Hotel Concorde

11 reviews over Hotel Concorde in het Nederlands

Fantastisch goed

Jannes en Gea Eefting
23-10-2016

Geen min punten, alles perfect geregeld onze minibar deed het niet maar dat werd gelijk opgelost

mooi, schoon en goed eten

kolenburg
2-5-2016

de prijs ,kwaliteit verhouding was goed

SUPER!!

mandyfaas2
5-9-2011

Dit was echt puur genieten van a tot z. Alles was all-inclusief en de service en gastvriendelijkheid was top.

voor de 5e keer weer genoten

Claire
6-11-2010

Wederom een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijke mensen, mooi aangelegde tuin, heerlijk eten en goede service! Eten zeer gevarieerd!

Voor de mensen die moeite hebben met de turkse keuken, je bent in Turkije op vakantie!

Supper goed hotel

An
15-10-2009

Echt een heel fijn hotel, je werd er op je wenken bediend, alles was echt zeer proper en je mocht alles vragen, alles werd in orde voor je gebracht.

Ook de 24/24u roomservice mocht er zijn. De obers verwachten wel dat je een fooi geeft maar voor de service die je krijgt is dit absoluut niet te veel gevraagd.

Het was echt supper goed, zeer goede all - in.

Echt een aanrader en gaan er zeker nog eens terug naartoe !!

Wat ook nog een grote meevaller was: het weer. We zijn in oktober geweest en het was daar nog 31 graden, echt supper.

2008

we hebben 10 dagen in hotel concorde verbleven heeft ondertussen 5 sterren was er zalig verblijven goed eten en goede verzorgde kamers ,1 ding was vervelend en dat waren de aanwezige russen (zijn juist varkens)maar daar kan het hotel weinig aan doen en daar hebben ze op meerdere plaatsen problemen mee voor de rest een aanrader

2006

Ik ben hier zomer 2004 geweest

cat
12-2-2006

Ik ben hier zomer 2004 geweest. We hadden halfpension alleen omdat er zo weinig mensen waren met half pension was er dus geen lopend buffet. Ik ben echt heel ziek geworden van het eten daar in het hotel (ik had nooit buiten gegeten dus moest wel daar van zijn). De pasta dreef in de olijfolie en de watermeloen die je elke dag als toetje kreeg kwam ook wel je neus uit. De bovenlakens waren van een soort kant en dat voelde nogal schurend als je verbrand was :s verder deed de tv het niet maarja boeie.

2004

Voor 2 sterren een goed eenvoudig hotel

Rita. 21 tot 28 september 2004.
4-10-2004

Voor 2 sterren een goed eenvoudig hotel. Eten was prima, ontbijtbuffetje en diner plate service, allemaal goed te eten. Kamer eenvoudig maar netjes en je bent er toch alleen maar om te douchen en slapen. Elke dag schone handdoeken en als ze er niet waren kwamen ze. Lakens, we hadden alleen maar een onderlaken en vroegen om bovenlakens!!! Geen probleem. Ligging, gunstig tov alles. Hotel ligt iets van de kustweg daardoor gelukkig geen kamers langs de drukke kustweg. Bereikbaarheid. Prima gelegen in stil straatje. Service. Je kreeg alles waar je om vroeg maar het tempo was niet wat wij gewend zijn. Beetje traag maar alles kwam goed. prijs/kwaliteit. Voor een 2 sterren hotel was het prima geregeld.

Men deed erg zijn/haar best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. (Ingaande dit jaar is er een nieuwe eigenaar.) Het eten was niet in buffetvorm ( te weinig pensiongasten die hp hadden?). Omdat ik geen vlees eet, werd er zelfs elke avond voor mij apart gekookt. Kamers: eenvoudig maar schoon. Op circa 100 m van centrum en strand. De haven, de grotere terrassen en discotheken op 10 min. lopen.

Een goed sfeervol familiehotel

Jennifer
22-7-2004

Een goed sfeervol familiehotel. met goede prijs kwaliteit verhouding. Keuze uit eten is matig maar wat er is is wel goed

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Concorde in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Concorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.