Hotel Club Mermaid Village

KinderhotelWeer vandaag34°25°
Hotel Club Mermaid Village
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mermaid Village voor je op een rij gezet:

746 reviews over Hotel Club Mermaid Village in het Nederlands

Heerlijk!

Claudia Bras
8-9-2018

Club Mermaid Village is een goed & fijn hotel. Het personeel is super vriendelijk en niet te beroerd wanneer er vragen gesteld worden. Alle faceliteiten zijn schoon en verzorgd. Het eten is goed en voor ieder wat wils, normaal gesproken blijven wij niet elke dag eten in het hotel waar we verblijven, in club mermaid village hebben wij vaker gegeten dan op iedere andere vakantie. Er is keuze voor welk zwembad je fijner ligt een rustiger zwembad (kleiner), een groter zwembad of aan bij het bad waar de glijbanen in uit komen. Ik raadt het hotel aan om hier een keer vakantie te gaan vieren.

Een super geweldige onvergetelijke vakantie!

Monique
25-7-2018

Bediening super goed en heel erg vriendelijk! Receptie personeel wat minder behulpzaam, late reacties.

fantastich

ger
14-6-2018

goed familie hotel goede service wordt goed onderhouden iedereen was vriendelijk een ouder echtpaar zeer goed geholpen toen vrouw ziek was en de man iedere dag naar het ziekenhuis wordt gebracht dit maak je maar mee bravo

Top!♡

Patricia van Oudenaarde
10-6-2018

Club Mermaid village is een wat kleiner hotel waardoor je je geen nummertje voelt maar een persoon.

Of je nu Turks Nederlands Engels of Russisch bent het personeel waardeerd je om wie je bent.

Zijn er bv. Dingentjes wat je niet bevalt zoals douche loopt niet goed door? dan lossen ze het gelijk voor je op.

Het eten is erg gevarieerd en er zijn genoeg heerlijke dingen zodat je niks te kort komt.

Hygiëne, Top.

Zwembaden, Top schoon

Strand, is loop afstand en anders met het tractortje. Eten drinken kan je ook daar.

Animatie voor de kids top!!

En ook voor diegene die willen stappen in Alanya gaan ze een paar keer per week met een bus naar een Disco.

Verder is dit mijn 2de keer hier geweest en zal hier zeker terug gaan komen.

Voor mij een echte aanrader♡

Zeer goed familie hotel

Gerda van Oudenaarde
10-6-2018

Heel fijn hotel, hele lieve mensen. Eten is erg goed voor ieder wat wils. Fijne kamers en zwembad. Strand is 5 minuten lopen maar er rijd ook een strandwagen die je haalt en brengt. Een Aanrader ik ga in september weer!

Heerlijk

Jan P
10-6-2018

Heerlijk hotel. Hotel is schoon kamers zijn schoon en ruim. Eten is gevarieerd en warm.

Personeel doet er alles aan om iedereen een fijne vakantie te laten hebben al is het soms moeilijk qua communicatie maar met handen en voeten lukt het gelukkig ook.

We waren hier voor het eerst maar komen zeker terug.

Paula
10-6-2018

Een super vakantie gehad personeel vriendelijker heb ik ze nog niet gezien heel behulpzaam. Een mooi en schoon hotel super voor herhaling vatbaar.

tevreden

azimi
10-9-2017

- heel vriendelijk personeel en keukenmedewerker, baar personeel, schoonmaakpersoneel

- eten, drinken en groente was prima, fruit iets minder behalve watermelon

- bad kamer hier en daar wat schimmel zichtbaar

- lift maakte geluid en wij worden soms waker van.

in algemeen was hygiene prima. over lekker groen en veel bomen en bloemen , schoen zwembad. prima animatie team en veelvoudige entertainment en activiteiten.

alle best was safari met jeep en was really cheeeeeeeep

fantastisch kleinsschalig hotel.

Sieraad
31-8-2017

Eten was heerlijk, hierdoor te veel gegeten. De chef kok presenteert iedere dag een perfecte maaltijd ondanks dat je het niet iedereen naar de zin kan maken.

Als je niet in een massaal hotel wil zitten is het perfect.

Onze kamer was keurig, de natte ruimte werd netjes iedere dag schoon gemaakt. Met de familie en vrienden een uitstapje gemaakt naar Alanya de burcht en een druipsteen grot bezocht en daarna gaan picknicken, dit was een TOP dag. Voor ons zelf een verkeerde maand gekozen om heen te gaan, dit jaar was augustus echt te heet. Sinds kort is er op zondag een markt vlak bij het hotel (5 minuten) deze is in een jaar gegroeid van een paar kramen naar een enorme markt. Een echte aanrader.

Strand is vergeleken met vorig jaar sterk verbeterd, je moet er wel op tijd heen anders is het ingenomen door de Russische enclave, deze gaan tijdens de lunch massaal weer terug naar het hotel en heb je het strand voor je zelf.

Groeten aan het management vooral aan Seda en jammer dat mijn vriend Ali geen Whisky lust. (;-))

Waardeloos

familie
22-8-2017

klein hotel zwaar verouderd

schimmel in de badkamer, kapotte koelkast, airco

wifi werkt amper

vies (klein) zwembad, meerdere keer afgezet met linten vanwege poep in het zwembad

slechte schoonmaak

geen verschoning van beddengoed en schone handdoeken

chagrijnig personeel wat hun werkplek lijkt te haten (op enkele na)

restaurant eten prima maar bij zwembad waardeloos. slappe patat, oud brood, etc

vieze drankjes (super zoete siroop limonades)

te klein hotel en zwembad voor aantal mensen die ze toelaten

strand 600 meter verder, shuttlebus 1 x per uur, stenen strand en verouderd stukje wat hij hotel hoort.

Geen aanrader.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Mermaid Village in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Mermaid Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.