Hotel Diamore

• Animatie
  • Sauna

15 reviews over Hotel Diamore

• 3luca13-11-2013

luidruchtig,slecht centraal gelegen hotel!

zure recepioniste!Groet enkel Turkse mensen!Zeer geluidhorig hotel,kamer aan voorkant van drukke straat ataturk een ramp!alles hoor je ook in de kamer naast je!nachtrecepionist speelt snachts biljart en je hoort de ballen zo hard.Neem je een kamer aan achterzijde hotel dan zie je uit op het piepklein zwembad en heb je nooit geen zon! want aan heel de achterkant van het hotel is geen zon! Saai klein hotel,steeds hetzelfde eten en personeel niet echt vriendelijk! Er werken kinderen zelfs van 14 jaar!warme drank,heel beperkt geen light enzo..dikwijls bruis weg.. enz...Regelmatig niemand aan bar en dus wachten om een drankje.onbeleefde baas altijd aanwezig en zeer onvriendelijk en blaft adam(18j jongen die ze behandelen als slaaf) altijd af voor iedereen.moet hem bedienen zoals een slaaf.die jongen moet werken van 7 u smorgens tot 22u savonds! Wel overal vlakbij. Zeer slechte matras,je voelt ijzer.Kleopatra strand mooi maar is minstens 500 meter wandelen! Voor mij nooit meer diamore!!!!!!!

Alleen gereisd in oktober 2013

• 6Geert De Block22-06-2013

één keer is genoeg

Kamer ok maar niet echt heel proper, wordt wel elke dag gekuist maar zeer oppervlakkig (wc en lavabo worden bv niet gereinigd), handdoeken maar 2 keer vervangen op 10 dagen, bovenlaken werd niet vervangen enkel onderlakens. personeel niet spraakzaam , hoewel ze wel hard werken. Lawaaierig hotel. We hadden enkel ontbijt, dit was wel lekker en keuze genoeg.Heel onpersoonlijk hotel hoewel niet groot.Bediende aan balie spreekt alleen Turks.Bedden met zéér slechte matrassen (keihard met vering die je erdoor voelt), dus slaapcomfort beneden alle peil.Voor ons was één keer genoeg.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10N.A.11-02-2013

Price, kwaliteit and location very good...

Nice place. Good located in the centre. Everything is nice on walking distance.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 9Marjo Snijckers23-01-2013

super accommedatie

Hotel Diamore is een goed hotel,het is als een welkom thuis. Het ligt direct aan de boulevaar midden in het centrum,je kan alle kanten op zonder bus of taxi.Personeel is niks te veel wat er gevraagd wordt, ze lopen zich de benen onder hun kont voor jou. Eten is prima die wat te zaniken heeft moet thuis blijven,of alleen maar logies boeken.Kamers super de luxe ruim genoeg en heel schoon,het bed wordt om de 2 dagen veschoont iets wat je thuis beslist niet doet. kamers worden elke dag gepoets.De hoteleigenaar Mehmet is heel lief en behulpzaam,zijn er problemen ergens in de stadt hij lost het voor je op,of hoor je bij de familie dat kan je van niet iedereen zeggen.Het hotel zal ik dan ook iedereen aanbevelen,ook dit jaar weer voor ons DIAMORE

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 5Janssen15-10-2012

Mooie locatie rest matig!

We zijn net terug uit Alanya en hebben dit ervaren over Hotel Diamore. Mijn mening is dat het allemaal net niet is zoals het hoort. Eten heel matig, douche lauw/ koud, beetje vreemd personeel en de bedden heel hard. Zwembad ligt aan het noorden dus tot 13.00 uur zon, water is heel koud. Verder is alles schoon en worden de kamers iedere dag onderhouden. Betreft de ligging, deze is perfect midden in het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 7kimberly24-10-2010

Gezellige plek

Ik ben hier geweest in Oktober, 2 weken! Eten: Het eten is prima, er zit altijd wel wat bij wat je lust. Opzich wel redelijk goede afwisseling. Kamers: Ruime kamers, met groot balkon. Douche alleen wel vaak koud (maar ligt ook aan de maand) als je dan naar de receptie belt. Dan zetten ze gelyk de boiler aan. Ligging: Helemaal goed!, bushalte voor de deur (waarmee je naar de markten kan), dichtbij de haven. Naar het strand is ook makkelijk te doen. ( weg over, 150m links, rechts en dan rechtdoor) Personeel: Erg gezellig, vooral mustafa en ramsi. Sasha (de receptionist) is een beetje een lamlul.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages