bleek het hotel geen vrije kamers meer te hebben. We werden bij door receptionist in zijn eigen auto naar een ander hotel gebracht. Dit veroorzaakte een hoop extra inpak gedoe en onzekerheid over waar we zouden verblijven (Er is eerst aangegeven dat we in een week in het andere hotel zouden moeten verblijven, maar werden na twee nachten weer opgehaald) Ontbijt is van 7.30 tot 9.30 wat voor een beetje uitslaper erg vroeg is. Het avond buffet stelde weinig voor en hier ook een voedselvergiftiging aan over gehouden. Eten wordt half 8 opgediend en niet gekoeld of verwarmd tot half 10. We zijn uiteindelijke dan ook heel wat avonden uiteten gegaan. Dus half pension kan ik niet aanraden. In de vijf dagen dat er er waren hebben we een keer schone handdoeken gehad en is er verder niet schoongemaakt. De kamers zijn gedateerd en klein en het sanitair in niet om over naar huis te schrijven. (Wij zijn studenten woonachtig in een studentenhuis).

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima locatie, kleinschalig hotel

Martijn
17-6-2012

Euro hotel is prachtig gelegen aan het Kleopatra strand. Naar het oude centrum is het slechts 10 minuten lopen. Het hotel is niet al te groot, wat maakt dat er voldoende aandacht door het personeel is.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

leuk hotel

J.A. van Zeben
24-3-2012

Een redelijk hotel . Eten was behoorlijk .Niet altijd even warm We hebben onze buik vol kunnen eten. Alleen bij het snijden van het brood ontbrak een servet. Niet zo fris als iedereen met de handen aan het brood zit bij het snijden. Wij waren hier in maart. De eetzaal was niet verwarmd. Wat hebben we een kou geleden. De gasten zaten te eten met de jassen aan en de das om. Niet erg gezellig. Snel eten en dan maar gauw naar de kamer waar we airco hadden tegen betaling van 5 euro per dag. Niet erg gastvrij.

Gereisd Met partner in Thu Mar 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede plek.

Cor.v.d.Laan-Hollman
9-10-2011

Een prima hotelletje voor het weinige geld dat je ervoor betaald. Goed en vriendelijk personeel en een behulpzame receptie. Niet aarzelen als je goedkoop op vakantie wil. Gewoon doen en de pieken die je uitgeeft aan " all inclusive" waar je in enorme eetzalen maar een klein beetje neemt uitgeven aan heerlijke restaurants de om de hoek liggen en op het einde nog geld overhouden om leuke dingen te kopen.

Gereisd Met partner in september 2011

dit nooit meer

liesbeth prins
25-9-2011

nooit meer het eurohotel. ik kwam met mijn dochtertje van 20 mnd om 01.00 in de nacht aan.was er geen kamer vrij want dat moesten ze eerst nog opruimen.schandalig laten je gewoon zitten na een reis van totaal 13 uur zonder wat te drinken/eten aan te bieden.en het eten was zeer slecht. ik heb vaker goedkope hotels gehad maar zoals DEZE EURO HOTEL dit heb ik nog nooit meegemaakt.zo erg.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super gave vakantie gehad!

Karin Vogelaar
31-8-2011

Onze vakantie in Hotel Euro was in 1 woord SUPER! De mensen die er werkte waren super aardig en heel klantvriendelijk. De ligging is ook helemaal leuk, het was onze vakantie waar we verloofd zijn en onze 1e vakantie samen en we hebben dan ook echt maar dan ook echt genoten!

Gereisd Met partner in september 2003

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Euro in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Euro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.