Hotel Club Paradiso

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag19°14°
Hotel Club Paradiso
8,1

Omschrijving
In Alanya vind je het vijf sterren Club Paradiso Hotel. Hier vind je zeker 5 zwembaden, een spa en wellness en leuke animatie voor zowel jong als oud. Dit park is niet geschikt voor mensen slecht ter been vanwege de trappen. In het straatje naast het hotel vind je Mustafa Country Tours waar je goedkoop een leuke tour boekt voor o.a. een boottocht.

Laatste review

Marja de blok,
1-12-2018

Een hele leuk en gezellig hotel voor jong en oud voor iedereen is er wat te doen kamers zijn groot en schoon en personeel fantastisch

Kenmerken

1-12-2018

Criminele praktijken

Mariëlle,
18-11-2018

Er wordt wiet gedealed. Na melding is hier door de directie niks aan gedaan. Directeur komt ook niet sympathiek over...

Ook heb ik van andere hotelgasten gehoord dat er regelmatig geld uit de kamerkluis wordt gestolen. En dit gaat echt om grote bedragen!! Zou niet moeten kunnen, zou je zeggen...Toch gebeurt het! Slechte zaak als je er van uit mag gaan dat het in je kamerkluis juist veilig ligt en je onbezorgde vakantie kan beginnen🎉

Als je dit niet overkomt is er verder weinig op het hotel aan te merken. Maar wie wil er op een resort zitten waar gedealed en gestolen wordt? Je kunt maar beter vooraf gewaarschuwd zijn!!!

Heerlijk genoten

Anne,
15-11-2018

Groot hotel bestaande uit meerdere gebouwen waardoor het bijna een dorp lijkt. Verschillende zwembaden dus altijd een dichtbij en winkels en restaurant centraal. We hadden een ruime kamer met een huge balkon wat het omhoog lopen waard was (en heel lekker eten dus iets beweging is altijd goed). Makkelijke shuttle naar het strand, die niet ver weg is maar grote weg loopt er langs, en heerlijk dat er ligbedjes en een beachbar zijn!

Als we nog een keer een relaxvakantie willen dan weten we zeker dat we hier weer goed terecht kunnen!

Zeer goed

Robby van der heijden,
10-11-2018

In de meivakantie gaan we voor de 8e x zegt genoeg toch😎.

Paar handige tips

Turkse prepaid telefoonkaart kopen kan in tosmur 1e dorp richting Alanya zitten 2 telefoonwinkels app bellen Facebook overal internet 👌.

Local brengt je met zijn jeeps ook overal heen voor weinig met muziek markt centrum etc.

Je kunt je kamer upgraden als je wat bij betaald.

Tattoo zetten in je laatste dagen van vakantie cleopatra ink zeer goed en snel de bus van het hotel stopt daar voor de deur

Super

Rigtsje Hooghiemstra,
31-10-2018

Super hotel. Leuke glijbanen. Goede service. Lekker eten. Leuke excursies te boeken bij Mustafa Country tour. Zoals Jeepsafari, hamam, quadrijden.

Ik zou wel vliegen op Gazipasa. Anders zit je 3 uren in de bus. Het zwembadwater is wel koud, maar in het binnen zwembad lekker warm. Ook de zee was nog erg warm.

Anita van casteren,
23-10-2018

Het is een goed hotel vriendelijke mensen het is er netjes goed eten je komt niks tekort

Wij gaan voor de 4e keer terug !

Madeleine Kruysen,
10-10-2018

Nu voor de 3e x hier geweest en in de meivakantie van 2019 gaan we weer 2 weken terug; wat een geweldig hotel! Er is een Nederlands sprekende gastmanager aanwezig die dag en nacht klaarstaat. Helaas de ervaring dat een medereiziger opgenomen moest worden in het ziekenhuis; hij is erbij van A tot Z!

Ook bezoek aan hotel-arts is er top geregeld.

Overig personeel spreekt goed Engels/Duits en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon net als het beddengoed en de handdoeken. Eten is er goed ('s ochtends heerlijk vers brood) en er is echt Volop keuze! Mensen die hier durven te beweren dat het eter niet goed of uitgebreid genoeg is.......

Zelfs aan de buitenbar wordt vers eten bereid tijdens ontbijt-lunch-diner zoals ommelet, pancake, kebab etc. Busservice naar strand is gratis en naar het centrum is € 1,- p.p. enkele reis. Je wordt echt midden in het centrum afgezet en opgehaald: ideaal! Gewoon een echte aanrader ! !

Super leuk

Astrid,
6-10-2018

Goed eten veel keuze. Aardig personeel en een

leuk animatie team.

Fantastisch!

Sylvia Dekker & Richard Hobers,
6-10-2018

In 1 woord fantastisch! Schoon, attent, knus, lekker eten, ruime kamers, super vriendelijk personeel, top animatie team, overal en heel de dag eten en drinken ga zo maar door...

De muziek bij het zwembad is ook heel gezellig, iedere dag een uurtje Nederlands en verder veel muziek van nu.

Taxi naar Alanya 8 euro dus goed te doen, natuurlijk kan je ook voor 1 euro met de bus, wat je wil..

Mijn vriend was hier al ca. 4x geweest en ik voor het eerst maar zeker dat ook ik er vaker zal komen!

Heel leuk hotel en super service!

Michelle,
4-10-2018

Wij hadden daar een dj-tour en zijn met een grote groep geweest.

Heel tevreden over het hotel, Mooie schoone kamers, goede service, is er iets kapot of moet er iets anders geregeld worden, het is zo geregeld! Ondanks het niet aangegeven wordt als rolstoelvriendelijk wordt er wel rekening mee gehouden zoals bijv op elk verdiep aangepaste toiletten, Alleen bij de tankstelle zou een oprijplank erg handig zijn.😉 verder is het met een beetje hulp, die ze daar met liefde aanbieden zeker te doen!! 😊

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Paradiso in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.