Géén boekingskosten
TurkijeMediterraanAlanyaHotels AlanyaHotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)

Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)

TurkijeMediterraanAlanya

8.4FantastischScore uit 189 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

## Eftalia Splash Resort (Splashworld)Veel van jullie schrijven zeker nog eens terug te komen bij Eftalia Splash Resort 5*. Zo schrijft Frank: ‘Ons zie je zeker terug. Waarschijnlijk al sneller dan we zelf zouden denken.’ Benieuwd of Eftalia Splash Resort 5* wat voor jou is? Lees met ons mee.## FaciliteitenIn jullie reviews lezen we dat Eftalia Splash Resort een echte familiebestemming is. Wedden dat de kids hier niet meer weg zijn te slaan? Bij het hotel geniet je van een zwembad met glijbanen. Maar dat is niet alles. Elk half uur kun je met de gratis shuttleservice naar het extreem grote ‘Eftalia Island’ waar nog meer waterpret op je wacht. Met 17 glijbanen zit er altijd wel eentje voor jou bij. Ineke: *‘Ideaal hotel voor gezinnen met kinderen. Prachtig aquapark zowel bij het hotel als op het nabijgelegen island (er rijdt een pendelbusje). Op het strand is ook een mooi aquapark met restaurants enz. De all inclusive geldt daar ook. Mooie kamer, riant buffet met genoeg keus.’* Hou er wel rekening mee dat de glijbanen van 13:00 - 14:00 even gesloten zijn voor een lunchpauze.Het eten is lekker en afwisselend. Geert schrijft bijvoorbeeld: *‘Eten is ook heerlijk en dit vooral voor de liefhebber van toetjes.’* In het buffetrestaurant geniet je van de meest uiteenlopende gerechten. Maar je hebt ook de keuze om een keer in de week luxe uit eten te gaan in het à la carte restaurant waar je op je wenken wordt bediend.Het personeel van Eftalia Splash Resort is volgens jullie erg behulpzaam. De taalbarrière is soms lastig, maar het personeel doet er alles aan om dit op te lossen. Roos schrijft: *‘Ondanks taalbarrière, zeer hardwerkend, vriendelijk en behulpzaam personeel die juist zoveel werken om extra (taal) educatie/onderhoud e.d. te kunnen betalen!’*## LiggingJe moet wel even geduld hebben voordat je vanaf het vliegveld bij Eftalia Splash Resort bent. Maar volgens jullie is dit het wachten meer dan waard. Met winkeltjes om de hoek en een bushalte op loopafstand hoef je je niet te vervelen. De ervaring van Frank: ‘Het resort ligt op 20 minuten met de dolmus van Alanya centrum wat voor ons prima te doen was. Maar ook bij het hotel zelf zitten leuke winkeltjes waar je alles kan halen wat je nodig kan hebben op vakantie.’Een tripje met de piratenboot mag volgens jullie niet ontbreken tijdens je vakantie bij Eftalia Splash Resort. Zeker voor de kids is dit een leuke ervaring. Met een echte piratenboot varen jullie over de azuurblauwe zee en ontdek je de mooiste baaien. Nog een leuk uitje volgens Aniek: *‘Jeep safari met kids. Er zijn er diverse maar er is er een die echt heel leuk is met kids. Dan ga je naar een picnic plek waar je kan zwemmen, vissen, soort paintball schieten en prachtige watervallen kan zien. Daarna ga je naar een grot.’*

Bekijk de beschikbaarheid

189 Reviews over Eftalia Splash Resort (Splashworld)

• 10Banu Kilicaslan29-09-2022

Ontspannend & heerlijk

Onwijs genoten van mijn verblijf met me gezin! Speciale dank aan Melisa & Buse van het animatieteam! Zij hebben er een gezellige verblijf van gemaakt.

