Géén boekingskosten

Hotel Club Paradiso

TurkijeMediterraanAlanya

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Club Paradiso voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 2684 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Vijf sterren Hotel Club Paradiso heeft volgens jullie erg ruime kamers met een al net zo ruim balkon. Ook schrijven jullie dat de kamers schoon zijn. Ben je slecht ter been? Dan is dit hotel minder geschikt, het kan een hele klim zijn naar je kamer. Het personeel in dit hotel is volgens jullie vriendelijk. Zo schrijft Ilona: *‘Voor vragen of opmerkingen kan je bij verschillende mensen terecht. Ze gaan meteen voor je aan de slag en nemen alles serieus. Het is gewoon een top hotel.’* Sommige personeelsleden spreken zelfs Nederlands. En iedereen spreekt hier goed Engels. Houdt er wel rekening mee dat Club Paradiso Hotel Alanya ook een populair hotel is onder Russen. ## FaciliteitenVol enthousiasme schrijven jullie over de zwembaden en de animatie in Hotel Club Paradiso. In dit hotel kun je een duik nemen in meerdere zwembaden. Bij het hoofdzwembad is het altijd gezellig volgens Sylvia Dekker en Richard Hobbers: *‘De muziek bij het zwembad is ook heel gezellig, iedere dag een uurtje Nederlands en verder veel muziek van nu.’* Ook is er een glijbaan waar de kids vanaf kunnen roetsjen. En dan de animatie. Jullie zeggen dat het animatieteam hier enthousiast is en dagelijks een lach tovert op ieder zijn gezicht. Lili zegt hierover: *‘Het animatie team was geweldig elke morgend, middag en avond waren altijd geweldig en s’ avond de show in de arena ook. Zeker een aanrader.’*De meeste van jullie zijn tevreden over het all-inclusive eten in Hotel Club Paradiso. Het is lekker en er is voldoende keus bij de buffetten. Een aantal van jullie vindt wel dat er wat weinig variatie is in de buffetten wanneer je een tijdje in dit hotel verblijft. Zo schrijft Michel van der Linden: *‘Eten is er genoeg en goed maar voor ons te weinig variatie. Onder de middag wel brood maar niets erop. Je moet verplicht warm of salades eten die je 's-avonds ook weer terug ziet.’* Ben je ook tijdens je vakantie graag online? Houd er dan rekening mee dat je in Hotel Club Paradiso moet betalen voor wifi. Wel kun je bij de receptie gratis gebruik maken van internet. Maar of je er nu voor betaalt of niet, jullie geven aan dat het internet hier altijd traag is.## Ligging Jullie schrijven dat Hotel Club Paradiso wat afgelegen ligt. Het strand ligt bijvoorbeeld op 20 minuten loopafstand. Gelukkig kun je gratis gebruik maken van de shuttleservice van het hotel. Hier vind je een beachbar waar je ook all-inclusive kunt genieten. Reviewer Nancy: *‘Strand was goed, aardig personeel en lunch goed geregeld.’* Club Paradiso Hotel ligt nabij Alanya. Je kunt de dolmus pakken, al zeggen jullie dat een taxi net zo handig is en niet duur. Bram zegt: *‘Voor 5 euro ben je met de taxi in hartje Alanya.’* Ook deelt hij nog een leuke to do tip in de directe omgeving van Hotel Club Paradiso: ‘Op loopafstand heb ik nog een aanradertje: Dim Çayı Paradis Piknik. mijn ogen uitgekeken daar.’

2932 Reviews over Club Paradiso

• 6Evin11-08-2022

Matig

Leuke glijbanen voor kinderen. Maar te veel mensen voor zwembaden hutje mutsje vol. Heel veel Nederlanders ik dacht dat ik aan de Costa del sol lag. Animatie is daar ook op gericht veel André Hazes muziek. Niks mis mee maar we zijn in Turkije. Voor de rest echte min punten restaurant is op derde verdieping steeds met de lift. Zwembad is weer op de tweede verdieping, snackbar en wafels en ijs weer op de derde. Dus heel veel traplopen. Ook naar ons hotelkamer moesten wij heel veel lopen en traplopen. Kinderclub t-shirts versieren 10 euro!!!. Nog een grootste minpunt 1x schone handdoeken voor zwembad anders moet je per handdoek steeds 1 euro betalen. Zelfs bij goedkopere hotels doen ze het gratis. Voor nu prima verblijf gehad omdat alles vol zat, maar niet meer voor herhaling vatbaar.

• 5Anoniem10-08-2022

Nooit meer!

