Aparthotel Delfino

Meer aparthotel info

86 reviews over Aparthotel Delfino

• 2018
    9Kristel06-09-2018

Fantastisch verblijf! Super mooie pas gerenoveerde kamers en iedere dag super goede schoonmaak! Super vriendelijke mensen en recht tegenover het strand. Je ligt binnen 2 minuten lopen in de zee! Ook heeft het hotel een strand tentje waar je smiddags lekker kunt lunchen of war drinken. Ze bedienen ook op het strand!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Astrid21-06-2018

Mooi en groot appartement en een geweldige ligging

Mooi en schoon appartement. Zeer vriendelijk personeel en heb je een klacht dan wordt dit direct opgelost.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

8Maarten13-06-2013

Mooi verblijf

In 2011 heb ik met drie vrienden in Delfino gezeten. Het hotel ziet er gewoon netjes uit, niets bijzonders, maar dat kan je voor die prijs ook niet verwachten. Kamer werd vaak schoongemaakt, wel moet ik opmerken dat dit naarmate we er langer waren steeds minder goed werd gedaan. Voor de rest gewoon vriendelijk personeel en goede kamers. Het zag er allemaal niet uit als nieuw. Maar was bij aankomst wel schoon een netjes. Het hotel ligt echt aan het kleopatrastrand (alleen de weg oversteken) en op ongeveer 25 minuten lopen van het centrum/uitgaan. Overdag kan je echter met de dolmus (echt heel goedkoop) en in de nacht pak je een gewoon een taxi (rond de 15 l.) Alanya zelf is leuk, mooi stand, lekker weer en gewoon relaxed. Het enige wat ik zelf minder vond waren de verkopers. Daarnaast vond ik het een nadeel dat drank in Alanya erg duur is (zowel tijdens het uitgaan als in de supermarkten). Conclusie: een topappartement voor die prijs! Zou er zo weer heengaan!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 7janine en roger allford06-11-2011

prima voor de prijs

we hebben er in september een fijne vakantie gehad. aardig personeel en dichtbij het strand, waar het heerlijk vertoeven is.Delfino beach is een goed restaurant met fijne mensen en altijd bereid te helpen. Ook bij Blue night restaurant alleen maar lieve mensen. Kortom wij zouden er zo weer naar toe willen!!! Groetjes en liefs aan Emin,Yilmaz, Aziz, Tarek en och we vergeten er een heleboel op te schrijven.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Fam. de Haas27-09-2011

Eenvoudig maar ligging compenseert veel!

Hotel Delfino heeft een prima ligging. Het centrum is wel een stukje wandelen maar dit is goed te doen. In de nabijheid voldoende eetgelegenheden en winkeltjes. Personeel super vriendelijk. Ontbijt eenvoudig maar voldoet. Diners zijn heerlijk, hiervoor hoef je eigenlijk de deur niet uit. Hotel zal volgend seizoen louter voor Noren te boeken zijn. Hotelkamers worden allen omgetoverd tot appartementen.

• 7Harry van der Klink27-09-2011

Prima ligging, eenvoudig hotel

Prima ligging tov zandstrand en centrum. Boulevard oversreken en je bent op het strand met goedkope strandbedden en parasols (kaartje kopen in hotel - 2 bedden en 1 parasol voor € 4 per dag)! Er is een eettentje bij het strand waar je kunt lunchen en een bar. Eerste avond in hotel gegeten. OK, maar niet van erg grote kwaliteit. TIP: ga lekker eten bij restaurant Mahperi aan de haven, FANTASTISCH! Zeker niet duur. Kamers hotel Delfino zijn eenvoudig, maar wel schoon. Ontbijt erg eenvoudig, maar daar is de prijs van het hotel ook naar. Bij de keuze voor dit hotel was de ligging tov strand en centrum voor ons doorslaggevend. TIP: neem een taxi als je wat wilt zien van de omgeving. Wij zijn dit jaar naar de Dim rivier en de Dim grotten geweest (3 uur, kosten € 40) en later ook nog naar de ruine op de rots bij Alanya en Sapadere Canyon met prachtige watervallen! (7 uur , €75)

