Hotel dr. Hildegard Mermaid

Hotel dr. Hildegard Mermaid

Kleine hotelsWeer vandaag36°27°
3,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor dr. Hildegard Mermaid voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel dr. Hildegard Mermaid in het Nederlands

2005

Wij zijn daar een aantal jaren geleden geweest de waren er

hogeveen
15-9-2005

Wij zijn daar een aantal jaren geleden geweest de eigenaars waren toen hollanders(zgn zetbazen) was echt vreselijk gaaan er nooit meer naartoe en komen gem toch 5 maal per jaar in Alanya echt niet boeken.

Gereisd Anders in Thu Sep 15 2005 19:50:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een slecht Hotel, verdient nog niet 1 ster! Het hotel is 2

Mario
26-8-2005

Een slecht Hotel, verdient nog niet 1 ster! Het hotel is slecht onderhouden en ziet er somber, ongezellig uit. 0,0 service. In 2 weken tijd!: geen schone lakens op de (harde) bedden,1x schone handdoeken na 3x vragen, bij kennissen werd een tasje met maandverband door de vadsige dikke vieze slome schoonmaakster in haar toilettas gezet! (zo opgeruimd!) Toiletpapier moest je elke keer naar vragen, douchewater koud. Het eten werd je ziek van. De eigenaar maakte seksistische opmerkingen richting m`n vriendin en had een kreng van een dochtertje die ons lastigviel. Het enige positive aan het hotel was de ligging, niet ver van de hoofdstraat door Alanja en niet ver van het Cleopatrastrand (5min.). In in zijstraatje wel een paar gezellige restaurantjes!! Als je er al aan dacht dit te gaan boeken, zet het dan SNEL weer uit je hoofd nu het nog kan. Als je wel al geboekt hebt........ANNULEREN!

Gereisd Anders in augustus 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel dr. Hildegard Mermaid in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel dr. Hildegard Mermaid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.