Prima vakantie, maar voor ons geen Club Paradiso meer! Wij zijn 15 dagen in dit hotel geweest, maar naar een week hadden wij het al gezien. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Het animatieteam is top. Veel entertainment voor jong en oud. 's Avonds stonden er lange rijen bij de bar om drinken te halen. Daar stond maar één persoon achter de bar. In de lobby deden ze 's avond om 22:45 uur de airco uit en zetten ze de deur open, zodat er warme lucht binnen komt, dat terwijl de bar gewoon geopend is tot 24:00 uur. Het eten vonden wij slecht. Niet gevarieerd en wij zijn gewend in Turkije dat ze het eten ook vers bereiden waar je bij staat, in plaats van in al die bakken. De 2e week was er geen mayonaise meer te vinden. De stroom viel geregeld uit waardoor de airco in de kamer uit ging en niet vanzelf weer aan ging. Met de warmte is dat wel een pré. De kamers werden niet schoongemaakt, je kreeg alleen schone handdoeken.

• 7Jessica09-08-2022

Leuk maar geen ultra all in.

Leuk hotel maar wel verbeterpunten! Fam. kamer ruim, schoon, prachtig uitzicht, ruim balkon, stevige fijne bedden. Douche met harde straal. Eten was lekker maar weinig variatie. Gozleme, kumpir en waffles erg goed! Wat tegenviel is dat er vaak veel op was, drank/ koffieautomaten leeg, cocktails niet meer te krijgen. Bij het strand vaak veel op en alleen hamburger of kip te krijgen en een salade bar en geen cocktail of mixdrankjes. Voor de wifi moet je 15 euro per week betalen en ook nog slecht! 3 x om handdoeken gevraagd die niet kwamen. Voor strandhanddoeken wissel 1 euro betalen per keer. De vele trappen maken het heel pittig met een buggy (veel getilt) Meeste personeel vriendelijk, 1 vrouw bij de receptie is echt een bitch, niet leuk op vakantie. Animatieteam is top! leuke miniclub ook nederlandssprekend. zwembad te klein en spekglad overal, veel ongelukken. Strand oke. Wij hebben het leuk gehad maar gaan niet nog eens.

• 9Roos31-07-2022

All Inclusive Gezellig Genoten!

Wij hebben het zo ontzettend gezellig gehad in Club Paradiso, dat we nu al aan het sparen zijn voor een volgende trip die kant op in de meivakantie 2023 :) Een zeer ruim (3 slaapkamers voor 5 personen) en schoon appartement. Heerlijk en afwisselend eten. Sommige momenten wel erg druk in het restaurant en zwembad, maar volgens mij heeft dat echt met de "after"-corona-gekte te maken. Hoogtepunt van deze vakantie was voor ons het animatieteam..zoveel enthousiasme en prettige aandacht hebben we nog niet eerder meegemaakt. Onze kinderen van 5, 10 en 12 jaar, maar ook wij zijn nu nog aan het nagenieten.

Een aanrader voor gezinnen die ook blij worden van All Inclusive genieten in een levendige sfeer.

• 9Aylin baudoin26-07-2022

Uitstekend

Het was hartstikke leuk! Veel te doen voor alle leeftijden, fijne service, hartstikke leuk animatie team! Met het animatie team zijn er veel leuke dingen te doen! We zijn uitgegaan in club Havana en heb echt genoten! Het eten is er lekker en elke avond wel wat anders! Elke avond een hartstikke leuke kinder show! En elke dag wel activiteiten om de kinderen bezig te houden!

• 7Smits22-07-2022

Leuk, maar voor ons niet meer

Mooie schone ruime kamers, eerst kleinere kamer gekregen dan wat we geboekt hadden, uiteindelijk andere kamer gekregen, met moeite babybed gehad, veel anderen niet. Als je helemaal achterin geplaatst wordt is het veeeel trappen lopen met buggy of rolstoel niet te doen. Goede kwaliteit eten. Bijbetalen 2 eur voor extra s als popcorn of jus dorange. Echt veel te druk op resort daardoor problemen met kamers en lange rijen voor eten en drinken. Misschien komt het doordat iedereen na corona op vakantie is en dat dat normaal niet speelt. Ook verstandig om van te voren taxi te reserveren vanaf Antalya lucjthaven anders 3,5 uur rijden met de bus ivm stops. 9 dagen geweest en 1x schoongemaakt, ook meerdere malen moeten vragen voor schone handdoeken, ik denk ook ivm de vele mensen op het resort. Animatieteam wel echt top en gezellig, maar voor ons geen club paradiso meer.

• 9Ellen van Dalen21-07-2022

Geweldig

Het is hier top, en ook het animatieteam is super leuk

• 9N.L. Heuvel21-06-2022

Fantastisch en goed

Goed hotel, zeer goed animatie team, vriendelijk personeel en goede sfeer.

• 8Pb05-06-2022

Fijne vakantie

Leuk hotel! Vriendelijk personeel, heel netjes. Enthousiast animatieteam. Zalig zwembad boven. Mooi strand. Eten mocht soms wel gevarieerder, maar heeft te maken met nog te beperkt aantal gasten denken we. De kapper is ook een aanrader trouwens!

• 9Fam.vanSchie11-05-2022

Thuis komen

Geweldig, al voor de 15e x door ziekte 5 jaar niet geweest, personeel is geweldig animatie ook goed, met name wil ik Bekir en Mustafa (strand) hartelijk bedanken volgend jaar zeker weer. Dick en Els

Hotel Club Paradiso info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)