• 6Valerie12-09-2011

Schoon maar erg simpel

Toen we binnenkwamen schrokken we een beetje van de badkamer, maar uiteindelijk viel het wel mee. De kamer zelf is in ieder geval goed schoon en best ruim. De badkamer is erg oud, maar voldoet. Echter enige onderhoud zou niet verkeerd zijn, wc bril was geel uitgeslagen. Veder zoals al eerder benoemd het ontbijt erg simpel en het zwembad super klein en niet in de zon. Daarbij heb ik er niet in durven zwemmen want het zag er niet erg schoon uit. Wel is ligt het hotel op een super plek. Het is 1 min van het strand met een leuk restaurantje. Ook best dicht bij het centrum. Wij hebben ook de boottrip gedaan, maar geboekt via touroperator, achteraf zonde want het kan veel goedkoper. Wij hebben heel goedkoop kunnen boeken, dus het was daardoor prijs/kwaliteit goed. Als ik er meer geld aan uit had gegeven, zou ik teleurgesteld zijn.

• 6Ton10-09-2011

goedkoop, simpel maar vlakbij het strand

Wij zijn net terug van alanya, waarbij we in dit hotel gezeten hebben. De kamers in het hotel zijn simpel maar schoon. Met een beetje geluk hadden we uitzicht op de zee, nadat we van kamer gewisseld waren. Beide kamers waren netjes en schoon. Van het zwembad bij het hotel moet je je helemaal niets van voorstellen. Dat is net een grote badkuip, en we vragen ons zelfs af of het wel schoon genoeg was. Dat was jammer. Het ontbijt is wat eentonig: gebakken ei, scrumbled ei, gekookt ei, vieze kaas en worst. aardbeienjam, honing en brood. En dat elke dag hetzelfde. Het personeel in het restaurant zou ook wel wat vriendelijker mogen zijn. Maar we mogen niet teveel klagen, want we hebben een goeie prijs betaald, en een heerlijke vakantie gehad.

Bij het hotel was een poes met jonkies. Deze zagen er heel mager uit. Elke dag hebben we ze daarom wat voer gebracht, want we hadden niet de indruk dat het vanuit het personeel geregeld werd. We hopen maar dat de gasten na ons het voorbeeld volgen.

• 8karin_301-09-2011

heerlijk plekje met het mooiste strand!

Via een touroperator deze reis geboekt voor 8 dagen, prima geregeld met de bus netjes afgezet. dat was alleen nog wel dik 2 uur in de bus. Het Hotel was schoon kamer oke, we hadden een twee persoons kamer met extra bed. Het hotel ligt 50 meter van het mooiste strand van Alanya. De bedjes en parasol moet je huren. Ongeveer 5euro voor 2 bedden en 1 parasol, dat kan je het best in het hotel doen(goedkoper dan op het strand). Restaurant op het strand was geweldig, elke avond daar gegeten, prachtig plek met de zonsondergang. In de hoofdstraat 2 leuke uitjes geboekt(jeepsafari en boattrip) Veel goedkoper dan via de touroperator zelf. Elke dinsdag is er een textielmarkt kan je goedkopen leuke nepmerken scoren. Ik zou zeggen ga zelf kijken!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7Miranda28-08-2011

simpel maar ok

Simpel maar ok, entree verouderd net als de badkamer, maar netjes en schoon. Restaurant Blue Night heel goed eten, zeker aan te raden! Ontbijt eenvoudig maar tegen betaling wel verse jus d'orange te verkrijgen. Qua ligging naar het strand super maar beachboy moeten ze wegsturen, wat een ..., deze houdt bedjes bezet voor gasten tegen tip waardoor de gasten die een ticket betaald hebben het nakijken hebben! en onbeschoft worden behandeld. Bij de receptie is het probleem bekent maar kunnen er vrij weinig mee volgens zeggen.

Gereisd met partner in augustus 2011

Aparthotel Delfino info