Hotel Emir Fosse Beach

• Kinderopvang
  • Sauna

76 reviews over Hotel Emir Fosse Beach

• 5Annette03-08-2012

Super plek maar maar nooit meer!!!!

Het hotel licht op een mooi plek vlak aan zee waar je via een tunnel onder de weg zo naar toe loopt. Maar dit is dan al het positieve wat er over het hotel te vertellen is. De kamer zijn de vies om aan te pakken haren in douche put, schoon linnengoed/handdoeken om de 3 dagen zelfs het toiletpapier was op de bon.(en dat was hard nodig). Het eten is flauw ,vet en vaak het zelfde. Het totalen hotel wordt bevolkt door Russen en Oekraïners. De poolbar is niet zoals staat aan gegeven de gehele dag open maar om 18.00uur gesloten, om 21.00 uur (en geen 1/2 minuut eerder kan je weer een kop koffie of drankje krijgen tijdens het animatie programma.(in het Russisch). Het animatie team deed nog wel hun best enig sinds hun best Engels/Duits te spreken. De hotel leiding deed daar niet eens moeite voor. Maar daar en tegen deed het personeel het het restaurant hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Ze waren erg vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 6Daphne05-07-2012

Geen 2e keer..

Het hotel ligt echt fantastisch bij het strand en niet ver van het centrum. De kamers zijn heel mooi en netjes. Helaas waren er ook veel negatieve punten. In het hotel waren alleen maar oostblokkers en dan vooral Russen. We hebben ons echt rot geirriteerd aan deze mensen. De animatie is ook alleen gebaseerd op Russen, dus voor Nederlanders niks aan. Sowieso is de animatie slecht. Het eten is ook niet aan te raden. Je verblijft op basis van ALL IN, maar het eten is niet goed. Het ontbijt is heel klein en je hebt bijna geen keus, de lunch is te vergelijken met het diner. Heel erg vet! De salades zagen er erg uitgedroogt uit elke dag. Toetjes zijn ook altijd dezelfde. Verder is het erg jammer dat het restaurant binnen is en je dus geen mogelijkheid hebt om buiten te eten. Er is geen a la carte restaurant aanwezig, wat wel op de site staat. Ook is er geen speeltuin. De drankjes op het strand moet je betalen en de helft van het personeel is chagrijnig. Wij gaan geen 2e keer meer..

Gereisd met partner in juni 2012

• 3bm.kanon30-06-2012

Slechtste hotel ooit

Hotel Emir Fosse Beach is het slechtste hotel die ik heb gehad in de 14 jaar dat ik Alanya bezoek. Het hotel is oud ,men heeft geprobeert het te renoveren ,echter zonder resultaat, het ziet er niet uit. Mijn vrouw en ik waren de enigste nederlanders tussen alleen maar russen, polen en en paar turken. Je kunt er niet met engel,duits of nederlands terecht,alleen maar russisch zo ook de animatie, onverstaanbaar. In het hele hotel , behalve de kamers geen airco aanwezig, in de eetzaal was de temperatuur wel 50 graden. Het was elke keer een gevecht om bij het raam te mogen zitten. Het personeel was prima , deden alles voor ons, niet voor de russen. Er waren obers die hadden nog nooit een nederlander in het hotel hadden gezien. De kamers zijn zo klein dat een op het balkon moet gaan staan wil je elkaar passeren. Er waren 5 obers die zowel de poolbar , de animatie bar en de eetzaal moesten bedienen. Je kon tussen 19 uur en 21 uur niets te drinken krijgen .

Gereisd met partner in juni 2012

• 3Eldert en Nicole21-05-2010

Slechtste ooit in 15 jaar Turkije

Touroperator heeft ons op hun eigen iniatitief overgeplaatst naar een ander hotel.Zo slecht! Ze spreken in het hotel geen engels, duits of zelfs turks. Uitsluitend russisch. Geen lakens of dekens op de bedden. Horen niet bij een standaard uitrusting! Kakkerlakken in de badkamer.Continue stroomuitval en dus geen airco. Geen verlichting in de badkamer. Uitsluitend koud water. Eten koud(onverwarmde schalen)en geen keuze uit het eten(1 soort(goedkoop) vis of vlees, 1 soort groente, 1 gepofte aardappel of spagetti. Wordt ook uit assortiment touroperator genomen. Kortom niet boeken

Gereisd met partner in mei 2010

• 10Margo06-09-2009

Klasse hotel, echt een aanrader

Hotel Emir Fosse Beach is een drie sterren hotel, maar heeft de uitstraling van een vier sterren hotel.

