Aparthotel Club Sidar

229 reviews over Aparthotel Club Sidar in het Nederlands

Heerlijke,vakantie gehad,🌞zeker een aanrader👍🏼

Hélène vd Ven
18-9-2018

We waren met 3 pers. Hadden een app. met 2 slaapkamers nr. 307 groot en ruim. Op elke kamer een airconditioning en wifi tegen betaling, omdat nu 7 lira voor 1€ staat was alles super goedkoop 😅ook hadden wij elke dag badlakens voor zwembad voor €3.00 pp voor 11 dagen. Op de kamer elke dag schone handdoeken.

Het personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ali en zijn vrouw deden de Hamam in t hotel, en was heerlijk 😍.de 18 jarige Hond vd baas was wel wat zielig om te zien. Loopt slecht van ouderdom😥 Verder een heerlijk vakantie gehad.🌞

Super fijne vakantie!

Esther
17-9-2018

Prima app. Mooi zwembad met glijbaan. App. zelf ruim genoeg. Bedden prima. Airco te huur. Betalen voor wifi, ong. een euro per dag. Ontbijt en lunch prima te doen. Genoeg ligbedden bij zwembad met zones voor de rokers of niet rokers. Aardig personeel en de hamam is een aanrader!

Heel leuk maar niet voor herhaling vatbaar

Toetje
16-9-2018

Voor de eerste keer in Alanya en tevens Club Sidar.

Appartement viel zeer zeker niet tegen! Lekker ruim voor zijn 2en wij zaten in kamer 816 op 8 hoog heerlijk uitzicht over alles.

Airco kost indd 30 euro pw maar hebben we niet genomen omdat ik altijd ziek van airco's word.

Eten hebben we daar niet gedaan dus geen oordeel over.

Voor de rest is Alanya een leuke omgeving al moet ik zeggen dat ik Bodrum/Gumbet wel leuker en gezelliger vind.

Leuk om gezien te hebben!

Viel tegen

Ton Verhagen
6-9-2018

Ligging is goed dicht bij strand en centrum zwembad water veels te warm ben er nu 22.00 alles donker niks te doen airco kost me 30 euro voor een week tegenwoordig overal gratis net als Wi-Fi maar ook dat kosten 15 euro

Prima!

Ginger Meulen
5-9-2018

Het hotel was prima. Zeer ruim appartement voor zijn tweetjes. De schoonmaak werd met de dag wel slechter, maar na dit gemeld te hebben was het weer helemaal spik en span! Met 10 a 15 min lopen ben je in t centrum en het hotel is 5 minuten van het strand verwijderd. Veel bussen en taxi's in de omgeving. Voor deze prijs was het prima! Wij hebben ons goed vermaakt! De markt in mahmutlar (20 min rijden) is ook zeker een aanrader!

Over het eten kan ik niet oordelen. Wij aten altijd buiten het hotel.

Prima!

Cindy van der klis
4-9-2018

Ben al een aantal jaren hier! Maar merken erg duidelijk dat het geld op is, er is veel achterstallig onderhoud maar nog wel net op het randje! Hoop dat nu door drukker jaar dat er in de winter iets gedaan wordt!!

De 8,3 die hier als beoordeling gegeven wordt, zou ik het zeker niet geven. We komen al jaren in Turkije en hebben veel hotels/resorts gezien. Op basis van de goede beoordelingen gegaan voor Club Sidar. Hotelkamers zijn erg gedateerd en servies niet compleet/schoon waardoor we in supermarkt papieren bekers en plastic messen hebben gekocht. Schoonmakers komen elke dag maar maken met Franse slag schoon. Kamer erg smoezelig en schimmel bij kitranden. Schone handdoeken niet aan ruiken want ruiken muf of ontzettend naar chloor. WiFi is belabberd en zou ik niet kopen want alleen een beetje redelijk wanneer iedereen slaapt ‘s nachts. Zwembad water is lauw en hebben wij nauwelijks in gezwommen. Airco is gratis maar ruikt muf en zijn allen ook flink ziek geweest hiervan. Eten/drinken bij hotel hebben we niet gedaan, ter plekke wisselende verhalen over gehoord. ‘S avonds niets te doen bij hotel en oogt ongezellig. Wel heerlijk strand in de buurt

kom er al jaren mooi omgeving

Harry en Ans
16-6-2018

Super hotel .

erg vriendelijk personeel erg zeer behulpzaam

Geweldig,ga nu dit jaar weer

Jaap Kokmeijer
20-4-2018

Een prachtig appartement,mooi zwembad wat regelmatig wordt gecontroleerd,goed en beleeft personeel,en gunstig gelegen ten opzichte van het centrum en winkels

Gastvrijheid van de Turkse bevolking geweldig,

Mooi zwembad, slecht management

Mike
17-8-2017

zwembad echt mooi en leuk voor de kids. Ontbijt erg pover, dus na 1x niet meer genomen. Beter om naar een resto te gaan in de buurt! Helaas is het beloofde minder animatieprogramma wegbezuinigd. Evenals de gezelligheid ( geen gezellige bar of restaurant, veel spaarlampen en de glijbanen mogen maar 2 uur per dag gebruikt worden om water te bezuinigen) s avonds moet je hier niet zijn. Erg donker, spaart energie.

De slaapbank voor 2 personen worden als bedden verkocht, maar zijn 2 uitklapbare stoelen met brede naden waar je onmogelijk lekker op slaapt! Hoewel er kamers met normale bedden in overvloed leeg staan (zwaar onderbezetting) weigert de "manager" deze beschikbaar te stellen. Alleen als je 120 euro bijbetaald aan touroperator. Volgens touroperator is een slaapstoel hetzelfde als een slaapbank Beter een los vliegticket boeken en ter plekke een hotel naar keuze regelen, want half Alanya staat leeg momenteel. Kun je ook nog eens goed onderhandelen!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Sidar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Sidar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.