Aparthotel
7,4

Wat vakantiegangers zeggen

Jullie vinden de appartementen van Aparthotel Club Sidar ruim en schoon, maar ze zijn wel eenvoudig ingericht. Er zit een mooi zwembad bij dit aparthotel en een hammam gedeelte. Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Over het eten en de Wifi zijn jullie wat minder tevreden. De ligging is gunstig, vlakbij het centrum van Alanya en ook niet ver van het strand. Het is een kleinschalig hotel, dus verwacht hier geen animatie. Benieuwd of Aparthotel Club Sidar geschikt is voor jou? Lees met ons mee.

Appartementen

In Aparthotel Club Sidar verblijf je in ruime en schone appartementen. Elyse vertelt over haar verblijf: ‘Appartement erg ruim, goede airco en goede bedden. Alles wordt goed onderhouden.’ Ook Jaap is positief over Aparthotel Club Sidar: ‘Wij hebben een prachtig appartement gehad ,en zeer goed personeel, schoonmaak geweldig.’ Ron is ook erg tevreden en zegt: ‘Was in 1 woord geweldig, vriendelijke mensen,net hotel! Klasse.’

De meesten van jullie geven aan niet in Aparthotel Club Sidar te hebben gegeten. Degenen die hier wel hebben gegeten zijn niet zo enthousiast. Hennie vertelt: ‘Het eten was smakeloos en weinig keus.’ De grote meerderheid heeft dan ook buiten de deur gegeten, omdat de appartementen zo dicht bij het centrum van Alanya zijn. Ook het ontbijtbuffet wordt niet aangeraden, Mike zegt erover: ‘Ontbijt erg pover, dus na 1x niet meer genomen.’

Het zwembad van Aparthotel Club Sidar viel dan weer wel in de smaak bij jullie. Romy noemt het een mooi en groot zwembad en ook John vindt het een heel mooi zwembad. Leuk voor de kinderen is de glijbaan. Ook de hammam van het hotel is volgens Hélène echt aan te raden: ‘Ali en zijn vrouw deden de Hamam in t hotel, en was heerlijk.’

Sommigen geven wel aan het jammer te vinden dat er in de avond niks te doen is bij Club Sidar. Zo zegt Mand: ‘Alleen jammer dat er geen entertainment is in de avond.’ Ook werkt het internet van het hotel niet zo goed. Jullie vinden het wel fijn dat het hotel goed beveiligd is en dat er 24 uur per dag iemand beschikbaar is voor problemen.

Alanya

Aparthotel Club Sidar scoort goed op ligging. Dat is ook niet zo gek, want je zit vlakbij het centrum van de stad Alanya en op loopafstand van het strand. Vooral het Cleopatrastrand is echt een aanrader. Bovendien zit je hier in de buurt van leuke winkels en goede restaurants.

Hummel zegt dat er een heerlijk strand in de buurt is en Ginger vertelt: ‘Met 10 a 15 min lopen ben je in t centrum en het hotel is 5 minuten van het strand verwijderd. Veel bussen en taxi's in de omgeving. De markt in mahmutlar (20 min rijden) is ook zeker een aanrader!’ Jaap vindt het bovendien opvallend dat de Turkse bevolking erg gastvrij is.

In de omgeving van Club Sidar kun je ook mooie excursies maken, zoals een boottocht of een jeepsafari. En natuurlijk kan een bezoekje aan de grote markt in Alanya niet missen als je hier verblijft.

238 reviews over Aparthotel Club Sidar in het Nederlands

Fantastisch en zeer vriendelijk personeel

P v d kasteele,
1-12-2018

Prachtig complex en veilig goede controle bij de ingang

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig!

MAND,
19-11-2018

Leuk hotel, vriendelijk personeel, taxi's om de hoek, erg dicht bij het strand en de prijs is geweldig! Alleen jammer dat er geen entertainment is in de avond. Verder is alles top!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Jose manuel Barrero hernandez,
12-11-2018

Verwacht niet veel van het Appartement. Meubilair is oud en de beden zijn niet oncomfortabel. Het gebruik van de wc is heel gehorig door alle appartementen. Verders gaat het wel als je niet veel eisend bent. Wij hebben het naar ons zin gehad alleen jammer van het bovenste.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel gewoon super

Jaap Kokmeijer,
28-10-2018

Wij hebben een prachtig appartement gehad ,en zeer goed personeel ,schoonmaak geweldig.mooi groot zwembad en de aankleding rond om het het zwembad cijfer 9 Ligging van het complex ten opzichte van het centrum ,winkels de markt zeer goed Club Sidar wil en kan ik aan bevelen het krijgt van ons het cijfer 9

Gereisd met partner in oktober 2018

Gereisd met partner in september 2018

Zeker volgend jaar weer!

Romy maurer,
8-10-2018

Heerlijke locatie, goed hotel, mooi en groot zwembad. Vlakbij het cleopatrastrand en vlakbij het centrum.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Best een heel aardig verblijf .

john heijmans,
8-10-2018

Het was best een leuk appartement een mooie ligging en een heel mooi zwembad.

Gereisd met partner in september 2018

Geen 2de keer

Jacqueline Brans,
29-9-2018

Personeel erg onpersoonlijk.als je nog zat te eten werden borden van andere al weg gehaald.Er werd niet echt schoongemaakt. S.avonds gezellig iets drinken glas leeg ze keken je weg.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

hennie,
21-9-2018

Appartement was prima ! Jammer genoeg geen animatie en ongezellig personeel ,ook het eten was smakeloos en weinig keus en airco was 4 euro per dag en ook voor de wifi moest je betalen

Gereisd alleenreizend in september 2018

Heerlijke,vakantie gehad,🌞zeker een aanrader👍🏼

Hélène vd Ven,
18-9-2018

We waren met 3 pers. Hadden een app. met 2 slaapkamers nr. 307 groot en ruim. Op elke kamer een airconditioning en wifi tegen betaling, omdat nu 7 lira voor 1€ staat was alles super goedkoop 😅ook hadden wij elke dag badlakens voor zwembad voor €3.00 pp voor 11 dagen. Op de kamer elke dag schone handdoeken. Het personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ali en zijn vrouw deden de Hamam in t hotel, en was heerlijk 😍.de 18 jarige Hond vd baas was wel wat zielig om te zien. Loopt slecht van ouderdom😥 Verder een heerlijk vakantie gehad.🌞

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Sidar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Sidar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.