Hotel Club Mermaid Village

Hotel Club Mermaid Village
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mermaid Village voor je op een rij gezet:

744 reviews over Hotel Club Mermaid Village in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

familie hotel

Hanafi
19-8-2016

In vergelijking met de kolossale hotels omheen, zeer kind vriendelijke hotel en lekker knus. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt, baddoeken worden iedere dag nieuw achter gelaten en het hotel is lekker groen. Eigenaar en zijn familie eten iedere dag mee. Het eten was vers en heerlijk. Na 8 dagen is alles hetzelfde maar blijft wel lekker. Verbeterpuntje is het personeel, zij pakken de borden bijna uit je hand en sommigen proberen alles te verkopen (€€€). Foto's duur, sauna en massage duur en vraag je naar een pingpong bal dan word je naar de interne shop gestuurd. Ergenis nummer 1 was wifi. 12 dagen lang en hoogstens 15 min wifi, verschrikkelijk. In Timbuktu is wifi beter dan hier. Heerlijk kletsen met de Hollandse receptionist Mitchel. Een gouden jonge Hollander die een beetje worstelt met die al die Turken om zich heen. Met een goed functionerende wifi was onze vakantie Top.

zeer slecht geworden

capelle
4-8-2016

leuk vriendelijk personeel staan echt voor je klaar kok kan beter terug naar school gaan kan echt niet koken strand om te janken ongeveer 20vierkante meter opgeslokt door de grote resorts kamers zeer slecht schoongemaakt meerdere malen geen handoeken en wc papier mitchel achter de receptie doet er wel alles aan om het de gasten naar de zin te maken zeker geen hotel voor kinderen kom hier al jaren maar erg achteruit gegaan oudere stellen die zich overal mee bemoeien doen of het hotel van hun is maar zijn vieze verraders komen uit de buurt van rotterdam komen er ook al langer walgelijk nooit meer

Top hotel

Anoniem
25-7-2016

Lekker kleinschalig familie hotel waar je je als gast welkom voelt. Vriendelijke ontvangst met een Nederlands en Engels sprekende medewerker die alles prima uitlegd en ons een rondleiding over het complex heeft gegeven. Kamers zijn prima in orde met goede bedden en een heerlijke stortdouche, wij hadden een kamer aan het zwembad dus na het zonnen nog alles kunnen volgen vanaf het balkon, eten goed gevarieerd soms lekker vers klaar gemaakt, zelfs bij de lunch in het restaurant veel keuze, voor een snelle lunch kan men terecht in de poolbar waar pizza's en de vette hap vers worden gebakken. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam al kan het Engels soms wat beter.

Al met al een aanrader voor iedereen.

Leuk voor 1 keer

NY
21-7-2016

De eerste dag aangekomen in het hotel lagen er twee honden in de lobby die constant aan het blaffen waren.

+ Airco lekte de eerste nacht dit werd meteen verholpen.

+ Programma voor kinderen wordt leuk gedaan

--- Broodjes worden van de borden afgehaald en worden later als wentelteefjes gebruikt!!

- Twee dagen voor vertrek is de airco kapot gegaan, het duurde 1,5 dag voordat deze werd gemaakt.

- Hotel personeel spreekt slecht Engels

- Personeel probeert ook een graantje mee te pikken

Uitstekend

Tom Visser
12-7-2016

Hotel was schoon, het eten was ruim voldoende. Drank en eten was gratis (allin). De directrice was NL sprekend. In de directe omgeving was alleen niets te beleven. Wij zochten en vonden vermaak aan een zwembad en dat hebben wij gevonden.

Henk
1-5-2016

Klein schalig top hotel je bent hier gast en geen nummer. Volgende vakantie weer

Heimwee

Sander
8-4-2016

Onbegrijpelijk dat ik negatieve recensies zie van mensen die bij Mermaid Village zijn geweest! Heb er de tijd van mijn leven gehad! Dames van het animatie team waren super leuk en kwamen elke avond een praatje maken. Eten was wat minder maar des te beter het personeel! Erg leuk contact met de fotograven gehad en de baliemedewerksters! Kortom top vakantie! Zou zo weer terug gaan!

prima hotel

Annette S
29-2-2016

Het is een prima hotel, alles goed schoon. Geweldig eten, veel variatie. Schoon zwembad. Animatie kan alleen beter. Voorheen hadden ze de beste animator, Leo. Die is helaas weg, Als die terug is, is dit het beste hotel van de regio.

alleen maar goeds,een gemoedelijk familie hotel je maakt gauw kontakt,de derectie is heel gewoon.een schoon hotel en genoeg en goed eten.

alleen jammer dat het 700 meter van het strand ligt.

Nooit meer

VDB - Roelands
12-10-2015

* Het eten was altijd hetzelfde en ook koud en niet te eten , boertjes waren beschimmeld en melk was zuur

* ze hebben ons beticht van is waar we nix van wisten en zouden daar voor nog es 40€ boeten moeten hebben betaald " maar dit hebben wij zo ni gelaten "

* kamer in 8 dagen tijd maar 1x gekuisd

* handdoeken hebben we zelf altijd moeten vragen of we hadden er geen

* gelukkig was het animatie team wel goed dan toch het enige

Wij gaan er nooit meer naartoe

FOM, Owner, 4-11-2015

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijfen.Het is spijtig dat u niet tevreden was ,we zullen rekening houden met uw suggesties en ons voor het volgende seizoen verbeteren.We hopen u in de volgende jaaren nogmaals in Club Mermaid Village te zien ...

vriendelijke groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Mermaid Village in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Mermaid Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Mermaid Village scoort een 7.77 uit 10 op basis van 769 reviews.