Hotel Club Mermaid Village

KinderhotelWeer vandaag16°11°
Hotel Club Mermaid Village
7,2

Omschrijving
Club Mermaid Village is een leuke bestemming voor kinderen. De animatie is eenvoudig, maar wel goed gericht op kinderen. Verwacht hier geen animatieprogramma voor volwassenen. De glijbanen bij de zwembaden zijn niet heel de dag geopend. 4* Club Mermaid Village ligt op 5 minuten loopafstand van het strand. Je kunt ook de shuttlebus pakken.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mermaid Village voor je op een rij gezet:

749 reviews over Hotel Club Mermaid Village in het Nederlands

Afslank kuuroord Mermaid

21-10-2018

Toen we aankwamen vroegen ze of we in een 4 persoonskamer wilde slapen ipv 2x een 2 persoonskamer! Voor ons geen probleem en in ruil kregen we 1 week gratis wifi en een massage. De vakantie kon beginnen! Na 2 dagen werd oma (86) ziek en vroegen we de schoonmakers of ze wilde komen schoonmaken! Geen probleem zeiden ze, maar vervolgens wilde ze €5 hebben. Wij naar de receptie, uiteindelijk hoefde we niks te betalen. Einde van de dag ligt oma te slapen en komen schoonmakers om €5 pp vragen. Ze hebben dit uiteindelijk niet gekregen. Uiteindelijk is tijdens de vakantie 6 man van de 8 ziek geworden. Eenmaal thuis in NL is diezelfde middag nog iemand ziek geworden. Einstand: 1 iemand van de 8 is NIET ziek geweest!

Waardoor iedereen ziek is geworden weten we niet. We denken het eten/slechte hygiëne. Hotel is verder prima en het zwembad ook!

Personeel achter de receptie en schoonmakers waren niet aardig! De obers waren super, maar geen engels.

Niet voor herhaling vatbaar

D&B,
19-10-2018

Op de foto's ziet het er super uit maar in de werkelijkheid heel anders.

De kamers zo vochtig en vies dat er overal schimmel is. Je kleding is gewoon klam.

Eten is nog te doen.

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Corina,
19-9-2018

Dit kon een geweldig hotel zijn mits het er beter onderhouden werd!!kamers waren vies en oud!!paar keer gebeld voor de schoonmaak maar helaas het bleef hetzelfde!!iedere dag hetzelfde animatie programma wat opzicht niet ergwas want de kinderen vonden het leuk!!animatie en de obers deden hun best!!glijbanen waren maar beperkt open 1 uurtje smorgens en 2 uurtjes smiddags heel jammer en teleurstellend voor de kids!eten opzicht was goed behalve de lunch iedere dag alleen maar friet met snacks bah!!veel gebreken rondom de zwembaden en wc erg vies!!het stikt er van de russen ook die hebben o ze vakantie flink verpest!!kinderen werden gewoon omber gelopen tijdens het eten!!al met al een vreselijke vakantie geweest terwijl met een beetje inzet dit een leuk hotel kan zijn!!jammer al 20 jaar turkije maar dit nog nooit meegemaakt!!mitch stephan en claudia zonder jullie hadden wij ons niet vermaakt!!jullie waren toppers hihi!!

Heerlijk!

Claudia Bras,
8-9-2018

Club Mermaid Village is een goed & fijn hotel. Het personeel is super vriendelijk en niet te beroerd wanneer er vragen gesteld worden. Alle faceliteiten zijn schoon en verzorgd. Het eten is goed en voor ieder wat wils, normaal gesproken blijven wij niet elke dag eten in het hotel waar we verblijven, in club mermaid village hebben wij vaker gegeten dan op iedere andere vakantie. Er is keuze voor welk zwembad je fijner ligt een rustiger zwembad (kleiner), een groter zwembad of aan bij het bad waar de glijbanen in uit komen. Ik raadt het hotel aan om hier een keer vakantie te gaan vieren.

Een super geweldige onvergetelijke vakantie!

Monique,
25-7-2018

Bediening super goed en heel erg vriendelijk! Receptie personeel wat minder behulpzaam, late reacties.

fantastich

ger,
14-6-2018

goed familie hotel goede service wordt goed onderhouden iedereen was vriendelijk een ouder echtpaar zeer goed geholpen toen vrouw ziek was en de man iedere dag naar het ziekenhuis wordt gebracht dit maak je maar mee bravo

Top!♡

Patricia van Oudenaarde,
10-6-2018

Club Mermaid village is een wat kleiner hotel waardoor je je geen nummertje voelt maar een persoon.

Of je nu Turks Nederlands Engels of Russisch bent het personeel waardeerd je om wie je bent.

Zijn er bv. Dingentjes wat je niet bevalt zoals douche loopt niet goed door? dan lossen ze het gelijk voor je op.

Het eten is erg gevarieerd en er zijn genoeg heerlijke dingen zodat je niks te kort komt.

Hygiëne, Top.

Zwembaden, Top schoon

Strand, is loop afstand en anders met het tractortje. Eten drinken kan je ook daar.

Animatie voor de kids top!!

En ook voor diegene die willen stappen in Alanya gaan ze een paar keer per week met een bus naar een Disco.

Verder is dit mijn 2de keer hier geweest en zal hier zeker terug gaan komen.

Voor mij een echte aanrader♡

Zeer goed familie hotel

Gerda van Oudenaarde,
10-6-2018

Heel fijn hotel, hele lieve mensen. Eten is erg goed voor ieder wat wils. Fijne kamers en zwembad. Strand is 5 minuten lopen maar er rijd ook een strandwagen die je haalt en brengt. Een Aanrader ik ga in september weer!

Heerlijk

Jan P,
10-6-2018

Heerlijk hotel. Hotel is schoon kamers zijn schoon en ruim. Eten is gevarieerd en warm.

Personeel doet er alles aan om iedereen een fijne vakantie te laten hebben al is het soms moeilijk qua communicatie maar met handen en voeten lukt het gelukkig ook.

We waren hier voor het eerst maar komen zeker terug.

Paula,
10-6-2018

Een super vakantie gehad personeel vriendelijker heb ik ze nog niet gezien heel behulpzaam. Een mooi en schoon hotel super voor herhaling vatbaar.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Mermaid Village in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Mermaid Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.