Hotel Club Mermaid Village

Hotel Club Mermaid Village
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mermaid Village voor je op een rij gezet:

744 reviews over Hotel Club Mermaid Village in het Nederlands

fantastich

ger
14-6-2018

goed familie hotel goede service wordt goed onderhouden iedereen was vriendelijk een ouder echtpaar zeer goed geholpen toen vrouw ziek was en de man iedere dag naar het ziekenhuis wordt gebracht dit maak je maar mee bravo

Top!♡

Patricia van Oudenaarde
10-6-2018

Club Mermaid village is een wat kleiner hotel waardoor je je geen nummertje voelt maar een persoon.

Of je nu Turks Nederlands Engels of Russisch bent het personeel waardeerd je om wie je bent.

Zijn er bv. Dingentjes wat je niet bevalt zoals douche loopt niet goed door? dan lossen ze het gelijk voor je op.

Het eten is erg gevarieerd en er zijn genoeg heerlijke dingen zodat je niks te kort komt.

Hygiëne, Top.

Zwembaden, Top schoon

Strand, is loop afstand en anders met het tractortje. Eten drinken kan je ook daar.

Animatie voor de kids top!!

En ook voor diegene die willen stappen in Alanya gaan ze een paar keer per week met een bus naar een Disco.

Verder is dit mijn 2de keer hier geweest en zal hier zeker terug gaan komen.

Voor mij een echte aanrader♡

Zeer goed familie hotel

Gerda van Oudenaarde
10-6-2018

Heel fijn hotel, hele lieve mensen. Eten is erg goed voor ieder wat wils. Fijne kamers en zwembad. Strand is 5 minuten lopen maar er rijd ook een strandwagen die je haalt en brengt. Een Aanrader ik ga in september weer!

Heerlijk

Jan P
10-6-2018

Heerlijk hotel. Hotel is schoon kamers zijn schoon en ruim. Eten is gevarieerd en warm.

Personeel doet er alles aan om iedereen een fijne vakantie te laten hebben al is het soms moeilijk qua communicatie maar met handen en voeten lukt het gelukkig ook.

We waren hier voor het eerst maar komen zeker terug.

Paula
10-6-2018

Een super vakantie gehad personeel vriendelijker heb ik ze nog niet gezien heel behulpzaam. Een mooi en schoon hotel super voor herhaling vatbaar.

tevreden

azimi
10-9-2017

- heel vriendelijk personeel en keukenmedewerker, baar personeel, schoonmaakpersoneel

- eten, drinken en groente was prima, fruit iets minder behalve watermelon

- bad kamer hier en daar wat schimmel zichtbaar

- lift maakte geluid en wij worden soms waker van.

in algemeen was hygiene prima. over lekker groen en veel bomen en bloemen , schoen zwembad. prima animatie team en veelvoudige entertainment en activiteiten.

alle best was safari met jeep en was really cheeeeeeeep

fantastisch kleinsschalig hotel.

Sieraad
31-8-2017

Eten was heerlijk, hierdoor te veel gegeten. De chef kok presenteert iedere dag een perfecte maaltijd ondanks dat je het niet iedereen naar de zin kan maken.

Als je niet in een massaal hotel wil zitten is het perfect.

Onze kamer was keurig, de natte ruimte werd netjes iedere dag schoon gemaakt. Met de familie en vrienden een uitstapje gemaakt naar Alanya de burcht en een druipsteen grot bezocht en daarna gaan picknicken, dit was een TOP dag. Voor ons zelf een verkeerde maand gekozen om heen te gaan, dit jaar was augustus echt te heet. Sinds kort is er op zondag een markt vlak bij het hotel (5 minuten) deze is in een jaar gegroeid van een paar kramen naar een enorme markt. Een echte aanrader.

Strand is vergeleken met vorig jaar sterk verbeterd, je moet er wel op tijd heen anders is het ingenomen door de Russische enclave, deze gaan tijdens de lunch massaal weer terug naar het hotel en heb je het strand voor je zelf.

Groeten aan het management vooral aan Seda en jammer dat mijn vriend Ali geen Whisky lust. (;-))

Waardeloos

familie
22-8-2017

klein hotel zwaar verouderd

schimmel in de badkamer, kapotte koelkast, airco

wifi werkt amper

vies (klein) zwembad, meerdere keer afgezet met linten vanwege poep in het zwembad

slechte schoonmaak

geen verschoning van beddengoed en schone handdoeken

chagrijnig personeel wat hun werkplek lijkt te haten (op enkele na)

restaurant eten prima maar bij zwembad waardeloos. slappe patat, oud brood, etc

vieze drankjes (super zoete siroop limonades)

te klein hotel en zwembad voor aantal mensen die ze toelaten

strand 600 meter verder, shuttlebus 1 x per uur, stenen strand en verouderd stukje wat hij hotel hoort.

Geen aanrader.

Volgende keer wat anders

Tom
19-8-2017

Iedere dag wat anders kunnen eten, was goed te doen. Kamers prima alleen de schoonmaak zeer ellendig, vragen om schone handdoeken, we vonden popcorn onder het bed van de vorige huurder of misschien zelfs die daarvoor. De wifi is niet meer van deze tijd, ondanks dat wifi een luxeproduct is is het voor mij toch een basisbehoefte geworden, dus ik wil niet afhankelijk zijn van dat ene uurtje dat het toevallig goed werkt. Zwembad was prima en leuke glijbanen niet alleen voor kinderen. Shuttleservice naar het strand was prettig maar lopend is het prima te doen. Animatie zal voor kinderen prima zijn geweest maar voor volwassenen was er niet veel te doen, wat ik persoonlijk niet miste, maar ik snap dat je niet iedere avond naar een "Misschien Mermaid"-verkiezing wil kijken. Dranken waren wel slecht, erg smerige whiskey, geen Rum te krijgen en de wijn was ook niet te drinken. Begrijpelijk dat je met lokale producten werkt en dit hebben we ook eerder gehad maar dat kan echt wel beter.

nooit meer

Familie Botermans en familie Schaap
19-8-2017

Bij aankomst zag de familiekamer er prima uit daarna is er slecht schoongemaakt alleen de w.c.pot en de vloeren werden een beetje schoongemaakt kranen,spiegels en douchecabine werden niet gedaan.Wij hadden een hele ruime familiekamer met 2 badkamers en 2 slaapkamers super! andere mensen hadden een oude kamer met beschimmelde badkamer.Het personeel moet keihard werken was erg vriendelijk zij zijn met te weinig kunnen de drukte in het hoog seizoen niet aan het a la carte restaurant was om deze reden gesloten erg jammer ligt erg leuk in een goed onderhouden tuin.Het eten was niet veel bijzonders veel fabrieksproducten waar de koks zich voor schamen als afwisseling gebakken makreel,sate of kip heel veel kip!op de laatste avond stonden er ineens 3 taarten bij de toetjes waren zo op het hotel zat vol met Russen en Turken die hun hun borden overvol laden en dan maar een klein beetje opeten de rest wordt zo weggegooid.Het ijs s`middags noemde wij trekijs bij het winkeltje wel lekker ijs te koop er was een leuke kledingwinkel met eerlijke prijzen Tegels op de vloer werden spekglad als ze nat werden.Animatie was niet veel geen shows alleen bingo of eigenbedachte spelletjes keiharde muziek.Het strand is vreselijk kiezels en veel zeewier ,smerig het is wel leuk om even wat te gaan drinken mooi uitzicht er is daar geen eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Mermaid Village in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Mermaid Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Mermaid Village scoort een 7.77 uit 10 op basis van 769 reviews.