Hotel Elysee

202 reviews over Hotel Elysee in het Nederlands

Nooit meer, voor niemand

Peters
20-10-2018

Nooit meer, Smerigste hotel waar ik ooit geweest ben, kan het iedereen afraden,zeer vieze vuile kamers ,onbeschofte medewerkers bij receptie,in dit hotel zou ik mijn honden niet laten overnachten en te eten geven,oproep aan iedere reisbureau,ga zelf eens kijken en jullie zullen dit hotel aan helemaal niemand meer aanbieden,,want daar willen jullie je naam niet aan koppelen,dit hotel moet tot aan de grond afgebroken worden foei foei, ziek ben ik er van geworden ,dit gaat voor red mijn vakantie nog een stapje te ver,ben veel onderweg geweest naar veel vakantie bestemmingen,maar zo'n slecht en smerig hotel ben ik nog nooit tegen gekomen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Nooit meer.

Kaleigh
16-8-2018

Dankzij de taxi's konden we vrij snel in het centrum van Alanya komen, dat was fijn. Daarentegen viel het hotel enorm tegen! Elke dag hetzelfde eten, stug personeel en slechte hygiëne. Wij waren met ons dochtertje van 1,5 jaar en er was voor haar niks. Beloofde animatie was nergens te bekennen en met deuren van lawaaibomenhout en een enorm drukke weg naast het hotel, was het bijna niet te doen om te slapen. Wij waren blij dat we weer naar huis gingen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Top vakantie

Jinte
25-1-2016

Bij het hotel was het personeel heel vriendelijk, naast dat was er ook nog eens een strandtent waar je voor een paar lira twee bedden, een parasol en onbeperkt softdrinks had. Het stand is letterlijk 20 meter van het hotel verwijderd. Het eten was goed en elke dag anders, ook werd het goed aangevud. Wat ik als minder prettig heb ervaren is dat de jongens van het restaurant alle vrouwen probeerden te versieren op het moment dat hun vriend even weg was om langs het buffet te lopen, maar zodra ik dit had aangegeven is het direct opgehouden.

Gereisd Met partner in juli 2015

Tjingo

Wat hebben wij het heerlijk gehad!

kelly
16-1-2016

Hoe is het mogelijk voor zo n lage prijs alles te hebben wat je nodig hebt om je vakantie goed door te brengen?

Het eten is goed, maar niet erg afwisselend. Wel is er geruime keuze. Wil je meer? Pak dan een 5 sterren hotel

Kamers? Zijn prima, heb ik geen opmerkingen over. Zelfs mag je naar de receptie gaan om een andere kamer aan te vragen met goed uitzicht!

Personeel; vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat weinig van hen engels spreken.

Kijk het is maar net wat je van je vakantie verwacht. Wij hebben voor een spotprijs hier 2 weken mogen vertoeven en we hebben echt optimaal genoten! Wil je eens variatie in de keuken? Ga je uiteten.

De animatie in dit hotel was vorig jaar (2015) erg minimaal, daarin zouden zij een verbeterslag moeten maken.

Hou je van zon, zee, strand en een zwembad, all inclusive maar toch niet te veel betalen? Ga naar Elysee!!!

Gereisd Anders in juli 2015

Nooit meer

Jill
25-10-2015
  • vieze kamers
  • vieze sanitair
  • onvriendelijk personeel
  • vies en koud eten
  • praten slecht over de nederlanders maken je zwart waar iedereen bij staat
  • om 10 voor 11 mag er geen drank meer gehaald worden terwijl e het tot 11 uur open is
  • lichten gaan uit wanneer er nog mensen zitten
  • veel personeel spreekt alleen turks
Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Prima hotel!

Cassandra
5-9-2014

Het is een prima hotel om je vakantie te verblijven. We hadden kamer met prachtig uitzicht op zee. Hotel zit gelijk aan het strand en dicht bij het centrum(loopafstand ong 15 min) maar er rijden ook veel bussen en taxi's. Personeel is vriendelijk maar spreken slecht engels, echt vragen stellen is lastig. restaurant is op de bovenste verdieping waardoor je heel mooi uitzicht hebt over de zee. Eten is prima maar niet heel uitgebreid, veel salades, fruit enz. warm buffet is elke dag wat anders maar niet veel keus. kamers zijn schoon, word ook netjes elke dag schoongemaakt. elke dag schone handdoeken. Het is opzich een kindvriendelijk hotel, zwembad is niet heel groot en zijn ook geen glijbanen ofzo maar verder wel veel kinderen gezien.

Gereisd Met partner in augustus 2014

waardeloos hotel

Richelle
24-7-2014

Eten zeer slecht, weinig keus , beide ziek gewordeb. eten is niet altijd gaar vaak hetzelfde. personeel onvriendelijk en chagerijnig kan niets vriendelijks van af. alles kan schijnbaar in dit hotel, er word om 02:00 midden in de nacht nog gezwommen, geschreeuwd en feest gevierd door jongeren bij het zwembad Met klachten hierover doet het personeel niets. We worden aangekeken alsof wij gek zijn. het beddengoed wat je krijgt moet je de hele vakantie mee doen. Handdoeken worden niet vervangen maar uitgehangen op balkon( lekker fris dus) Handdoeken zitten overgens altijd vlekken in. Alles bij elkaar was het gewoon een heel slecht hotel

Gereisd Met partner in juli 2014

slecht personeel aan de bar zeer onvriendelijk

wim
15-10-2013

het hotel is prima het eten gaat wel het personeel zeer onvriendelijk aan de bar de man van de winkel kan ook geen vriendelijk word van af het strand zeer slecht bij gehouden kapotte kussen en slechte parasols het personeel bij de receptie zeer goed wij hebben het goed naar ons zin gehad een cijfer een 7 maar geen aanrader met kleine kinderen animatie een 0

Gereisd Met partner in oktober 2013

Leuk hotel!

Manon
23-9-2013

Het was en gezellig hotel, het meeste personeel was erg vriendelijk (er zaten er ook wat mindere tussen). Het eten was niet erg veel maar er zat wel elke dag wat tussen wat wel te eten was. Voor kinderen is er niet veel en de animatie is ook niet veel. De hamam is zeker en aanrader en er zijn leuke restaurantjes in de buurt met leuke bars.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We willen zo snel mogelijk terug!

Frits
9-9-2013

Hotel Elysee is eenvoudig, 30 meter van het strand, all inclusive, aardig en behulpzaam personeel, alle kamers met zicht over de baai, eten is redelijk tot goed.elyse is prima voor een heel gunstige prijs. Heerlijke vakantie gehad, smaakt naar meer!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysee in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.