Aparthotel Club Sidar

Aparthotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Jullie vinden de appartementen van Aparthotel Club Sidar ruim en schoon, maar ze zijn wel eenvoudig ingericht. Er zit een mooi zwembad bij dit aparthotel en een hammam gedeelte. Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Over het eten en de Wifi zijn jullie wat minder tevreden. De ligging is gunstig, vlakbij het centrum van Alanya en ook niet ver van het strand. Het is een kleinschalig hotel, dus verwacht hier geen animatie. Benieuwd of Aparthotel Club Sidar geschikt is voor jou? Lees met ons mee.

Appartementen

In Aparthotel Club Sidar verblijf je in ruime en schone appartementen. Elyse vertelt over haar verblijf: ‘Appartement erg ruim, goede airco en goede bedden. Alles wordt goed onderhouden.’ Ook Jaap is positief over Aparthotel Club Sidar: ‘Wij hebben een prachtig appartement gehad ,en zeer goed personeel, schoonmaak geweldig.’ Ron is ook erg tevreden en zegt: ‘Was in 1 woord geweldig, vriendelijke mensen,net hotel! Klasse.’

De meesten van jullie geven aan niet in Aparthotel Club Sidar te hebben gegeten. Degenen die hier wel hebben gegeten zijn niet zo enthousiast. Hennie vertelt: ‘Het eten was smakeloos en weinig keus.’ De grote meerderheid heeft dan ook buiten de deur gegeten, omdat de appartementen zo dicht bij het centrum van Alanya zijn. Ook het ontbijtbuffet wordt niet aangeraden, Mike zegt erover: ‘Ontbijt erg pover, dus na 1x niet meer genomen.’

Het zwembad van Aparthotel Club Sidar viel dan weer wel in de smaak bij jullie. Romy noemt het een mooi en groot zwembad en ook John vindt het een heel mooi zwembad. Leuk voor de kinderen is de glijbaan. Ook de hammam van het hotel is volgens Hélène echt aan te raden: ‘Ali en zijn vrouw deden de Hamam in t hotel, en was heerlijk.’

Sommigen geven wel aan het jammer te vinden dat er in de avond niks te doen is bij Club Sidar. Zo zegt Mand: ‘Alleen jammer dat er geen entertainment is in de avond.’ Ook werkt het internet van het hotel niet zo goed. Jullie vinden het wel fijn dat het hotel goed beveiligd is en dat er 24 uur per dag iemand beschikbaar is voor problemen.

Alanya

Aparthotel Club Sidar scoort goed op ligging. Dat is ook niet zo gek, want je zit vlakbij het centrum van de stad Alanya en op loopafstand van het strand. Vooral het Cleopatrastrand is echt een aanrader. Bovendien zit je hier in de buurt van leuke winkels en goede restaurants.

Hummel zegt dat er een heerlijk strand in de buurt is en Ginger vertelt: ‘Met 10 a 15 min lopen ben je in t centrum en het hotel is 5 minuten van het strand verwijderd. Veel bussen en taxi's in de omgeving. De markt in mahmutlar (20 min rijden) is ook zeker een aanrader!’ Jaap vindt het bovendien opvallend dat de Turkse bevolking erg gastvrij is.

In de omgeving van Club Sidar kun je ook mooie excursies maken, zoals een boottocht of een jeepsafari. En natuurlijk kan een bezoekje aan de grote markt in Alanya niet missen als je hier verblijft.

261 reviews over Aparthotel Club Sidar

• 8Jaap23-09-2019

Netjes hotel

Als je een week op het strand wilt liggen, prima hotel Zwembad ben ik niet geweest. Was wel altijd bezet. Eten heb ik ook niet gedaan in het hotel. Hotelkamers zien er erg oud uit maar worden netjes dagelijks schoongemaakt door vriendelijke medewerkers.

• 7Astrid Milane15-09-2019

Viel wel wat tegen

Redelijk hotel. Oud meubilair, toen wij aankwamen lag er een grote plas water in de badkamer wat later een lekkage bleek. Airco moet je betalen, nergens een kapstok of haken om iets aan op te hangen. Het werd wel elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Gekookt hebben we niet dus daar kan ik niets over melden. Ontbijt was wel Oke, avondeten niet veel keus en was ook niet echt warm, elke dag dezelfde desserts (soort pudding wat niet te eten was met klonten en velletjes) . Zwembad was groot genoeg met 2 glijbanen in een apart bad. Altijd wel een ligbed vrij. Vlakbij genoeg restaurants en winkeltjes, ook het kattenpark was dichtbij alsmede de fonteinen en de kabelbaan. Het centrum was wel een stukje lopen. Heb wel een leuke tijd gehad maar hotel kon beter zal er niet voor 2e keer heengaan.

