Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)

Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Eftalia Splash Resort (Splashworld)

Veel van jullie schrijven zeker nog eens terug te komen bij Eftalia Splash Resort 5. Zo schrijft Frank: ‘Ons zie je zeker terug. Waarschijnlijk al sneller dan we zelf zouden denken.’ Benieuwd of Eftalia Splash Resort 5 wat voor jou is? Lees met ons mee.

In jullie reviews lezen we dat Eftalia Splash Resort een echte familiebestemming is. Wedden dat de kids hier niet meer weg zijn te slaan? Bij het hotel geniet je van een zwembad met glijbanen. Maar dat is niet alles. Elk half uur kun je met de gratis shuttleservice naar het extreem grote ‘Eftalia Island’ waar nog meer waterpret op je wacht. Met 17 glijbanen zit er altijd wel eentje voor jou bij. Ineke: ‘Ideaal hotel voor gezinnen met kinderen. Prachtig aquapark zowel bij het hotel als op het nabijgelegen island (er rijdt een pendelbusje). Op het strand is ook een mooi aquapark met restaurants enz. De all inclusive geldt daar ook. Mooie kamer, riant buffet met genoeg keus.’ Hou er wel rekening mee dat de glijbanen van 13:00 - 14:00 even gesloten zijn voor een lunchpauze.

Het eten is lekker en afwisselend. Geert schrijft bijvoorbeeld: ‘Eten is ook heerlijk en dit vooral voor de liefhebber van toetjes.’ In het buffetrestaurant geniet je van de meest uiteenlopende gerechten. Maar je hebt ook de keuze om een keer in de week luxe uit eten te gaan in het à la carte restaurant waar je op je wenken wordt bediend.

Het personeel van Eftalia Splash Resort is volgens jullie erg behulpzaam. De taalbarrière is soms lastig, maar het personeel doet er alles aan om dit op te lossen. Roos schrijft: ‘Ondanks taalbarrière, zeer hardwerkend, vriendelijk en behulpzaam personeel die juist zoveel werken om extra (taal) educatie/onderhoud e.d. te kunnen betalen!’

Ligging

Je moet wel even geduld hebben voordat je vanaf het vliegveld bij Eftalia Splash Resort bent. Maar volgens jullie is dit het wachten meer dan waard. Met winkeltjes om de hoek en een bushalte op loopafstand hoef je je niet te vervelen. De ervaring van Frank: ‘Het resort ligt op 20 minuten met de dolmus van Alanya centrum wat voor ons prima te doen was. Maar ook bij het hotel zelf zitten leuke winkeltjes waar je alles kan halen wat je nodig kan hebben op vakantie.’

Een tripje met de piratenboot mag volgens jullie niet ontbreken tijdens je vakantie bij Eftalia Splash Resort. Zeker voor de kids is dit een leuke ervaring. Met een echte piratenboot varen jullie over de azuurblauwe zee en ontdek je de mooiste baaien. Nog een leuk uitje volgens Aniek: ‘Jeep safari met kids. Er zijn er diverse maar er is er een die echt heel leuk is met kids. Dan ga je naar een picnic plek waar je kan zwemmen, vissen, soort paintball schieten en prachtige watervallen kan zien. Daarna ga je naar een grot.’

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Splash Resort (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

170 reviews over Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)

• 5Sebastiaan27-09-2019

Onvriendelijk personeel, moskee, rare tijden

Geen leuk personeel in restaurant, Lopen gewoon tegen je aan, ik heb mijn dochtertje van 2 meerdere malen voor de servies kar moeten wegtrekken anders waren ze vol over haar heen gereden. De schoonmakers in t restaurant wachten niet tot je weg bent maar vegen of dweilen gewoon over je voeten heen terwijl je iets staat op te scheppen. Ontbijt is van 7-10u maar om 9.30 beginnen ze al het buffet leeg te ruimen. Servies en bestek trekken ze uit je handen en om 9.55 gaan ze demonstratief met 4 man de tafeltjes direct in je buurt volledig afhalen en opnieuw dekken. Dit gedrag overigens bij elke maaltijd. splashpark tussen 12-14u dicht en na 12u de 2 leukste slides helemaal dicht . Moskee recht tegenover hotel, dus gratis wekservice om 5.30u deze duurt 10 minuten dus lang genoeg om volledig wakker te zijn.

Bij een familiekamer krijg je maar 1 sleutel, dus als je vroeg naar bed gaat en de rest komt later moeten ze aankloppen.

• 7C. Van den Hoek23-09-2019

Leuk hotel maar personeel mag wel vriendelijker.

Hotel ziet er mooi uit en kamers zijn ruim en schoon. Maar het eten is zeer eentonig en doordat het zo druk is bij het eten, is je eten al koud als je aan tafel zit. Drankjes worden ingeschonken in warme glazen waardoor je bier meteen doodslaat en je drankje meteen warm is. Personeel mag wel wat vriendelijker, snap dat het einde van het seizoen is maar een goedenavond kan er niet eens meer vanaf. Animatie team is zeer leuk en doen erg hun best, jammer dat om 2200 alles is afgelopen en de stoelen meteen worden opgeruimd. Airco doet het heel goed maar wordt niet schoongemaakt waardoor er veel mensen verkouden/ziek zijn geworden. Gelukkig veel leuke Nederlanders ontmoet waardoor ik echt een top vakantie heb gehad. Als het personeel een cursusje klantvriendelijkheid krijgt zou ik misschien nog wel keer terug komen. Jammer dat alanya zover van het hotel af ligt.

• 7Silke23-09-2019

Leuk dankzij zwembad en fantastische glijbanen

Het was een heerlijke vakantie!!!!! Jammer dat je voor veel dingen bij moest betalen zoals cocktails. Kunt beter zelf een fles drank kopen en mixen. Ook de kamers zijn mooi maar er wordt niet echt goed schoongemaakt. Personeel is echt niet vriendelijk. Het animatie team viel tegen maar Teo heeft er echt wel iets van gemaakt!!!! Zoals een animator hoort te zijn!!!! Dank je wel Teo voor de leuke tijd!!

• 8Melanie23-09-2019

Genoten

Super leuk animatie team! Hebben genoten van de aandacht!

• 10Evy23-09-2019

Top animatie!

Zeer genoten van onze vakantie! De animatie was top, hele enthousiaste en vriendelijke animators. Met speciaal dank aan Teo! Wat een enthousiasme en vriendelijkheid naar de gasten toe. Het was een feest!

• 6S.vd Klap22-09-2019

Leuk, maar voor 1 keer. Erg commercieel

Aankomst: kamer overboekt, oplossing: luxere kamer. volgende dag: de vraag of je wilt upgraden (want je hebt toch al je spullen geinstalleerd). Dit commerciële trucje hebben ze bij 4 stellen geprobeerd die wij in 1 week hebben gesproken. Hamburgers, friet, pasta vaak koud, met gevolg last van onze bulk. Bij de hamam wordt er na de massage bij iedereen een fysiotherapeut aangesmeerd, omdat je blokkades zou hebben die de masseur met de fysiotherapeut bespreekt in de rustruimte en waar je bijna niet onderuit komt als je niet stevig in je schoenen staat. Airco op de kamer was niet gereinigd, vervolg keelpijn en verkoudheden. Slijm voor kinderen in winkeltje 2,50, om een voorbeeld te noemen... winkel in het hotel voor benodigdheden is erg duur. Niet aardig in het restaurant of bij de bars. Animatieteam is erg leuk, meiden van de kidsclub zijn erg lief!! Veel bijbetalen!!!

• 6B Nanninga19-09-2019

Was een leuke vakantie voor 1 keer !!!!

Hotel was mooi en schoon ! Personeel spreekt heel slecht Engels ! Animatie ook amper Engels op twee knullen na! Eten was slecht ‘!!! Koud , weinig variatie , er schijnt op dinsdag een BBQ te zijn maar die hebben we twee keer gemist ivm aankomst en vertrek ! Dat was het enige wat echt lekker bleek te zijn! Op eftalia iland is niet alles incl zoals wel beloofd ! Drank is daar beperkt tot bier en wijn en cola ed ! Voor zoon van 15 was weinig te doen qua animatie , alleen waterpolo ! Zwembaden zijn wel echt geweldig ! Handdoeken service was ook goed ! Ik denk dat dit hotel in het hoogseizoen een ramp is aangezien het nu al qua eten een gedoe was !

• 4Jozefien16-09-2019

Nooit meer

Heel slecht! Echt Nooit meer! Slecht smakeloos eten, onvriendelijk personeel, vieze kamers, te weinig handdoeken, geen Wi-Fi! Overal extra voor betalen. Ontbijt is tot 10 uur, en om 9:45 pakken ze de lepels van de yoghurt gewoon uit hand.

• 10Roxanne10-09-2019

Het was fantastisch!!! Mijn man en ik hebben voor het eerst zelf zo kunnen ontspannen en genieten omdat onze 3 kinderen zich zo vermaakte. Super zwembaden met glijbanen en leuke animatie ook in de avond voor kinderen en volwassenen. Wij hadden een familiekamer en kan ik voor grote gezinnen aanraden heel veel ruimte. We vonden het schoon in het hotel en het eten was ook goed en afwisselend. En wat een geweldige lieve mensen werken er in dit hotel. Hele fijne vakantie gehad!

• 9Ellis Hofman04-09-2019

Fantastisch verblijf gehad!

Mooi hotel, vriendelijke mensen, leuk animatieteam

Traveltroef

35 tips over Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)

• Dianne Segers, 04-06-2014

Leuk een keer shoppen in konakli. Ligt op ongeveer 3 kilometer. En als je in Alanya bent moet je echt even lopend of met de taxi de berg op naar het Kasteel/ Burcht. Wat een uitzicht!

• Mary, 03-05-2014

Lekker shoppen in Konakli, Dagje Alanya met burchtbezoek! Eten bij de haven, Ruines bezoeken bij Perge en Aspendos etc etc!

• M Burgering, 07-05-2014

Neem zelf een zwembad band mee aangezien er niet voldoende voorradig is in het zwembad (sommige glijbanen moet je in een band naar beneden). Oordopjes meenemen. (Wij hadden oordopjes mee en hebben nergens last van gehad)

89 vragen over Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)

• Leroy, 10-07-2019

Wi-fi

Is het wi-fi signaal goed in hotel? Heb je ook wi-fi op je kamer? Is er bij Eftalia Island ook wi-fi? Indien dit erg slecht is ben ik misschien toch genoodzaakt om een losse sim-kaart te kopen.

Gea, 10-08-2019

U bent inmiddels geweest? Hoe was de wifi? En anders wat voor een losse simkaart hebt u gekocht wij gaan namelijk dinsdag op vakantie hier na toe. Vr gr gea

• Tonny, 09-07-2019

Eten

Hebben voor de kinderen appelmoes

• Gea, 05-07-2019

Eten als je s nachts aankomt.

Wij komen rond 2.00 uur s navhts aan in het hotel is er dan nog iets als drinken of een broodje wat wij kunnen nuttigen? Gr gea

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand700 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages