Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag22°15°
7,9

Omschrijving
Vijf sterren Hotel Club Paradiso heeft volgens jullie erg ruime kamers met een al net zo ruim balkon. Ook schrijven jullie dat de kamers schoon zijn. Ben je slecht ter been? Dan is dit hotel minder geschikt, het kan een hele klim zijn naar je kamer. Het personeel in dit hotel is volgens jullie vriendelijk. Zo schrijft Ilona: ‘Voor vragen of opmerkingen kan je bij verschillende mensen terecht. Ze gaan meteen voor je aan de slag en nemen alles serieus. Het is gewoon een top hotel.’ Sommige personeelsleden spreken zelfs Nederlands. En iedereen spreekt hier goed Engels. Houdt er wel rekening mee dat Club Paradiso Hotel Alanya ook een populair hotel is onder Russen. Vol enthousiasme schrijven jullie over de zwembaden en de animatie in Hotel Club Paradiso. In dit hotel kun je een duik nemen in meerdere zwembaden. Bij het hoofdzwembad is het altijd gezellig volgens Sylvia Dekker en Richard Hobbers: ‘De muziek bij het zwembad is ook heel gezellig, iedere dag een uurtje Nederlands en verder veel muziek van nu.’ Ook is er een glijbaan waar de kids vanaf kunnen roetsjen. En dan de animatie. Jullie zeggen dat het animatieteam hier enthousiast is en dagelijks een lach tovert op ieder zijn gezicht. Lili zegt hierover: ‘Het animatie team was geweldig elke morgend, middag en avond waren altijd geweldig en s’ avond de show in de arena ook. Zeker een aanrader.’ De meeste van jullie zijn tevreden over het all-inclusive eten in Hotel Club Paradiso. Het is lekker en er is voldoende keus bij de buffetten. Een aantal van jullie vindt wel dat er wat weinig variatie is in de buffetten wanneer je een tijdje in dit hotel verblijft. Zo schrijft Michel van der Linden: ‘Eten is er genoeg en goed maar voor ons te weinig variatie. Onder de middag wel brood maar niets erop. Je moet verplicht warm of salades eten die je 's-avonds ook weer terug ziet.’ Ben je ook tijdens je vakantie graag online? Houd er dan rekening mee dat je in Hotel Club Paradiso moet betalen voor wifi. Wel kun je bij de receptie gratis gebruik maken van internet. Maar of je er nu voor betaalt of niet, jullie geven aan dat het internet hier altijd traag is. Jullie schrijven dat Hotel Club Paradiso wat afgelegen ligt. Het strand ligt bijvoorbeeld op 20 minuten loopafstand. Gelukkig kun je gratis gebruik maken van de shuttleservice van het hotel. Hier vind je een beachbar waar je ook all-inclusive kunt genieten. Reviewer Nancy: ‘Strand was goed, aardig personeel en lunch goed geregeld.’ Club Paradiso Hotel ligt nabij Alanya. Je kunt de dolmus pakken, al zeggen jullie dat een taxi net zo handig is en niet duur. Bram zegt: ‘Voor 5 euro ben je met de taxi in hartje Alanya.’ Ook deelt hij nog een leuke to do tip in de directe omgeving van Hotel Club Paradiso: ‘Op loopafstand heb ik nog een aanradertje: Dim Çayı Paradis Piknik. mijn ogen uitgekeken daar.’

2796 reviews over Hotel Club Paradiso in het Nederlands

Nooit meer een familie hotel. Service bagger

G.E. Lenselink,
5-2-2019

Familie hotel waar veel ouderen al 10 jaar op rij vast geroest zitten.... En denken dat zij de heerschappij alleen hebben door alles toe te eigenen, 2 parasols omdat ze niet in de zon mogen met allergie enzv. Handdoekje leggen omdat dat volk een eigen plek denk te hebben. Misselijk dom volk....verpesten het voor veel andere vakantie gangers. Het hotel doet er geen moer aan. Nee dan zijn er zeker nog wel betere hotels te bedenken..... Helaas

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Nooit meer

NassirA Boulehoual,
29-12-2018

Slechts hotel ever... Denk je een leuke vakantie te hebben word je geld gestolen🤔 en de dag erna weer!!! En dan nog dreigen dat ze de politie voor me wouden bellen omdat ik hun beschuldig... daarna moest mijn zus van de Nederlandse manager een handtekening zetten onder een blaadje waar stond: dat we er niet over mochten praten... anders moesten wij het hotel uit.. in de avond laat met 2 kids, dus me zus maar gedaan.