• 7Milane09-09-2019

Nooit meer

goed ruim zwemband aleen het eten een afrader Heel weinig keus en vaak hetzelfde en koud. Je kan beter buiten eten Ontbijt stelt ook niet veel voor

• 9Harald van Leeuwe02-09-2019

Geweldig!

Mooi ruim appartement waar je geen geluiden ervaart van buren. Mooi groot zwembad en uitstekende locatie t.o.v. winkels, restaurants en strand. Geen gratis Wifi en airco is duur dus lekker met de ramen open geslapen :-)

• 8Familie Ramcharan/ Autar28-08-2019

Boeng tranga

Ik heb eerlijk gezegd niks negatiefs te melden, voor een 3- ster hebben we echt een toffe en gezellige tijd gehad. We zaten super centraal... iedereen op het resort was relax!! Ze mogen wel meer doen qua entertainment, maar voor de rest supergezellig!!!

• 9Marijke vd Berg11-07-2019

Geweldige locatie met een groot zwembad . Schone en ruime kamers. Vriendelijk personeel. Zijn hier al meerdere keren geweest en komen zeker terug. Niks negatiefs te melden.

• 9Marjolein09-07-2019

Fantastisch!

Het is een leuk hotel,mooi groot zwembad,vriendelijk personeel we hebben ons prima vermaakt,strand 5min lopen,ontzettend veel gezellige restaurantjes waar we heerlijk hebben gegeten,we komen volgend jaar terug!

• 9henny5524-06-2019

aanrader

eigenlijk vonden we alles goed,club sidar ligt niet direct in het centrum maar op de rand,dus geen herrie.De appartementen zijn ruim schoon en de keuken(eindelijk)compleet.Het zwembad is erg schoon en groot.Genoeg ligbedden en parasols.Het personeel heel aardig en behulpzaam,al kon een cursus Engels geen kwaad,maar het leidde ook tot grappige situaties.

• 7Jaceroe17-06-2019

Prima hotel voor een mooie prijs.

Wij hadden een 2 kamer appartement geboekt. Het is niet heel groot maar voldoende voor de tijd dat je er door brengt. Meubilair wat verouderd. Maar alles wat je nodig hebt. Mooi groot zwembad. Goede ligging. Dichtbij strand en veel winkels en restaurants in de buurt. Appartement wel erg gehorig. Vooral de tegenover gelegen school maakt nogal wat geluid sochtends. Al met al zeer fijn verblijf gehad. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Met jonge kinderen

• 2018
    8P v d kasteele01-12-2018

Fantastisch en zeer vriendelijk personeel

Prachtig complex en veilig goede controle bij de ingang

26 tips over Aparthotel Club Sidar

• Fam. Poelman, 16-10-2013

Ga eten in het centrum bij Ravza. Een begrip in Alanya. Echt Turks, maar zooooo lekker en zeer voordelig (voor 3 personen waren wij nog geen 20 euro kwijt.....)

• Ruud, 27-10-2013

Wil je rust neem dan een kamer aan de zwembad kant, aan de straatkant zit je tegenover de Heikin Baari waar Noren elke avond Karaoke doen wat soms niet aan te horen is.

• rengersr, 21-09-2013

Lig je aan de kant van Brothers,ga er iets eten of drinken en vraag de WIFI code om te internetten vanuit je kamer,niet zosnel.maar wel te doen. Vraag ook een bonnetje voor gratis ligstoelen met parasol voor op het strand .Regelmatig gegeten bij Cubana,zeer goed.

19 vragen over Aparthotel Club Sidar

• Claudia Kaagman, 24-07-2019

Airco

Weet iemand wat de airco pd/pw kost? alvast dank!

• mattie12, 21-11-2015

3 kmr app

Vandaag geboekt via TUI een 3 kmr app.. met voorkeur en ook vermeld op hun eigen site.. klopt dit ? Met verdere preferentie zwembad uitzicht en zo laag mogelijk ?.. kan dit allemaal ?.. is er ook aansluiting voor een jongen van dan 14 jaar ?

Zon8, 25-06-2017

Dit kan je aangeven bij je voorkeur: App met uitzicht op zwembad, en bijv....1e verdieping. Kinderen zijn er altijd bij Club Sidar Van alle leeftijden. Het is een gezellig en kindvriendelijk complex

• Melisande, 21-09-2013

Halfpension ter plekke bijboeken

Is er iemand die half pension ter plekke heeft bijgeboekt? En wat waren de kosten daarvoor? Was het lekker? Bedankt.

Ruud, 27-10-2013

Wij hebben alleen logies geboekt, ik ging elke morgen een vers broodje in de winkel halen ( 1 lira = € 0,37 ) en beleg koop je in de supermarkt. Wij gingen elke avond ergens anders eten gemiddeld voor € 25 voor 2 personen.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages