Hotel Club Mermaid Village

KinderhotelWeer vandaag25°16°
Hotel Club Mermaid Village
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mermaid Village voor je op een rij gezet:

749 reviews over Hotel Club Mermaid Village in het Nederlands

heel goed hotel

familie. van der wegen
6-11-2016

Fijn hotel vriendelijk personeel en management

geweldig

f.hansen
3-9-2016

Geweldige vakantie gehad in Mermaid village. De eerste indruk bij aankomst was"waar hebben ze ons nu gestopt" maar eenmaal binnen straalt het hotel rust uit. Vriendelijke en verschillende talen sprekende receptionist blijkt een nedelander te zijn, na het hallo in het engels en het afgeven van de voucher en paspoorten komt er een gemeend welkom in club mermaid vanachter de balie vandaan.

Kamers zijn niet groot maar ook niet klein maar goed je leeft toch alleen maar buiten, mooie zwembaden 1 met animatie en 1 zonder waar het rustiger is voldoende bedden om op te zonnen, op de laatste dag ontdekte we dat er boven de poolbar ook een zonnedek was, hier heerlijk van de laatste dag van de zon kunnen genieten. Eten is top genoeg verschillende gerechten ook bij de lunch.

Kortom een geweldige vakantie gehad ondanks dat men Turkije afraadt dit is onterecht want het is een heerlijk vakantieland.

Voor de hoteleigenaars is het zo jammer dat de kamers veelal leeg staan. Wij gaan nog een keer terug.

Jan en Hennie Sieraad
29-8-2016

Klein hotel met een persoonlijke benadering. Moet wel zeggen je moet ervan houden. Voor mij geen mega hotel, dit is prima. Het is te begrijpen waarom mensen hier meerdere keren naar toe gaan (vaste gasten). Vooraf veel mensen die ons afraden om naar Turkije te gaan maar geen spijt van gehad. Geen narigheid of incidenten gehad. Het was voor het eerst in augustus en het is ons meegevallen. Het eten was PRIMA, iedere dag lekker gegeten en dat vond mijn weegschaal ook bij thuiskomst. Ali, Belgin en Sedar dank je wel voor twee weken heerlijke vakantie. ik blijf het een aanrader vinden en tot volgend jaar.

Geweldig.

Familie Roest
27-8-2016

Zeer goed familie hotel. Kamers erg schoon, eten erg afwisselend en lekker, medewerkers erg behulpzaam, kortom prijs kwaliteit zeer aantrekkelijk.

Jammer dat dit hotel via internet moet concurreren met omliggende vijf sterren mega hotels. Dit hotel is compleet anders . Hier vind je nog de gemoedelijke sfeer en de gastvriendelijkheid en toch de luxe . Wij hebben het geweldig gehad met onze dochter van 15.

prima

Frans
20-8-2016

Prima hotel voor een rustige vakantie. Schone mooie kamers die 6 keer per week worden schoongemaakt, handoeken dagelijks aangevuld. Eten is goed en warm als men de bakken dicht doet, variatie de hele week door, ook tijdens de lunch is het restaurant open. Personeel is vriendelijk maar verschillende talen blijft moeizaam (zoals bijna overal) een aantal mensen spreken een beetje engels of duits. Bij een probleem moest ik tot 16:00 uur wachten tot Mitchell kwam achter de receptie om het probleem uit te kunnen leggen, hierna was het probleem binnen 5 minuten opgelost, top Mitchell voor veel mensen ben je een uitkomst die geen of weinig buitendlands talen spreken. In de omgeving staan een aantal grote resorts maar daar heb je geen last van. Het strand is klein maar goed, wij lagen ook heerlijk bij het kleine zwembad, lekker rustig en de muziek van hetbgrote zwembad op de achtergrond. Fijne animatie voor 's avonds. Ik heb me samen met mijn man prima vermaakt en

kom zeker terug in het hotel.

familie hotel

Hanafi
19-8-2016

In vergelijking met de kolossale hotels omheen, zeer kind vriendelijke hotel en lekker knus. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt, baddoeken worden iedere dag nieuw achter gelaten en het hotel is lekker groen. Eigenaar en zijn familie eten iedere dag mee. Het eten was vers en heerlijk. Na 8 dagen is alles hetzelfde maar blijft wel lekker. Verbeterpuntje is het personeel, zij pakken de borden bijna uit je hand en sommigen proberen alles te verkopen (€€€). Foto's duur, sauna en massage duur en vraag je naar een pingpong bal dan word je naar de interne shop gestuurd. Ergenis nummer 1 was wifi. 12 dagen lang en hoogstens 15 min wifi, verschrikkelijk. In Timbuktu is wifi beter dan hier. Heerlijk kletsen met de Hollandse receptionist Mitchel. Een gouden jonge Hollander die een beetje worstelt met die al die Turken om zich heen. Met een goed functionerende wifi was onze vakantie Top.

zeer slecht geworden

capelle
4-8-2016

leuk vriendelijk personeel staan echt voor je klaar kok kan beter terug naar school gaan kan echt niet koken strand om te janken ongeveer 20vierkante meter opgeslokt door de grote resorts kamers zeer slecht schoongemaakt meerdere malen geen handoeken en wc papier mitchel achter de receptie doet er wel alles aan om het de gasten naar de zin te maken zeker geen hotel voor kinderen kom hier al jaren maar erg achteruit gegaan oudere stellen die zich overal mee bemoeien doen of het hotel van hun is maar zijn vieze verraders komen uit de buurt van rotterdam komen er ook al langer walgelijk nooit meer

Top hotel

Anoniem
25-7-2016

Lekker kleinschalig familie hotel waar je je als gast welkom voelt. Vriendelijke ontvangst met een Nederlands en Engels sprekende medewerker die alles prima uitlegd en ons een rondleiding over het complex heeft gegeven. Kamers zijn prima in orde met goede bedden en een heerlijke stortdouche, wij hadden een kamer aan het zwembad dus na het zonnen nog alles kunnen volgen vanaf het balkon, eten goed gevarieerd soms lekker vers klaar gemaakt, zelfs bij de lunch in het restaurant veel keuze, voor een snelle lunch kan men terecht in de poolbar waar pizza's en de vette hap vers worden gebakken. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam al kan het Engels soms wat beter.

Al met al een aanrader voor iedereen.

Leuk voor 1 keer

NY
21-7-2016

De eerste dag aangekomen in het hotel lagen er twee honden in de lobby die constant aan het blaffen waren.

+ Airco lekte de eerste nacht dit werd meteen verholpen.

+ Programma voor kinderen wordt leuk gedaan

--- Broodjes worden van de borden afgehaald en worden later als wentelteefjes gebruikt!!

- Twee dagen voor vertrek is de airco kapot gegaan, het duurde 1,5 dag voordat deze werd gemaakt.

- Hotel personeel spreekt slecht Engels

- Personeel probeert ook een graantje mee te pikken

Uitstekend

Tom Visser
12-7-2016

Hotel was schoon, het eten was ruim voldoende. Drank en eten was gratis (allin). De directrice was NL sprekend. In de directe omgeving was alleen niets te beleven. Wij zochten en vonden vermaak aan een zwembad en dat hebben wij gevonden.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Mermaid Village in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Mermaid Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.