Hotel Ergun

Hotel Ergun
8,5

14 tips over Hotel Ergun

Kortlever, 11-10-2014

Ze hebben een kattenpark waar de straatkatjes eten en drinken krijgen echt heel fijn en leuk om te zien dat er toch voor deze dieren gezorgd wordt.

Je ziet er veel katjes met een stukje van het oor, maar dan zijn ze gesteriliseerd....heel goed dat ze dit aanpakken. heel verrassend voor kattenliefhebbers.

In oktober is het heerlijk weer in Alanya

wanda zegers, 16-9-2014
het avondeten mag wat gevarieerder:friet,aardappels groenten die niet aangemaakt zijn
p vriendwijk, 29-7-2014
reken iedere dag uit wat je heb gedronken want voor je het weet heb je onterecht een toren hoge rekening. Het personeel probeert je te versieren wat ik zeer onprofessioneel vind.

We hebben een aantal aanbieders voor Ergun voor je op een rij gezet:

xsiimonee, 26-7-2013
Niet boeken met Gofun, er is niemand van Gofun in Alanya zelf en je krijgt dus de reisleiding van Correndon, dus geen kroegentochten of dat soort dingen.
M & M, 24-7-2013
Recht tegenover het hotel zit een klein winkeltje waar je een flesje water kan halen voor 0,50 lyra cent. Ook de all-in piratenboottocht is zeker aan te raden. Dat is een soort van excursie van 10 tot half 4 voor maar 40 lyra pp (15 euro). Je kan de hele dag door zoveel drinken krijgen als je wilt, chips en meloen en smiddags een heerlijke lunch maaltijd! Echt een super leuke dag hebben wij gehad! Reserveer dit ook gewoon bij de haven ipv bij je reisgids of bij de bazaar!
bertrand_francois28, 10-7-2013

Tegenover het hotel ligt een winkeltje waar je goedkoop drinken kunt halen.

Links naast het winkeltje bestelde wij altijd een grote tosti, met verse ju d'orange, en betaalde voor 2 tosti's en 2 ju d'orange 13 lira (5 euro)

bruceheijligers, 4-1-2013
Wanneer je een leuke avond wilt hebben kun je er ook voor kiezen om op 't terras van Queensgarden te gaan zitten met een lekker drankje, of één van de overheerlijke Cocktails die ze daar schenken ! Genietend van de 15 dansende obers die je om de zo veel tijd entertainen!Het terras is gelegen midden op de Bazaar. En te herkennen aan de oude Amerikaanse auto's die er staan, waarvan één met Elvis er in. Het terras is voor 22.00 uur een restaurant en daarna tot in de vroege uurtjes één groot feest
Theo Kaffa, 17-9-2012

De met winkel bezaaide omgeving biedt genoeg vertier , er zijn veel mogelijkheden om bezienswaardigheden te bezoeken .

De gezellige haven met de vele barretjes op 5 minuten loopafstand van het hotel ,is zowel overdag als s'avonds de moeite waard om er rond te slenteren.

Maak zeker een (piraten) boottocht, is een gezellige dag met eten ,drinken ,bezoeken van mooi plekjes en lekker zwemmen tijdens het voor anker gaan.

Voor het geld hoef je het niet te laten.

bruceheijligers, 16-9-2012

Goedkope lunch-lekker broodje,dan ga je naar de bakker.(Plusminus één minuut lopen) Broodje gezond kost daar 1 Turkse Lira.(50 cent)

Ze hebben daar ook andere lekkere vers gebakken broodjes.

Als je bij Hotel Ergün de deur uit gaat naar links.Na ong. 15 meter voorbij het theehuisje (waar ze heerlijke Turkse thee hebben voor 25cent) naar rechts.Na tien meter naar links. Dan na ongeveer 25 meter de straat oversteken.

(En wil je frisdrank etc.,dan ga je naar 't kleine winkeltje tegenover 't hotel)

bruceheijligers, 16-9-2012

Als je dorst hebt , van een beetje contact met de Turkse bevolking houd en voor een redelijke prijs iets wilt drinken.

Ga dan tegen over Hotel Ergün bij het kleine winkeltje zitten. Of links bij 't theehuisje. ( Glaasje thee kost 25 Cent)

En voor souvenirs kun je 't beste terecht in de achteraf-straatjes of op de berg. Daar hanteren ze normalere prijzen en

je kunt er ook nog op afdingen.

We hebben een aantal aanbieders voor Ergun voor je op een rij gezet: