Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)

Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Splash Resort (Splashworld) voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

Anoniem
19-6-2018

Leuk hotel, elke dag schone kamers,

Avond eten was minder

Lekker weekje in de meivakantie

Familie de jonge
8-5-2018

Heerlijk weekje gehad. Mooie grote kamer (familiesuite) met aparte kamer voor de kinderen. Zwembad voor de kinderen super leuk eftalia island zeker ook een aanrader om een paar keer heen te gaan. Laatste dag was het echt superdruk en toen kon het hotel het echt niet meer aan. Ben benieuwd hoe dat is in de zomer. En tja. Het eten in een all inclusive hotel zijn wij in ieder geval na een dag of 4 wel zat, maar dat weet je van te voren.

Geweldig

Liana
20-2-2018

Erg mooi hotel, leuk voor jong en oud!

Wij zijn hier geweest met gezin en 2 vrienden met tieners, onze kinderen van toen 2 en 5 hebben genoten en het eten is erg gevarieërd. Aquapark is ook geweldig en kan je met een busje heen.

Ook heerlijk gegeten aan het strand.

Personeel is ook prima. Al met al een prima vakantie gehad.

Zalig!

I Martens
19-10-2017

Super goed hotel. Leuke mensen die er werken, heerlijk eten (vooral de toetjes) en s avonds wordt er genoeg georganiseerd voor jong en oud. Een busje rijdt de hele dag op en neer naar het strand, waar je lekker aan zee kunt liggen en ook mooie zwembaden zijn met veel glijbanen. Ook hier kan je heerlijk eten en drinken. Wij hebben een super vakantie gehad hier.

Mooie omgeving, zwemplezier

Rachel Brans
14-10-2017

Het ziet er onwijs mooi uit, veel zwemplezier voor de kids! Genoeg bedjes! 3 bedden voor 2 personen! Lekkere douche! Schone kamers! Elke dag schone handdoeken!

Minder goed: 1 lift voor de econemy gedeelte van het hotel! Duuuuurt lang! Eten is vaak koud/lauw, niet veelzijdig maar ja dat weet je met all inn!

Onwijssss slechte animantie, die "kinder mini club disco" je lacht je kapot zo slecht is het! Met k3 oya le le, slecht mix v muziek en 2 chickies die die dansjes "voordoen" wat inhoudt voornamelijk klappen en stapje opzij!

Na 2x 5 min avondjea gekeken...weggegaan!! Vreseljjk!

Verder onwijsssss veel oostblokkers....aso volk...engele/wales of schotten geen idee...maar das nadeel!

En qua all inn...je hebt tussen ontbijt en lunch...alleen een ijsje...geen koekjes of andere lekkere dingen..helaas!

Mooie omgeving..met winkels en supermarkt...

En last but not least...elke nacht om 5 uur...het MOSKEE gezang!!!! Top

fantastisch mensvriendelijk hotel

yvonne brugman
15-9-2017

super hotel voor zowel jong als oud ,vriendelijk personeel,ruime kamers,rolstoel vriendelijk,voor kinderen veel te doen maar ook voor oudere en oude mensen goed te doen .goede communicatie naar de mensen ,voorzien van 4 liften,dubbel waterpark 1 bij t hotel en eftalia island ook erbij in daar zit ook de zee en nog veel meer .personeel knikt al voor een klein fooitje ,shuttelservice vanuit hotel naar island hele dag aanwezig .

prima verblijf voor gezinnen met jonge kinderen

van Oosterhout
31-8-2017

Als je van de moskee houdt word je iedere morgen om 5 uur gewekt, en niet ook. haha. Och je went eraan.

Verder hadden wij een mooie kamer met jaccuzi, omdat er met inchecken wat mis was gegaan. zeiden wij geen nee tegen.

Alles was verder netjes verzorgd, dus dik voor mekaar.

Oja. Als je nog een excursie wilt doen, de jeepsafari is volgens de kinderen en wijzelf een echte aanrader. Tip veel water meenemen. haha

Veel tegenvallers dit jaar

L Driessen
25-8-2017

We hadden een overboeking dit jaar en werden voor een nacht in een personeelskamer gestopt. Zorg dat je niet te hoog komt te zitten want de liften zijn daar een drama. Als je niet aan de zwembadzijde zit dan word je elke morgen om 5.00 wakker van de moskee. Maak gebruik van Eftalia Island, dat is een groot succes. Je hebt daar veel zwembaden, glijbanen en een grote keuze uit verschillende restaurants. De winkeltjes in het hotel zijn erg duur. Dichtbij hrt hotel heb je een leuk centrum zitten met veel leuke en goedkope winkeltjes. Excursies zijn goed en veel goedkoper te boeken dan in het hotel. Je krijgt op je kamer alleen een dekentje om onder te slapen. Als je ook om lakens vraagt, wordt dit geregeld.

goed bevallen , voor herhaling vatbaar

lokker
31-7-2017

goed eten, leuke glijbanen.

vriendelijk behulpzaam personeel. ruime kamer.

Een super geweldige plek

Viviane Bischops
17-6-2017

Het waterpark is in 1 woord Geweldig. Het eten en drinken was ook goed. Jammer dat je moest betalen voor je verse jus. Het hotel was ook mooi en schoon. De bediening rende voor je. 1 woord het was super. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) scoort een 7.74 uit 10 op basis van 140 reviews.