Hotel Club Big Blue Suite Hotel

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Club Big Blue Suite Hotel in Alanya (Turkije) biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het is een redelijk goedkoop hotel, dus verwacht hier geen enorme luxe, maar wel nette kamers en goede faciliteiten. Let er wel op dat niet alles is inbegrepen bij de all-inclusive formule, zoals cocktails. Over de animatie, het zwembad en het eten zijn jullie erg positief. Ook is het personeel vriendelijk en ligt Hotel Club Big Blue Suite Hotel in een fijne omgeving. De kamers van Hotel Club Big Blue Suite Hotel zijn netjes en goed verzorgd. Dagelijks is er een schoonmaakbeurt en worden de handdoeken vervangen. Tiny en Paul delen hun ervaring: ‘Het hotel is heel mooi, super mooie kamers met alles erop en eraan, er ontbreekt niks, incl koelkast!’ Ook de familiekamers zijn volgens Chantal zeker aan te raden: ‘De familiekamers waren ruim en netjes schoon en elke dag lagen er schone handdoeken.’ Jullie geven aan dat het hotel sowieso zeer schoon en netjes is, zo ook het zwembad. Het zwembad is niet alleen netjes en schoon, jullie vinden ook de glijbanen super leuk voor de kinderen. Het is wel jammer dat deze niet de hele dag open zijn. Nathalie vertelt: ‘Mijn kids vonden de glijbaan wel helemaal super..alleen was die maar 3 x per dag half uur open.’ Maaike vertelt dat de Wifi erg goed is, zelfs bij het zwembad: ‘Het is een goede accommodatie met overal WiFi (ook aan het zwembad).’ En wil je nog een beetje extra kunnen relaxen? Chantal zegt dat de hammam van het hotel ook echt aan te raden is. Over het eten zijn de meesten erg positief. De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Maaike vertelt dat je bij Hotel Club Big Blue Suite Hotel gevarieerd kunt eten en dat het altijd op tijd klaar is. Martin deelt ook deze mening: ‘Soms is het eten niet altijd warm maar over het algemeen veelzijdig en voor iedereen is er wel eten bij wat je wel lust.’ Dries geeft nog een compliment aan de goede bediening. De animatie van Hotel Club Big Blue Suite Hotel vinden jullie bijna allemaal super. De activiteiten zijn leuk en het team heeft aandacht voor de gasten. Janssen zegt: ‘We kwamen naar het hotel met mijn familie, mijn kinderen vonden het hotel erg leuk, er was elke avond entertainment en belangstelling voor hen in de animatie.’ Jong en oud kan meegenieten van de animatie vertelt Paul; ‘veel entertainment zo wel voor groot en klein.’ In de buurt van Club Big Blue Suite Hotel in Alanya (Turkije) is volgens jullie genoeg te ondernemen. Liesbeth zegt: ‘Ligging is prima, naar Oba centrum is 10 minuutjes lopen, naar het strand ook.’ Lisanne voegt toe dat er achter het hotel een groot winkelcentrum ligt en Palm vertelt dat goedkope supermarktjes op loopafstand te bereiken zijn. Jolanda geeft de tip dat er iedere maandag een grote markt is in Oba. Leuk om eens te bezoeken. Wil je graag naar Alanya? Dan moet je wel een taxi nemen. Maar Chantal vertelt dat dit gelukkig niet al te duur is.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Big Blue Suite Hotel voor je op een rij gezet:

253 reviews over Hotel Club Big Blue Suite Hotel

• 10Cheyenne11-09-2019

Super vriendelijk

We werden heel gastvrij ontvangen. We hadden een familiekamer met genoeg slaapplek. Het animatieteam en personeel is super leuk. Dat je dit allemaal krijgt in een kleinschalig hotel. #welovebigblue #welovetheanimationteam❤️ thanks Kadir and Mesut❤️

• 10Theo Beks10-09-2019

Perfect hotel !

We hebben het als een heel goed en fijn hotel ervaren ! Een heel verzorgd hotel.......alles heel schoon, personeel zorgt voor de hele dag, dat echt alles word opgeruimd. De animatie is perfect voor alle leeftijden. We komen graag nog een keer terug.

• 4Mevr. Alexandra08-09-2019

Een klein knus stad hotelletje.

Het eten is niet altijd even goed. En de bedden zijn keihard! De cocktails en ijsjes zitten niet inbegrepen! Personeel is super aardig! Zwembad is heerlijk. Verwacht niet teveel! Dit hotel is geen 4 sterren waard! Veel activiteiten in en om het zwembad. Met hard geluid de hele dag!!

