Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°17°
8,1

Wat vakantiegangers zeggen

Eftalia Splash Resort (Splashworld)

Veel van jullie schrijven zeker nog eens terug te komen bij Eftalia Splash Resort 5. Zo schrijft Frank: ‘Ons zie je zeker terug. Waarschijnlijk al sneller dan we zelf zouden denken.’ Benieuwd of Eftalia Splash Resort 5 wat voor jou is? Lees met ons mee.

In jullie reviews lezen we dat Eftalia Splash Resort een echte familiebestemming is. Wedden dat de kids hier niet meer weg zijn te slaan? Bij het hotel geniet je van een zwembad met glijbanen. Maar dat is niet alles. Elk half uur kun je met de gratis shuttleservice naar het extreem grote ‘Eftalia Island’ waar nog meer waterpret op je wacht. Met 17 glijbanen zit er altijd wel eentje voor jou bij. Ineke: ‘Ideaal hotel voor gezinnen met kinderen. Prachtig aquapark zowel bij het hotel als op het nabijgelegen island (er rijdt een pendelbusje). Op het strand is ook een mooi aquapark met restaurants enz. De all inclusive geldt daar ook. Mooie kamer, riant buffet met genoeg keus.’ Hou er wel rekening mee dat de glijbanen van 13:00 - 14:00 even gesloten zijn voor een lunchpauze.

Het eten is lekker en afwisselend. Geert schrijft bijvoorbeeld: ‘Eten is ook heerlijk en dit vooral voor de liefhebber van toetjes.’ In het buffetrestaurant geniet je van de meest uiteenlopende gerechten. Maar je hebt ook de keuze om een keer in de week luxe uit eten te gaan in het à la carte restaurant waar je op je wenken wordt bediend.

Het personeel van Eftalia Splash Resort is volgens jullie erg behulpzaam. De taalbarrière is soms lastig, maar het personeel doet er alles aan om dit op te lossen. Roos schrijft: ‘Ondanks taalbarrière, zeer hardwerkend, vriendelijk en behulpzaam personeel die juist zoveel werken om extra (taal) educatie/onderhoud e.d. te kunnen betalen!’

Ligging

Je moet wel even geduld hebben voordat je vanaf het vliegveld bij Eftalia Splash Resort bent. Maar volgens jullie is dit het wachten meer dan waard. Met winkeltjes om de hoek en een bushalte op loopafstand hoef je je niet te vervelen. De ervaring van Frank: ‘Het resort ligt op 20 minuten met de dolmus van Alanya centrum wat voor ons prima te doen was. Maar ook bij het hotel zelf zitten leuke winkeltjes waar je alles kan halen wat je nodig kan hebben op vakantie.’

Een tripje met de piratenboot mag volgens jullie niet ontbreken tijdens je vakantie bij Eftalia Splash Resort. Zeker voor de kids is dit een leuke ervaring. Met een echte piratenboot varen jullie over de azuurblauwe zee en ontdek je de mooiste baaien. Nog een leuk uitje volgens Aniek: ‘Jeep safari met kids. Er zijn er diverse maar er is er een die echt heel leuk is met kids. Dan ga je naar een picnic plek waar je kan zwemmen, vissen, soort paintball schieten en prachtige watervallen kan zien. Daarna ga je naar een grot.’

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Splash Resort (Splashworld) voor je op een rij gezet:

128 reviews over Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Mandy,
4-11-2018

We waren al eerder in Splash geweest 2 jaar terug, voor de kinderen een Top hotel!!! 2 jaar geleden was het eten niet fantastisch, nou het was dit jaar TOP!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk relaxte vakantie gehad!

Ineke,
18-9-2018

Ideaal hotel voor gezinnen met kinderen. Prachtig aquapark zowel bij het hotel als op het nabijgelegen strand (er rijdt een pendelbusje). Op het strand is ook een mooi aquapark met restaurants enz. De all inclusive geldt daar ook. Mooie kamer, riant buffet met genoeg keus. Kortom je moet je schamen als je hier durft te klagen!

Top vakantie

Geert,
12-9-2018

Efteling splash is een goed resort. Het is er schoon, mooi zwembad en eten is ook heerlijk en dit vooral voor de liefhebber van toetjes. De combinatie met eftalia Island maakt het compleet. Wij hebben gekozen voor de ene dag op splash te blijven en de andere dag op Island. Ook op Island is het eten, zwembad en entertainment prima in orde. Als ik dan toch een min puntje moet noemen dan is het de lange bus reis van AirPort naar accomodatiecmaar dit zou mij niet weerhouden om deze reis nogmaals te boeken.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

D-reizen

Top, fantastisch, geweldig genoten!

Roos,
30-8-2018

Mooi, netjes hotel met alles er op en er aan. Eten prima, niks mis mee! Ondanks taalbarrière, zeer hardwerkend, vriendelijk en behulpzaam personeel die juist zoveel werken om extra (taal) educatie/onderhoud e.d. te kunnen betalen! De fooien maken hun inkomen wat hoger. We lezen altijd veel negatieve reviews. Ik denk wel eens, maar goed dat het hotel geen negatieve reviews over zijn gasten mag schrijven m.b.t. hun onfatsoenlijke gedrag op alle gebieden, verspilling eten/drinken, rommel overal laten liggen/staan, terwijl er genoeg prullenbakken zijn. Niet houden aan de regels van het hotel!!! Personeel als sloofjes commanderen etc. En dan doel ik ook op Nederlander! Waar wij tot nu allemaal geweest zijn; Met geduld, begrip, respect, verdieping in de cultuur v/h land/mensen, als volw. /kind je houden aan de fatsoenlijk normen en waarden, tussenweg zoeken als er iets is etc. Dan heb je een topvakantie! Het was voor ons nu ook weer TOP!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig zwembad, geweldige animatie en goed eten. Het enige mindere aan de vakantie vond ik de liften die erg langzaam waren. Maar ach je bent op vakantie dus ook dat was geen reden tot klagen. Eftalia island, bereikbaar met een gratis shuttle service, was erg warm en onoverzichtelijk als je met kleine kinderen bent maar het aquapark op zich was erg uitgebreid en leuk. Bij aankomst erg vriendelijk ontvangen door het personeel. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Ons zie je zeker terug. Waarschijnlijk al sneller dan we zelf zouden denken😁

Nooit meer

Anoniem,
19-6-2018

Leuk hotel, elke dag schone kamers, Avond eten was minder

Gereisd met partner in juni 2018

Lekker weekje in de meivakantie

Familie de jonge,
8-5-2018

Heerlijk weekje gehad. Mooie grote kamer (familiesuite) met aparte kamer voor de kinderen. Zwembad voor de kinderen super leuk eftalia island zeker ook een aanrader om een paar keer heen te gaan. Laatste dag was het echt superdruk en toen kon het hotel het echt niet meer aan. Ben benieuwd hoe dat is in de zomer. En tja. Het eten in een all inclusive hotel zijn wij in ieder geval na een dag of 4 wel zat, maar dat weet je van te voren.

Geweldig

Liana,
20-2-2018

Erg mooi hotel, leuk voor jong en oud! Wij zijn hier geweest met gezin en 2 vrienden met tieners, onze kinderen van toen 2 en 5 hebben genoten en het eten is erg gevarieërd. Aquapark is ook geweldig en kan je met een busje heen. Ook heerlijk gegeten aan het strand. Personeel is ook prima. Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zalig!

I Martens,
19-10-2017

Super goed hotel. Leuke mensen die er werken, heerlijk eten (vooral de toetjes) en s avonds wordt er genoeg georganiseerd voor jong en oud. Een busje rijdt de hele dag op en neer naar het strand, waar je lekker aan zee kunt liggen en ook mooie zwembaden zijn met veel glijbanen. Ook hier kan je heerlijk eten en drinken. Wij hebben een super vakantie gehad hier.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving, zwemplezier

Rachel Brans,
14-10-2017

Het ziet er onwijs mooi uit, veel zwemplezier voor de kids! Genoeg bedjes! 3 bedden voor 2 personen! Lekkere douche! Schone kamers! Elke dag schone handdoeken!

Minder goed: 1 lift voor de econemy gedeelte van het hotel! Duuuuurt lang! Eten is vaak koud/lauw, niet veelzijdig maar ja dat weet je met all inn!

Onwijssss slechte animantie, die "kinder mini club disco" je lacht je kapot zo slecht is het! Met k3 oya le le, slecht mix v muziek en 2 chickies die die dansjes "voordoen" wat inhoudt voornamelijk klappen en stapje opzij!

Na 2x 5 min avondjea gekeken...weggegaan!! Vreseljjk!

Verder onwijsssss veel oostblokkers....aso volk...engele/wales of schotten geen idee...maar das nadeel!

En qua all inn...je hebt tussen ontbijt en lunch...alleen een ijsje...geen koekjes of andere lekkere dingen..helaas!

Mooie omgeving..met winkels en supermarkt...

En last but not least...elke nacht om 5 uur...het MOSKEE gezang!!!! Top

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand700 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.