Hotel Club Paradiso

Hotel Club Paradiso
8,3

2789 reviews over Hotel Club Paradiso in het Nederlands

Anders

Wij gaan voor de 4e keer terug !

Madeleine Kruysen
10-10-2018

Nu voor de 3e x hier geweest en in de meivakantie van 2019 gaan we weer 2 weken terug; wat een geweldig hotel! Er is een Nederlands sprekende gastmanager aanwezig die dag en nacht klaarstaat. Helaas de ervaring dat een medereiziger opgenomen moest worden in het ziekenhuis; hij is erbij van A tot Z!

Ook bezoek aan hotel-arts is er top geregeld.

Overig personeel spreekt goed Engels/Duits en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon net als het beddengoed en de handdoeken. Eten is er goed ('s ochtends heerlijk vers brood) en er is echt Volop keuze! Mensen die hier durven te beweren dat het eter niet goed of uitgebreid genoeg is.......

Zelfs aan de buitenbar wordt vers eten bereid tijdens ontbijt-lunch-diner zoals ommelet, pancake, kebab etc. Busservice naar strand is gratis en naar het centrum is € 1,- p.p. enkele reis. Je wordt echt midden in het centrum afgezet en opgehaald: ideaal! Gewoon een echte aanrader ! !

Super leuk

Astrid
6-10-2018

Goed eten veel keuze. Aardig personeel en een

leuk animatie team.

Fantastisch!

Sylvia Dekker & Richard Hobers
6-10-2018

In 1 woord fantastisch! Schoon, attent, knus, lekker eten, ruime kamers, super vriendelijk personeel, top animatie team, overal en heel de dag eten en drinken ga zo maar door...

De muziek bij het zwembad is ook heel gezellig, iedere dag een uurtje Nederlands en verder veel muziek van nu.

Taxi naar Alanya 8 euro dus goed te doen, natuurlijk kan je ook voor 1 euro met de bus, wat je wil..

Mijn vriend was hier al ca. 4x geweest en ik voor het eerst maar zeker dat ook ik er vaker zal komen!

Preisdaler

Heel leuk hotel en super service!

Michelle
4-10-2018

Wij hadden daar een dj-tour en zijn met een grote groep geweest.

Heel tevreden over het hotel, Mooie schoone kamers, goede service, is er iets kapot of moet er iets anders geregeld worden, het is zo geregeld! Ondanks het niet aangegeven wordt als rolstoelvriendelijk wordt er wel rekening mee gehouden zoals bijv op elk verdiep aangepaste toiletten, Alleen bij de tankstelle zou een oprijplank erg handig zijn.😉 verder is het met een beetje hulp, die ze daar met liefde aanbieden zeker te doen!! 😊

Geweldig

AD VOS
28-9-2018

Goed schoon lekker eten ook het verblijf is prettig

Han Lammers
26-9-2018

Dit is een heel goed hotel voor een redelijke prijs, animatieteam is goed en de mensen zeer vriendelijk, wij komen hier nu voor 6e keer en nog steeds goed, eten ook voldoende keus en lekker, echt een aanrader.

Voldoende maar geen 5 sterren waard

Michel van der Linden
25-9-2018

Wij verbleven in dit resort van 13 sept tot 23 sept 2018. Algemene indruk is ok. Resort is tegen de berg op gebouwd - dus veel trappen lopen.

5 sterren is voor dit resort er 1 te veel (ons inziens).

All inclusief is het helaas niet, je moet voor verschillende dingen gewoon bij betalen. (jus bij ontbijt € 2,--) Minibar of drank op je kamer moet je gewoon betalen.

Voor rust zoekers vraag een kamer in gebouw A-B of C. Je moet wel goed ter been zijn want, vanaf de eetzaal gerekend, moet je 98 treden omhoog maar hier krijg je dan wel een mooi uitzicht en een (bijna) eigen zwembad met Poolbar voor. Gratis wifi alleen bij de receptie maar helaas niet vooruit te branden. Betaald wifi geheel hetzelfde. Eten is er genoeg en goed maar voor ons te weinig variatie. Onder de middag wel brood maar niets erop. Je moet verplicht warm of salades eten die je 's-avonds ook weer terug ziet. Strand op loopafstand ca 20 min. Alanya ook maar op 1.5 uur

Alles is hier prima verzorgd zowel binnen als buit

Peter lemmers
24-9-2018

Alles is hier geweldig alles is hier verzorgd zowel binnen als buiten de gebouwen

Een aanrader!!

Coen
23-9-2018

Goed hotel! Vriendelijk personeel!

Marja de blok
20-9-2018

Animatie team heel goed. Eten fantastische

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Paradiso in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.