Eten is super slecht! Veel Russische mensen en alles word daar in t Russisch gedaan,gesproken.

En touroperator wou me er niet eens mee helpen.

Bedankt voor ons slechtste vakantie ooit

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Marja de blok,
1-12-2018

Een hele leuk en gezellig hotel voor jong en oud voor iedereen is er wat te doen kamers zijn groot en schoon en personeel fantastisch

Gereisd met partner in september 2018

Criminele praktijken

Mariëlle,
18-11-2018

Er wordt wiet gedealed. Na melding is hier door de directie niks aan gedaan. Directeur komt ook niet sympathiek over...

Ook heb ik van andere hotelgasten gehoord dat er regelmatig geld uit de kamerkluis wordt gestolen. En dit gaat echt om grote bedragen!! Zou niet moeten kunnen, zou je zeggen...Toch gebeurt het! Slechte zaak als je er van uit mag gaan dat het in je kamerkluis juist veilig ligt en je onbezorgde vakantie kan beginnen🎉

Als je dit niet overkomt is er verder weinig op het hotel aan te merken. Maar wie wil er op een resort zitten waar gedealed en gestolen wordt? Je kunt maar beter vooraf gewaarschuwd zijn!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk genoten

Anne,
15-11-2018

Groot hotel bestaande uit meerdere gebouwen waardoor het bijna een dorp lijkt. Verschillende zwembaden dus altijd een dichtbij en winkels en restaurant centraal. We hadden een ruime kamer met een huge balkon wat het omhoog lopen waard was (en heel lekker eten dus iets beweging is altijd goed). Makkelijke shuttle naar het strand, die niet ver weg is maar grote weg loopt er langs, en heerlijk dat er ligbedjes en een beachbar zijn!

Als we nog een keer een relaxvakantie willen dan weten we zeker dat we hier weer goed terecht kunnen!

Gereisd met partner in september 2018

Zeer goed

Robby van der heijden,
10-11-2018

In de meivakantie gaan we voor de 8e x zegt genoeg toch😎.

Paar handige tips

Turkse prepaid telefoonkaart kopen kan in tosmur 1e dorp richting Alanya zitten 2 telefoonwinkels app bellen Facebook overal internet 👌.

Local brengt je met zijn jeeps ook overal heen voor weinig met muziek markt centrum etc.

Je kunt je kamer upgraden als je wat bij betaald.

Tattoo zetten in je laatste dagen van vakantie cleopatra ink zeer goed en snel de bus van het hotel stopt daar voor de deur

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Super

Rigtsje Hooghiemstra,
31-10-2018

Super hotel. Leuke glijbanen. Goede service. Lekker eten. Leuke excursies te boeken bij Mustafa Country tour. Zoals Jeepsafari, hamam, quadrijden.

Ik zou wel vliegen op Gazipasa. Anders zit je 3 uren in de bus. Het zwembadwater is wel koud, maar in het binnen zwembad lekker warm. Ook de zee was nog erg warm.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Anita van casteren,
23-10-2018

Het is een goed hotel vriendelijke mensen het is er netjes goed eten je komt niks tekort

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij gaan voor de 4e keer terug !

Madeleine Kruysen,
10-10-2018

Nu voor de 3e x hier geweest en in de meivakantie van 2019 gaan we weer 2 weken terug; wat een geweldig hotel! Er is een Nederlands sprekende gastmanager aanwezig die dag en nacht klaarstaat. Helaas de ervaring dat een medereiziger opgenomen moest worden in het ziekenhuis; hij is erbij van A tot Z!

Ook bezoek aan hotel-arts is er top geregeld.

Overig personeel spreekt goed Engels/Duits en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon net als het beddengoed en de handdoeken. Eten is er goed ('s ochtends heerlijk vers brood) en er is echt Volop keuze! Mensen die hier durven te beweren dat het eter niet goed of uitgebreid genoeg is.......

Zelfs aan de buitenbar wordt vers eten bereid tijdens ontbijt-lunch-diner zoals ommelet, pancake, kebab etc. Busservice naar strand is gratis en naar het centrum is € 1,- p.p. enkele reis. Je wordt echt midden in het centrum afgezet en opgehaald: ideaal! Gewoon een echte aanrader ! !

Gereisd met vrienden in september 2018

Super leuk

Astrid,
6-10-2018

Goed eten veel keuze. Aardig personeel en een

leuk animatie team.

Gereisd met partner in mei 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Paradiso in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.