Hotel Concorde

7.1Goed

14 reviews over Hotel Concorde

• 10Jannes en Gea Eefting23-10-2016

Fantastisch goed

Geen min punten, alles perfect geregeld onze minibar deed het niet maar dat werd gelijk opgelost

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9kolenburg02-05-2016

mooi, schoon en goed eten

de prijs ,kwaliteit verhouding was goed

Gereisd met partner in mei 2015

• 9mandyfaas205-09-2011

SUPER!!

Dit was echt puur genieten van a tot z. Alles was all-inclusief en de service en gastvriendelijkheid was top.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Claire06-11-2010

voor de 5e keer weer genoten

Wederom een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijke mensen, mooi aangelegde tuin, heerlijk eten en goede service! Eten zeer gevarieerd! Voor de mensen die moeite hebben met de turkse keuken, je bent in Turkije op vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 9An15-10-2009

Supper goed hotel

Echt een heel fijn hotel, je werd er op je wenken bediend, alles was echt zeer proper en je mocht alles vragen, alles werd in orde voor je gebracht. Ook de 24/24u roomservice mocht er zijn. De obers verwachten wel dat je een fooi geeft maar voor de service die je krijgt is dit absoluut niet te veel gevraagd. Het was echt supper goed, zeer goede all - in. Echt een aanrader en gaan er zeker nog eens terug naartoe !! Wat ook nog een grote meevaller was: het weer. We zijn in oktober geweest en het was daar nog 31 graden, echt supper.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10claes verwimp01-01-2008

we hebben 10 dagen in hotel concorde verbleven heeft ondertussen 5 sterren was er zalig verblijven goed eten en goede verzorgde kamers ,1 ding was vervelend en dat waren de aanwezige russen (zijn juist varkens)maar daar kan het hotel weinig aan doen en daar hebben ze op meerdere plaatsen problemen mee voor de rest een aanrader

Gereisd met familie in juli 2007

• 5cat12-02-2006

Ik ben hier zomer 2004 geweest. We hadden halfpension alleen omdat er zo weinig mensen waren met half pension was er dus geen lopend buffet. Ik ben echt heel ziek geworden van het eten daar in het hotel (ik had nooit buiten gegeten dus moest wel daar van zijn). De pasta dreef in de olijfolie en de watermeloen die je elke dag als toetje kreeg kwam ook wel je neus uit. De bovenlakens waren van een soort kant en dat voelde nogal schurend als je verbrand was :s verder deed de tv het niet maarja boeie.

Gereisd in februari 2006

• 8Rita. 21 tot 28 september 2004.04-10-2004

Voor 2 sterren een goed eenvoudig hotel. Eten was prima, ontbijtbuffetje en diner plate service, allemaal goed te eten. Kamer eenvoudig maar netjes en je bent er toch alleen maar om te douchen en slapen. Elke dag schone handdoeken en als ze er niet waren kwamen ze. Lakens, we hadden alleen maar een onderlaken en vroegen om bovenlakens!!! Geen probleem. Ligging, gunstig tov alles. Hotel ligt iets van de kustweg daardoor gelukkig geen kamers langs de drukke kustweg. Bereikbaarheid. Prima gelegen in stil straatje. Service. Je kreeg alles waar je om vroeg maar het tempo was niet wat wij gewend zijn. Beetje traag maar alles kwam goed. prijs/kwaliteit. Voor een 2 sterren hotel was het prima geregeld.

Gereisd in oktober 2004

• 8Frans en Henny03-10-2004

Men deed erg zijn/haar best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. (Ingaande dit jaar is er een nieuwe eigenaar.) Het eten was niet in buffetvorm ( te weinig pensiongasten die hp hadden?). Omdat ik geen vlees eet, werd er zelfs elke avond voor mij apart gekookt. Kamers: eenvoudig maar schoon. Op circa 100 m van centrum en strand. De haven, de grotere terrassen en discotheken op 10 min. lopen.

Gereisd in oktober 2004

• 8Jennifer22-07-2004

Een goed sfeervol familiehotel. met goede prijs kwaliteit verhouding. Keuze uit eten is matig maar wat er is is wel goed

Gereisd in juli 2004

Hotel Concorde info