Hotel Diamond Hill Resort

Hotel Diamond Hill Resort

7.5Goed

Turkije, Mediterraan, Alanya

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Hill Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

39 reviews over Hotel Diamond Hill Resort

• 1Halil04-09-2016

Beter blijf je uit de buurt!

Op hun site stond een bedrag van 557TL voor 2 personen ik heb voor 1 persoon 520TL Betaald! Daarnaast ben ik na het avond eten ziek geworden en had hoge koorts! Ik ben na het ziekenhuis geweest hebben geconstateerd dat ik een infectie heb opgelopen 1 dag in het ziekenhuis gelegen. Volgens de arts kwam het door het eten, drinken of servies goed. Heb hier een klacht over ingediend bij het hotel maar je wordt niet serieus genomen. Minibar zou aangevuld worden ook niet gezien! Airco deed het ook niet, daarnaast geen vriendelijk personeel.

Heel mijn vakantie is verziekt dus beter gaan jullie een andere Hotel uitzoeken!!!

Alleen gereisd in augustus 2016

• 9W de Rooij25-06-2016

Fantastisch hotel

Zeer fijn hotel,je hoeft je er niet te vervelen het personeel is vriendelijk en probeert het jou naar de zin te maken.De lobbybar die eerst 24 uur open was hebben ze nu vanaf 23.30 u onder in het restaurant en die is gewoon s,nachts open omdat er anders teveel herrie in de lobby was en hinderlijk voor de gasten maar dat is verleden tijd het eten in het restaurant was zeer lekker en afwisselend en zeker de Turkse avond die mag je niet missen,naar het strand is maar een paar minuten lopen via de lift en tunnel onder de weg door ben je er zo en daar is het ook lekker vertoeven met droogje en natje met andere woorden het is een fijn hotel.Je bent ook zo met de bus in het centrum van Alanya die vertrekt van de grote weg bus 1 of 101 dus allemaal goed te doen en met bus 10 die stopt voor het hotel ben je in 10 min. bij de dimcay rivier echt een aanrader waar je lekker kunt eten

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Klein30-06-2014

goed hotel maar niet voor een 2e keer

Wij zijn hier in mei geweest met 4 volwassenen en 2 kinderen. Dit hotel zou pas 2 jaar oud zijn. Dat zou je niet zeggen als je de badkamer ziet. Onze badkamer zat nu al vol met schimmel. Er werd zeer slecht gepoetst. Het personeel is zeer vriendelijk, vooral de jongen in de kledingzaak waarmee je goed kon handelen en goedkoper als in de winkels buiten het hotel. Het eten was geweldig en er was heel veel keus. De animatie voor de kinderen was leuk, alleen jammer dat ze alleen maar turks praten. De ligging van het hotel is niet mooi. Erom heen zijn een paar winkels en dat was het. Wij gingen voor 1 € p/p naar Alanya en dit is een harstikke leuke en gezellige stad met heel veel winkels en restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9Truyen Anne-Marie23-05-2014

dit is een hotel waar ik graag terug kom

ondanks dat het hotel op een heuvel ligt is het zeer goed bereikbaar voor mindervaliden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het animatieteam doet fantastisch werk om iedereen een fijne vakantie te geven, met spelletjes en shows

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Joysie28-09-2013

super hoter

geweldig mooi hotel , leuk personeel, alleen de ligging is wat minder als je onderaan zit, , dan kijk je op t balkon van de buren. op de 10e verdieping is t uitzicht prachtig we hebben ervan genoten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Mojtaba Soltani10-09-2013

Een super hotel...

Voor de 2e keer in dit hotel en het was weer een fantastische vakantie. Kamers waren super het werd elke dag schoongemaakt. Het eten was lekker en gevarieerd. Animatie was goed maar kan beter. Personeel heel vriendelijk. Kortom het is een super hotel. Dit hotel is zeker een aanrader!!!

Gereisd in juli 2013

• 5Oliemeulen05-06-2013

nooit meer, niks te doen s.avonds

zijn net terug van 2 weken durende vakantie. hotel netjes, goed ,warm en gevarieerd eten. heel vriendelijk personeel. alleen er is s.avonds niks te doen in het hotel. er is zelfs geen muziek bij de bar. animatie is overdag leuk, maar s,avonds is het om te huilen. er zijn geen shows, en als er animatie is, dan is dat in een klein zaaltje met 20 personen. tweede week hetzelfde programma. kortom wil je vermaak niet naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7Bram van Aalst25-05-2013

Mooi hotel, rare indeling...

Het is een mooi hotel en er is vrij weinig op aan te merken. Alleen het ene nadeel is dat s'avonds bij de bar mag er geen muziek omdat de bar grenst aan de kamers. De kamers liggen boven de bar dus vandaar ook een beetje saai om s'avonds bij de bar te gaan... Tip: neem wat muziek op je gsm of tablad mee. Verder is er vrij weinig op aan te merken, eten is gewoon goed, kamers zijn goed, privé strand word mooi bij gehouden. Kortom, mooi hotel als je voor je rust er heen gaat.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 8Miedema01-02-2013

Super hotel en heel erg leuk vriendelijk personeel

In oktober zijn we met z'n 4en naar dit hotel geweest we hebben het erg naar ons zin gehad. Leuk, vriendelijk personeel en goed eten en drinken te krijgen. Een paar meter lopen en je bent op het prive strand met een bar, bedjes en parasols. In het hotel zit ook een turksbadhuis wat zeker een aanrader is om je een midagje lekker te laten verwennen. Winkels in en om het hotel en je kunt heel makkelijk met de bus naar het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 2Marc Theunnissen08-11-2012

Eens en nooit meer

Na veeel problemen met de reis organisatie hadden we uiteindelijk een zeer vervelende en geen relaxte vakantie. Kamers waar je niet rechtop kon in staan. Geen transfer van airport naar hotel. Boek niet met deze touroperator. Geen aanrader. Elke dag proberen om van kamer te wisselen.. Temperatuur, zee en zwembad waren wel oke.

Gereisd met partner in september 2012

Hotel Diamond Hill Resort info