Het hotel totaal gerenoveerd. Het heeft een prachtig zwembad met glijbaan (voor jong en oud). De kamers hebben sprinboxbedden en een prachtige nieuwe badkamer. De kamers zijn voorzien van tv, airco en kluisje. Het eten is heel erg lekker, goed verzorgd, gevarieerd en afwisselend (14 dagen geweest en íedere dag wat anders gekregen). De eigenaar en het personeel doen heel erg hun best om het iedereen naar zijn/haar zin te maken. Wensen worden onmiddellijk ingewilgd. Er is een tunneltje om naar het strand te gaan zodat je de weg niet hoeft over te steken. Ligbedden en parasols zijn gratis zowel aan het strand als aan het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 9Léon en Jessica22-07-2007

Wij zijn vorig jaar geweest en dit is absoluut een aanrader! Alanya is een geweldige stad met gigantisch veel leuke winkels en enorm goede uitgaansgelegenheden. Het hotel is goed, van het eten ben ik niet ziek geworden, je kunt gewoon je boodschapjes buiten het hotel doen. Zwembad is schoon en niet te klein. Verbinding naar het strand via een tunnel, fijn voor je kinderen. Animatie in het hotel valt tegen. TIP; Probeer een kamer met direct zeezicht te krijgen aan de voorkant.

Gereisd met partner in juli 2007

• 7Aqin07-08-2006

Hotel Hamburg is er niet meer het is nu Doganay * Ik ben er deze zomer geweest 2006, ik vond het eigenlijk niet zo fyn had meer verwacht, er werd niks georganiseerd, das dan beter voor oude mensen. De eten was goed en kamers waren ook goed de mensen waren vriendelijk en ligt aan zee...

Gereisd in augustus 2006

• 6roots13-02-2006

Beoordeling van Eddy klopt voor geen meter, de eigenaresse was heel vriendelijk net als het personeel. Ze deden echt alles voor je zonder dehele tijd je lastig te vallen. Kamer werd elke dag schoongemaakt en zag er verzorgt uit. Sommige dagen was het eten hetzelfde, daarentegen was er wel zoveel keus dat je niet elke dag hetzelfde hoefde te eten.

Communiceren was soms wel moeilijk vanwege het gebrekke engels wat zij kennen.

maar over het algemeen een perfecte hotel voor de prijs, mocht ik weer naar Alanya gaan dan boek ik deze accommodatie weer.

Gereisd met partner in mei 2005

• 8Keety Damstra18-10-2005

net terug van een heerlijk 8-daags verblijf in dit hotel. Onze 1e keer in Turkije. Voor ons ideaal, lekker rustig, schoon, heerlijk strand en winkeltjes in de buurt. Voor jongelui iets te rustig denk ik. Eten simpel maar goed evenzo het ontbijt (neem wat hagelslag of pindekaas mee van huis en voor de variatie). Wij gaan zeker weer een keer terug want waar krijg je nog elke dag schoon beddegoed? Doe je thuis toch ook niet. Personeel vriendelijk zijn nog hoffelijk naar hun gasten toe, maak je in Spanje niet meer mee. Dit hotel zeker een aanrader als je voor rust, zon, zee en strand gaat in deze tijd van het jaar (oktober)

Gereisd in oktober 2005

• 2Houben Kevin06-10-2005

Wij zijn eigenlijk voort gegaan op de goede refentie die dit hotel hier kreeg, maar tot onze spijt hebben we moeten vaststellen dat een allesbehalve goed hotel was. Het begon al met de kamer. We kregen een kamer toegewezen waar het plafond in de badkamer zo goed als zwart was van de schimmel, de schimmel trok verder de slaapkamer in.Het douche gordijn was met wat draad bevestigt aan het plafond.We hebben dit gemeld aan onze reisleider, maar die vond het niet nodig om ons naar een andere kamer om te boeken voor de nog 3 resterende dagen dat we daar waren!!!!Bedankt !! Bij het eten was men vrij inventief, de groenten van de dag ervoor deed men gewoon een korstje om. Het personeel lief je ook geen seconde met rust, voortdurend klampte ze je aan. Voor degene die twijfelen om hier naartoe te gaan. DOE HET NIET!!!

Gereisd in oktober 2005

2 tips over Hotel Emir Fosse Beach

• bm.kanon, 30-06-2012

Bent u Nederlander NIET NAAR TOEGAAN alleen maar ergenis, zonde van het geld.

• Daphne, 05-07-2012

Als je dit hotel boekt houd er rekening mee dat het eten hetzelfde is en er erg veel Russen zitten. Deze mensen zijn te onbeschoft en kijken je echt aan alsof je een indringer bent. Ze dringen voor en nemen 8 borden eten mee en gooien de helft weg. Ik denk dat het veel leuker was geweest als er meer Nederlanders in het hotel zaten toen wij er waren. Dan was misschien de animatie ook interessant geweest. Verder is de ligging wel perfect en ook de kamers zijn erg mooi en altijd goed schoon.

0 vragen over Hotel Emir Fosse Beach

• Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Waterpark

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages