Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Eftalia Aqua Resort & Spa is dé plek voor een veelzijdige vakantie. Jong en oud genieten van het spetterende waterpark op Eftalia Island met glijbanen. Of zoek de rust op in het zwembad bij het hotel. Hier is altijd wel een ligbedje vrij om heerlijk te ontspannen onder de Turkse zon. Dit kindvriendelijke all inclusive hotel is van alle gemakken voor het hele gezin: van de gerenoveerde kamers tot aan Eftalia Island met het waterpark en de spa.

De beoordelingen van Eftalia Aqua Resort & Spa spreken voor zich: andere vakantiegangers zijn razend enthousiast! Men is tevreden over het personeel, dat er alles aan doet om van jouw vakantie een groot succes te maken. Ook valt er veel te beleven bij Eftalia Aqua Resort & Spa voor iedereen. Ondanks dat het hotel geschikt is voor allerlei soorten reisgezelschappen, komen er veel gezinnen met kinderen. Zo is Hayat op vakantie geweest bij dit hotel met het hele gezin. Ze zijn erg enthousiast en zeggen: “Het is een super leuk, gezellig hotel! We hebben het zeer naar ons zin gehad. Top service. Eten was heerlijk! Onwijs veel keus! Hele lieve mensen die daar werken. Er is zoveel te doen, elke dag een andere beleving voor jong en oud. Zeker voor herhaling vatbaar. 😍😍” Geen zorgen, er wordt ook volop aan de volwassen gasten gedacht! Eftalia Aqua Resort & Spa is ook een populaire keuze voor wie alleen, met partner of met vrienden reist. Ahmet is op vakantie geweest bij dit hotel met zijn partner en is tevreden. Hij zegt: “Geweldig hotel, vriendelijk personeel, kamers zijn schoon het eten in het restaurant erg lekker en veel keuze. Het Aquapark is een en al genieten. Je kan daar pizza eten echt lekker. Het receptie personeel is vriendelijk spreekt meerdere talen. Ze helpen je wanneer het maar ook kan.”

De ligging

Eftalia Aqua Resort & Spa ligt in Alanya in de Turkse Rivièra. Na slechts 100 meter lopen vanaf het hotel ben je al op het strand! Het strand en het hotel worden gescheiden door een weg, maar door de voetgangerstunnel heb je geen last van het verkeer. Verder ligt het hotel wel wat afgelegen ten opzichte van het centrum. Het is namelijk ongeveer 18 kilometer naar het centrum van Alanya. Gelukkig ben je er zo met de dolmus. Het vliegveld van Gazipasa ligt op ongeveer 65 kilometer afstand en het vliegveld van Antalya op ongeveer 115 kilometer afstand.

Het hotel en faciliteiten

Eftalia Aqua Resort & Spa is van alle gemakken voorzien! Als gast van het hotel heb je gratis toegang tot Eftalia Island. Dit ligt apart van het hotel bij het strand op loopafstand. Hier zijn verschillende restaurants en bars, een waterpark, discotheek, wellness, fitnessruimte, winkels en een 18+ lounge. Daarnaast is het all inclusive concept ook geldig bij Eftalia Island, dus je geniet hier heel de dag door van verkoelende drankjes en snacks. Er is voor ieder wat wils dus! Terwijl jij op een luchtbed in het water dobbert, racen de kinderen van de spectaculaire waterglijbanen af. Eftalia Aqua Resort & Spa heeft verschillende zwembaden en aparte kinderbaden. Je maakt gratis gebruik van de ligbedden en parasols op het zonneterras. Er is ook een handdoekenservice, waar een borg voor gevraagd wordt. Ook sportieve gasten kunnen hun ei kwijt bij Eftalia Aqua Resort & Spa. Er worden verschillende sporten aangeboden, waaronder tafeltennis, aerobics, basketbal, beachvolleybal en darts. Ook zijn er fitnessfaciliteiten. Tegen betaling speel je een potje tennis op de tennisbaan. Na een dag vol ontspanning en plezier ga je naar het wellness centrum. Sommige wellness faciliteiten zijn gratis, anderen zijn tegen betaling. Daarnaast is er volop entertainment bij Eftalia Aqua Resort & Spa. Wanneer de kinderen uitgezwommen zijn kunnen ze naar de speeltuin of gaan ze naar de miniclub. Verder zorgt het animatieteam voor leuke activiteiten. Geen zorgen, ook aan de volwassen gasten is gedacht. Er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd en er is een discotheek. Tot slot maak je bij Eftalia Aqua Resort & Spa gratis gebruik van WiFi, zowel op de kamers als in de openbare ruimtes. Verder zijn er een aantal winkeltjes en maak je tegen betaling gebruik van de kapperservice en de wasservice.

De kamers

Eftalia Aqua Resort & Spa heeft verschillende kamers beschikbaar. Deze zijn allemaal voorzien van airconditioning, gratis WiFi, een telefoon en een televisie. Je maakt gratis gebruik van het kluisje, maar de minibar is tegen betaling. Verder zijn er koffie- en theefaciliteiten. Alle kamers hebben een badkamer met toilet, douche en föhn. Ook beschikken alle kamers over een balkon of terras met zitje.

Het verschil in kamers

De standaard tweepersoonskamers van Eftalia Aqua Resort & Spa beschikken over alle bovenstaande faciliteiten en zijn geschikt voor twee tot drie gasten. Er is een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed, al kunnen de kamers onderling verschillen qua bedden. De tweepersoonskamers ‘Family’ zijn qua faciliteiten eigenlijk hetzelfde, maar dan ruimer. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot vier gasten. Er is een tweepersoonsbed, eenpersoonsbed en eenpersoons bedbank. Ga je met het hele gezin naar Eftalia Aqua Resort & Spa? Dan is een familiesuite een aanrader. Deze kamers zijn geschikt voor maximaal vier gasten. Er staan twee eenpersoonsbedden in de woon- en slaapkamer, maar er is ook een losse slaapkamer met een tweepersoonsbed.

Eten en drinken

Je verblijft bij Eftalia Aqua Resort & Spa op basis van all inclusive verzorging. De drie hoofdmaaltijden worden opgediend in het buffetrestaurant. Het ontbijtbuffet staat klaar van 7.00 tot 10.00 uur, het lunchbuffet van 12.30 tot 14.00 uur en het dinerbuffet van 19.00 tot 21.00 uur. In de winter is het dinerbuffet van 18.00 tot 21.00 uur. Ook is er een à-la-carte restaurant. Dineren in dit restaurant is tegen betaling en op basis van reservering. Tussen 11.00 en 17.00 uur liggen er verschillende hapjes en snacks voor je klaar bij de drie snackbars. Koffie, thee, frisdranken en lokale alcoholische dranken zijn 24 uur per dag bij de verzorging inbegrepen. Je haalt ze bij een van de vijf bars. Verse sappen en alle drankjes in de discotheek zijn tegen betaling.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Of je nou alleen of met partner, vrienden of het hele gezin gaat: dankzij de uitgebreide all inclusive formule kom je niks tekort bij Eftalia Aqua Resort & Spa. Daarnaast zijn er veel faciliteiten voor gasten van alle leeftijden. Dankzij de zwembaden en het spectaculaire waterpark komen hier veel gezinnen met kinderen.

Goed om te weten

Babybedjes zijn op aanvraag beschikbaar. Geef dit tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beperkte beschikbaarheid. Toegang tot Eftalia Island is gratis, maar de individuele faciliteiten kunnen tegen betaling zijn. De verschillende faciliteiten van Eftalia Aqua Resort & Spa en Eftalia Island, zoals het waterpark, kunnen weer- en seizoensgebonden zijn, waardoor ze niet het hele jaar door geopend zijn. Ook kunnen de faciliteiten gesloten zijn in verband met onderhoud. Honden zijn niet toegestaan bij Eftalia Aqua Resort & Spa. Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen bij het diner. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

557 Reviews over Eftalia Aqua Resort & Spa

• 8Familie met 3 tieners06-11-2022

Fijn vakantie gehad, goed verzotgd

Lekker gevarieerd eten, spannende glijbanen ook op het strand all inclusive!! En zwembaden aan het strand!!

• 10Micha30-10-2022

Geweldig

Goede service 24/7 echt geweldig dankjewel

SULEYMAN, Eigenaar, 01-11-2022

Beste Gasten, Bedankt voor Uw vakantie bestemming bij ons in Eftalia Aqua Resort en voor het nemen van de tijd om ons hotel te beoordelen en voor uw aanbevelingen! We zijn erg blij om te lezen dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad in ons huis en we hopen dat jullie ons hotel weer zullen boeken voor de volgende vakantie.

• 10Kristina30-10-2022

Heel goed

Heel goed en heel mooi hotel

• 10Johan Visser30-10-2022

Voor gezinnen met kids een aanrader

Nog nooit in zo’n luxe hotel gezeten het eten is echt geweldig zwembad super voor de kids dit hotel krijgt van mij een 10 op alle punten .!!!!! en nog bedankte Manager Suleyman hij is beste wij kregen heel mooi kamer Suit Er is echt super veel keuze bij het eten . Voor gezinnen met kids een aanrader

• 10Ruben Van Rosmalen30-10-2022

heerlijk vakantie in turkije

Heel mooi en luxe hotel, alle Service hartstikke goed!! Manager Suleyman heel vriendelijk. Gaan hier volgend jaar zeker weer heen. Eten is hier heerlijk, en alles heel goed schoon!! De zwembaden ook heel goed voor de kids Volgend Jaar Zeker Terug

• 10Smitte30-10-2022

Erg Vriendelijk Manager Suleyman en Personeel..

Kamer is goed.. Elke dag netjes schoongemaakt door de schoonmakers.. Erg vriendelijk personeel.. Er is elke dag en elke avond dingen te doen op en om het hotel. Manager Süleyyman is super behulpzaam en aardig . En er hangt een super leuker sfeer

• 10theo30-10-2022

Dit hotel krijgt van mij een 10 op alle punten .!!

Nog nooit in zo’n luxe hotel gezeten het eten is echt geweldig zwembad super voor de kids dit hotel en Manager Suleyman krijgt van mij een 10 op alle punten .!!!!!

Er is echt super veel keuze bij het eten .

Voor gezinnen met kids een aanrader

• 10Denny Dijk van30-10-2022

Het hotel is top , het personeel is top , eigenlijk was alles top.

• 9Ruud28-10-2022

Super vakantie

Super vakantie, sulyman heeft ons goed geholpen, volgend jaar gaan we weer

• 10chantal28-10-2022

Volgende jaar gaan we weer ❤️❤️❤️

Top hotel. Goede service mooie glijbanen En erg schoon hotel En het eten is perfect en aardig en buhelpzaam Manager Suleuman volgende jaar gaan we weer ❤️❤️❤️volgende jaar weer zeker terug nieuwe restaurant mooi omgeven alles was echt gezellig en vriendelijk

Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.1 km