Géén boekingskosten

Meer aparthotel info

156 Reviews over Elysee Garden

• 10AGNIESZKA27-05-2019

PRZEPİEKNY OGROD I WSPANIALA OBSLUGA

Bardzo przyjemny hotel z duzym ogrodem. Pokoje schludne i duże, a nawet bardzo duże. Smaczne posiłki, całość blisko plaży, własny basen, dobra atmosfera. Naprzeciw hotelu we wtorki lokalny rolniczy bazar, a 200 m dalej w gore tekstylny. Obok hotelu supermarket i sklepiki. Do plaży Kleopatra-jednej z najpiękniejszych na świecie 10 min spacerem przez miasto. Przesympatyczny, wesoły i profesjonalny personel. na pewno bede chciala tam wrocıc

• 10Radosław19-05-2019

Bardzo sympatyczny 3* hotel

Bardzo sympatyczny hotel. Bardzo czysty. Super obsługa .Jedzenie dobre. Super lokalizacja. Gorąco polecam ten hotel .

• 9Fritz04-06-2016

Goed low budget hotel

Hotel lig dicht bij vele winkels in de buurt , supermarkt naast de hotel , fruitmarkt en kleding markt elke dinsdag voor de deur

• 5Lysanne13-09-2015

Niet voor herhaling vatbaar

In augustus 1 week naar dit hotel geweest, het personeel spreekt hier niet goed Engels en de eerste paar dagen hebben we last gehad van onze rug omdat de bedden super hard zijn. Qua kamer is het prima te doen en het is ook schoon, bij aankomst deed de airco het niet en na het melden bij de receptie was de airco in de middag weer gemaakt. Bij het eten was niet veel keus elke dag hadden ze rijst of pasta en als je het dan op je bord had was het gelijk al weer koud. De salades leken ook niet op temperatuur.. na dat je gegeten had wisten ze niet hoe snel ze je bord van tafel moesten halen dit was echt een min punt. Er staat ook dat er animatie is, nou in de week dat wij er waren heb ik 2 keer iemand gezien in de avond en na een half uur was het alweer afgelopen, over dag was er helemaal niets voor de kinderen te doen. De Wi-Fi doet het ook super slecht waar door ik nauwelijks contact kon hebben met thuis. Al met al hier gaan wij dus nooit meer heen.

• 1Meik19-08-2015

Slechtste hotel wat ik ooit heb gezien

Weet niet hoe mensen over dit hotel positief kunnen beoordelen. Eten wat in de ochtend niet word opgegeten komt avonds terug op het buffet maat dan voerbakken.De Pool is smerig veel mensen krijgen oorpijn. Er zijn ook veel te weinig ligbedden.De kamers schoon maar slecht onderhouden. Ik kan zo maar doorgaan maar geloof mij boek dit hotel niet en twijfel hier niet aan dit is een slecht hotel.Natuurlijk staan hier ook positieve berichten maar ik zou niet weten in welk hotel hun waren maar zeker niet in elysee fabels garden

• 8Chrissie31-10-2013

Genoten

Enorm genoten in dit hotel. Kamers waren goed schoon en het personeel was erg vriendelijk. Naar de winkel straat valt nog te lopen, maar naar het uitgaanscentrum is het minimaal een half uur. Mooie omgeving en redelijk wat te doen. Toen wij hier zaten was er maar 1 Nederlands gezin. Veel mensen uit Scandinavische landen, maar zeker niet minder gezellig! Het enige minpunt was het eten. Dit was niet erg gevarieerd en niet altijd even warm. Evengoed was dit niet slecht!

• 9heer Louwes03-09-2012

Dit hotel voor herhaling vatbaar.

Eten zeer goed. Zwembad prima. Afstand tot strand prima lopend te doen of met gratis busje. Afstand tot winkels prima te lopen. Personeel zeer vriendelijk. Zeker aanrader.

• 8van luijtelaar08-08-2012

prima hotel in verhouding met prijs

ben met zeven personen geweest in 2 familiekamers en het was prima en schoon ,elke dag schone handdoeken en beddegoed. al is er maar op een kamer airco. het eten was goed verzorgd en er was voldoende met de snackhoek en de koffie en koek. hebben ons alle zeven prima vermaakt en zeker een aanrader voor nog een keer.

• 9inge07-08-2012

goede prijs/kwaliteit

Het hotel is goed, lekker eten en heel proper.prijs/kwaliteit zeker een aanrader. éen nadeel, als het koud buffet op was dan werd het niet bijgevuld.Dus er was eten van 19u tot 21u en kwam je om 20u30 dan had je niet veel keus meer.wel erg veel Denen!

• 7b.loomans05-08-2012

heerlijke vakantie

App. Hotel Elysee Garden Alaya is een goed hotel wij waren nog nooit in Turkije geweest en wisten niet wat we konden verwachten maar we hebben een prima vakantie gehad het eten waar veel over geklaagt wordt was prima elke dag wel iets anders personeel was vriendelijk kan over de kinder animatie weinig zeggen daar zijn we de mensen niet naar wel elke avond kinder disco en zelf heb ik geen anmatie nodig.Ook was het er lekker schoon elke dag schone handdoeken en de kamer werd elke dag schoon gemaakt. winkels waren dicht bij je kon met een busje naar het strand gebracht worden inderdaad wel erg jammer van die airco wij waren met zijn vieren dat betekend dat er 2 in de hitte moeten slapen en ook bij ons waren er oor problemen we zijn daar naar een arts geweest dat was super beter geregeld dan in nederland.ik zou wel zwem dopjes adviseren.

Aparthotel Elysee Garden info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Saray Mah. Pelitlik Cad. 16-18, 07400