• 9Milan en cindy22-09-2022

Amazone time

Nice hotel, not to big, nice swimming pools, the big one open at 7. Oscar, Luto, Melissa and the rest of animation team where really nice, especially darts and waterpolo We would go back

• 6Mike11-09-2022

Niet nog een keer

Eten is oké wel veel hetzelfde. Kinderbad gaat vaak dicht omdat er kinderen in schijten. Veel Engelse dit vooral in de nacht luidruchtig zijn. Strand is prima

• 4Angela25-08-2022

Niet nog eens

Dat het eten echt niet goed is of taai of verbrand vlees we zijn gaan uit eten zelfs dus fijn die extra kosten…

• 10Abdullah23-08-2022

Leuk hotel

Ik was hier alleen met mijn vrouw. Het meer leuker voor de families met kinderen. Maar wij hebben ook lekker genoten. Spa in de hotel Vond ik de leukste. Elke dag massage genomen. Was heerlijk. Daar werkt een Nederlandse Turk (Tony) een super mannetje. Hij helpt je met alles . Als je informatie nodig hebt ga je hem toe.. hij maakt je vakantie alleen maar mooier. Tony bedankt voor alles

• 9fam Gall19-08-2022

een heerlijke vakantie!

Een leuk hotel, vriendelijke medewerkers allemaal, veel te doen bij het hotel en op het park. De kinderen hebben genoten, en daarbij wij ook. Gebruik gemaakt van de kapsalon, het leuke winkeltje en het eten was prima. kortom wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad en we komen zeker snel weer terug! enig minpuntje is dat de kamers wat gehorig zijn, maar hier hebben we weinig echt last van gehad. een aanrader.

• 9Eric en Sandra19-08-2022

Een goeie vakantie gehad❤️

Bij aankomst waren de kamers in eerste instantie volgeboekt. De volgende ochtend is dit probleem netjes opgelost. We hebben de rest van de vakantie genoten van de vriendelijke service. Alles was netjes en goed verzorgd. Eten was prima en gevarieerd. Bij de Spa hebben we genoten van de Hamam, de fijne massages en vriendelijke meedenkende service. Top!

• 3Peter14-08-2022

Nooit weer.

Niets blijkt waar. All- in. No way. Non alcoholische dranken Gratis! Met alcohol €5 betalen Alleen whiskey, vodka, rum. Effes bier(water bier ) Maar dan de imitatie. cocktails daar moet je voor betalen en andere alcoholische dranken. You pay for it. Het eten is elke dag het zelfde. Na 3 dagen ben je het zat.
    Je kan beter naar side gaan voor die prijs. Heb je het veel beter. En daar is alles inbegrepen en veel meer wisselende keuzes kwa eten en drinken, maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb nog nooit zo’n slecht hotel meegemaakt, zoals deze.
    Deze negatieve revue zal worden verwijderd door het hotel zelf. Dit hotel is gebaseerd om bij mensen geld uit hun zakken te kloppen. Zo jammer dit.

• 10Dennis en Marieke en Kids12-08-2022

top vakantie

Hier met mijn vrouw en 2 jonge kinderen geweest. 7 jaar geleden waren we hier ook al eens geweest en toen was het ook fantastisch bevallen. Dit jaar voldeed de vakantie dan ook weer volledig aan de verwachtingen. Op het resort zelf kun je je prima hele dagen vermaken maar je kan ook naar de Island wat ook incl erbij hoort, maar dit vonden we eigenlijk gewoon weg te groot. Een compleet waterpretpark met alles erop en eraan. Wel leuk voor een dagje afwisseling. We zijn ook nog een dagje naar de Spa geweest op het resort en dit is ook erg goed voor elkaar. Hier werkt Tony een Nederlands sprekende Turkse man, altijd vrolijk en zeer behulpzaam ook met dingen die niets met de spa te maken heeft waar hij voor werkt. Tony BROER bedankt!!

• 10Martin27-07-2022

Süper vakantie

Ben hier met vrouw en kinderen geweest. Echt een top hotel. Alles is zo goed geregeld. En als je er bent zeker een keertje na de spa. Werkt een Nederlandse Turk (Tony) die man maak je vakantie alleen maar mooier. Hoop tot volgende jaar

Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)