Hotel Club Paradiso

8,4

2722 reviews over Hotel Club Paradiso in het Nederlands

Marja
16-6-2018

Een fantastische hotel het personeel probeert alles voor je te doen en het animatie team geweldig een aanrader voor jong en oud en de Russen hoe meer Nederlanders hoe minder Russen dus Nederlanders als je een leuk en gezellig hotel wil ga naar paradiso

vriendelijke bediening

tom v
12-6-2018

jammer animatie overgeschakeld voor russische vakantie bezoekers zijn dan ook onbeleefd

Super fam. hotel ook voor jeugd &jong volwassenen!

Hupie remmel
3-6-2018

Het was een super verblijf iedereen is erg vriendelijk en er zijn super veel mogelijkheden. De 3 zwembaden zijn alle drie heerlijk bij 2 kan je lekker rustig genieten en bij de andere is er een leuke animatie! Ook voor de oude jeugd of jongvolwassen ( 16+ ) is er van alles te doen zo kan je naar de disco of de georganiseerde feestjes waar je met de bus naartoe gaat geregeld door het hotel of je kan genieten in het waterpijp café, wat het waterpijp café betreft wil ik Jalal de bediende super bedanken, ten eerste een super service en ten tweede een super vriend die ons met alles op de vakantie heeft geholpen, de mensen hier zijn niet uit op je geld maar willen je een super verblijf verzorgen en dat is zeker gelukt! Een aanrader dit hoteL! Nu al aan het denken om nog eens terug te komen en normaal ga ik nooit 2 keer naar dezelfde plek, hier wel! Dat zegt genoeg! (ook de safari net naast het hotel is super aan te raden geweldig avontuur)

We hebben een aantal aanbieders voor Club Paradiso voor je op een rij gezet:

Club Paradiso is een aanrader!

Jeetin Autar & Seema Jarbandhan
21-5-2018

🌴Club 💙 Paradiso🌟🌟🌟🌟🌟Hotel 🏤 is een absolute aanrader! 🍹

Wij hebben hier (voor de tweede keer) een fantastische vakantie gehad. 😉

Heb mensen ontmoet, die er steeds weer terug komen, tot aan meer dan 20 keer toe!

Medewerkers:

Van directie tot personeel allemaal aardige behulpzame mensen, die hier werken.👍

Eten:

Van ontbijt tot aan warm eten zeer veel keuze! 👍Voor een ieder wel wat wils.

Service:

Alles is goed geregeld in dit hotel, mocht er iets toch niet naar wens zijn, dan regelen ze dit z.s.m. voor je. 👍

Nooit meer

Amila
20-5-2018

Het hotel zag er prima uit , het personeel was ook echt vriendelijk. Wat wij wel minder vonden was het eten en dat er alleen WiFi in de lobby was die niet eens goed werkte. Voor WiFi in de kamers moest je betalen. Voor de rest was alles prima

Nooit meer!!

Monique weenk
19-5-2018

Kort en bondig.... eten word niet meer aangevuld. Het is echt een idee van snel snel eten halen ze hebben denk ik een honger winter gehad in de Oostblok landen. Al diverse woordenwisselingen incl op de vuist gezien./ gehoord. Personeel kan hier niets aan doen. Personeel is onbekwaam, zijn stagiaire's tafels niet opgeruimd servies niet aangevuld dus zelf pakken en heb het over elke dag zo. Het oude personeel is nog helaas sporadisch aanwezig. Ook kopjes borden zitten gewoon nog zaken aan vastgeplakt.

Helaas het is in onze ogen,.. En we horen niets anders van de Europese mensen !! Zal dit een laatste keer zijn !!! Heeel erg jammer ik zal zeer zeker een groot aantal mensen missen.

Als nog succes gewenst voor de toekomst.

Top vakantie!

Jolanda
12-5-2018

Voor het principe 'all in clusive resort' vond ik het in verhouding nog kleinschalig.

We waren met 4 kinderen (8, 11, 14 en 15). Ze gingen allemaal lekker hun gang.

Genoeg keuze qua eten en drinken, er is altijd wel iets open.

Zeer vriendelijke bediening en érg leuk animatieteam! Darten, sjoelen en tafeltennissen bij het zwembad...je moet er wel voor open staan.

Er waren inderdaad wel veel Russen, maar daar hebben we gezellig mee gedart. De mentaliteit is wel anders, maar we hebben er geen last van gehad. Ik het hoogseizoen schijnt het erger te zijn.Penthouse A was super voor ons grote gezin.

Voor 8 euro met de taxi naar het centrum en daar hebben we zalig gegeten voor 40 euro met 6 personen (drankje en hoofgerecht).

In het straatje onderaan hotel hebben we voor 17,50 p.p. een jeepsafari geboekt (dus niet in het hotel bij de touroperator doen, daar is het 39 euro pp!) Dim Cai rivier, lunch, grotten, fruitplantage en moskee. Aanrader

Jammer genoeg is dit hotel sinds dit jaar helemaal overgeschakeld naar de Russische gasten. Wat een associaal volkje. De nederlanderrs en duitsers blijven duidelijk weg. Wij gaan na bijna 20 jaar Paradiso voor volgend jaar op zoek naar iets anders.Echt jammer. Personeel is superlief, eten is heerlijk, maar de sfeer en animatie wordt bepaald door de Russen. Asociaal, luid, agressief en geen respect voor het personeel. Jammer dat de masnager zo met zijn personeel om laat springen, maar de Russische roebel regeert.

Geweldig

Anouk
22-4-2018

Dit hotel is echt een aanrader, leuke excursies die te boeken zijn via een lokaal excursie bureau. Ook hebben we samen een foto shoot gedaan bij het hotel en op het strand. Deze man sprak ook Nederlands, we hebben er mooie profesionele foto's aan over gehouden. Het animatie team was aardig maar inderdaad heel opdringerig door het koppelen van landgenoten, iedere week waren de activiteiten steeds hetzelfde dus weinig afwisseling, De beachparty is echt geweldig ! Het vreemde van de hele vakantie was dat mijn bril op sterkte uit de kamer was verdwenen terwijl ik deze nooit buiten de hotelkamer heb gedragen. Hij moet wel gestolen zijn helaas. Op dat na hebben we de tijd van ons leven gehad !

Jeroen Janssen
9-11-2017

Gewoon een perfect hotel. Heerlijk restaurant en vriendelijk personeel. Toilet bij het zwembad was buiten bedrijf gedurende de hele vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Paradiso voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Paradiso in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Paradiso scoort een 8.37 uit 10 op basis van 2743 reviews.