Hotel Club Mermaid Village ****

Hotel Club Mermaid Village ****

Hotel Club Mermaid Village
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mermaid Village voor je op een rij gezet:

111 tips over Hotel Club Mermaid Village

Ben Goedhart, 20-6-2015
Voor koffieliefhebbers een goede tip,neem zakjes Nespresso mee,want de koffie is er niet te drinken!
Sandra, 20-5-2015
Combineer je vakantie met een welnesspakket van de spa. Wij kwamen als herboren terug.
Jan Sieraad, 14-5-2015
In het nieuwe winkelcentrum een geweldig restaurantje op de hoek, een aanrader.

Anja, 7-5-2015

Koffie op het strand smaakt beter als in het hotel zelf.

En het betalen voor de handdoeken vind ik niet erg maar niet gelijk voor heel je vakantie in 1 keer, als ik hem een keer niet wil wisselen was dat toch betaald. Wij zaten in kamer 2206 waar je in het voorjaar heel de middag zon had was echt heerlijk!

jellie1988, 6-3-2015
Een paar dagen per week is er om de hoek van het hotel en leuke markt! En een kleine 5 minuten lopen van het hotel is een Apotheek.
Jaap Wolbrink, 10-11-2014
Zoals ik al schreef, de spa is fantastisch!

Delfien Depijpere, 17-8-2014
Een tip zou te weinig zijn , er zou heel veel moeten beteren tegen dat wij nog eens zouden teruggaan naar zo een slecht hotel !!
Patricia, 28-7-2014
Strand is de moeite niet waard
Cherryl, 25-7-2014
Een excursie met de piratenboot is echt een aanrader zeker als je met jonge kinderen bent. Je moet deze niet bij de hostess boeken maar bij een lokaal iemand. Wij werden toevallig benaderd door een mannetje op het strand. En echt je poot stijf houden bij het afdingen kan je veel geld besparen.
Annette, 10-7-2014
Fooi werkt natuurlijk altijd, in heel turkije is dat zo. Leg wat geld op je bed voor de poetsvrouw gelijk op de 1e dag. En bedienend personeel op het eind van je vakantie. Ze verdienen lang niet zoveel als wij hier in nederland. Het doet wonderen! Trips inderdaad lokaal regelen en niet via reisleiding.

Onze bezoekers bekeken ook: