Appartement Elite Orkide

Appartement Elite Orkide
8,6

13 tips over Appartement Elite Orkide

Kelly, 14-8-2015
Toen wij in Turkije aan kwamen moesten we nog ongeveer 2,5 uur met een busje zonder airco naar onze accomodatie. Zorg er dus voor dat je korte kleding in je handbagage hebt en je om kunt kleden op het vliegveld. Verder is de boottocht zeker erg leuk om te doen. Boek niet bij de reisleider, maar bij de boot zelf of ergens in de winkelstraat.
Gerrie, 18-10-2014

Een tip, schrijf elke dag op wat je genuttigd hebt en reken het ook elke dag af!

Nog een tip..een boottocht met de Katamaran 'Brothers 5' !! Echr een aanrader!

Evelien, 11-9-2014
Turkse avond in het hotel, erg gezellig en lekker eten.

Lisa, 11-8-2014

Als je het fijn vindt om een keuken te hebben, moet je een premium (of iniedergeval een wat duurdere kamer) nemen.

De hamam van het appartement is een aanrader. voor 30euro krijg je: sauna bezoek, scrub behandeling, een 'massage' met sop, een gezichtsmasker en een totale lichaamsmassage. Dit is echt heerlijk.

De hele hamam wordt dan voor jullie gereserveerd en de zorg die je er krijgt is uitstekend.

Als je lekker wilt eten moet je ook eens bij Green heaven kijken. gezellig en lekker eten!

Manon , 18-10-2013
Bistro floyd! Een hollands restaurant/cafe met nederlands sprekend personeel. Gezellige inrichting. En eten voor Jong en oud. Gezond en niet gezond! Ontzettend lekker en goedkoop!
sharyara, 21-8-2013
Ga eten bij Ravka in centrum vlakbij haven...erg goedkoop en lekker

mischa_mischa, 24-12-2012
Boottochtje en hammam zijn leuk en betaalbaar! Probeer altijd te pingelen!!
Chrissieman, 6-10-2012
Kleopatrastrand, kijk ook in de zijstraatjes voor leuke restaurantjes, afdingen!!! Stadstour, diverse markten, bakker om de hoek, supermarkt naast en aan de overzijde hotel, evenals de kapper en alcoholshop.
R.M. Bouthoorn, 5-9-2012
Als je de straat over steekt beginnen al vrij snel de eerste winkeltjes en restaurants. Een minuut of 3 verder zit je midden in het centrum van Alanya waar volop winkels en restaurants zijn. Het Cleopatrastrand is ongeveer 10 minuten lopen. Leuke uittips zijn (via een travelburo, scheelt veel geld met reisburo) Jeepsafari, boottocht met een piratenschip, hammam.
karel de buijzer, 20-8-2012
Over alles onderhandelen ook wanneer ze zeggen dat het niet de bedoeling is. Excursies kan je ook rustig boeken bij andere aanbieders dan reisbureau. Alanya is erg toeristisch.