• 6Jolanda17-08-2019

niet doen !

transfer van af de luchthaven van 3 uur, met een tussenstop bij een eettent. De familie kamer bestaat uit 2 gedeelte. In maar 1 gedeelte is airco. De bedden in het eerste gedeelte zijn uitgeklapt stoelen. De bedden zijn keihard. Wij waren met ons vieren en we hadden maar 1 superkleine kast zonder planken. Je kan de koffers dus niet uitpakken. Als je op het toilet zit, zit je met je voeten in de douchebak. Het water uit de douche is of warm of koud. Je krijgt maar 1 keer in de week schone handdoeken. Het eten vond ik wel redelijk. De eerste 5 dagen was er geen animatie in de avond. Jongen die bij de glijbanen staat let niet goed op en is te druk bezig met zelf van de glijbaan gaan. Hij sluit de glijbanen af met een hek terwijl er nog kinderen boven zijn. Hierdoor ging het bij mijn dochter nog net goed. strand dichtbij is niks,rotsen in het water. cleopatra strand is nog slechter. zeer kind onvriendelijk. gladde stenen platen in water.

Naar het cleopatra strand moet je met een taxi. Maar door de gladde stenen platen en de hoge golven is het voor kleine kinderen niet te doen om er in en uit de zee te komen. Daarom hebben wij 2 weken aan het zwembad gelegen. als ik dit van te voren had geweten was ik maar 1 week gegaan. vroeg opstaan om ligbedjes te reserveren. Er zijn te weinig bedjes voor alle gasten. Voor de kinderen is er behalve de mini disco geen animatie. Toen er na 4 dagen een animatie team kwam spraken ze vooral Russisch, terwijl de meerderheid Nederlands is. Toch 1 goed punt dan: doordat het kleinschalig is konden onze kinderen gewoon rond rennen en spelen. Ik vond de animatie matig, alleen de buikdanseres vond ik leuk. Het personeel bij het zwembad is vriendelijk en super schoon. Wij hadden bij reusbureatje om de hoek een bootreisje geboekt. ik vond het saai en langdradig. de beloofde kinder animatie was er niet. de zwemstopen waren kort.

• 5Esther12-08-2019

Middelmatig

Het was niet slecht maar ook zeker niet goed! Heel fijn dat een wat kleiner hotel is en dat je snel contact legt met mensen. Nadeel is wel dat de glijbanen maar 3x per dag een half uurtje open gingen en het water van het zwembad is 33 graden, niet echt verkoelend. Memhet deed de animatie super leuk!! Was goed aanwezig alleen werd die ontslagen door klachten van andere hotel gasten. Nadien geen animatie meer gehad. Ander nadeel was dat we maar 1x per 3 dagen schone handdoeken kregen. Personeel was super vriendelijk en hield alles goed bij! Eten was goed maar vond het niet bijzonder. Veel van hetzelfde. Turkse avond daarintegen was fantastisch!

• 8Rosalien30-07-2019

Gezellig

Wij hebben absoluut een leuke vakantie gehad. Het personeel is allemaal ontzettend vriendelijk. Doordat het een kleinschalig hotel is kom je snel in contact met anderen. Ook waren er genoeg activiteiten zoals: aqua gym, waterpolo, darten, karaoke avond en ook de Turkse avonden zijn erg leuk. Dit werd ontzettend leuk verzorgd door de animatie. Mehmet van de animatie is ontzettend enthousiast en krijgt hierdoor veel mensen actief mee. Over het algemeen was het eten prima, wij hebben iedere dag prima gegeten. Er is genoeg keuze en genoeg afwisseling. Je kunt niet teveel verwachten voor de prijs. Ook de kamers zijn prima, wel krijg je niet iedere dag schone handdoeken dat was voor ons wel een min puntje. Wel wordt je werd iedere dag opgemaakt en wordt je kamer weer helemaal netjes gemaakt. Het winkel gedeelte van Oba ligt op 10 wandelen afstand, dit is ook echt een aanrader. Nogmaals, wij hebben het echt heel erg naar ons zin gehad

• 8Milan29-07-2019

prima basic hotel met zeer leuke animatie

Prima basic hotel waar wij ons als gezin 2 weken prima hebben vermaakt. Vooral ook gelachen met het hoofd van de animatie Mehmed. Die probeert er echt wat van te maken. Doordat het kleinschalig is maak je ook makkelijk contact met andere gasten. Het eten is wat je mag verwachten, soms lekker en soms wat minder lekker maar al met al heb ik prima gegeten. Qua schoonmaak was het ook in orde. Wat me wel stoorde was dat sommige gasten strikt werden gewezen op het beleid dat er vanaf 22.00 uur 1 drankje per persoon wordt geschonken en dat de gast erna een hele blad vol meekreeg.

Met oudere kinderen

• 8gezinus hagedoorn08-07-2019

leuk voor een weekje relaxen/ ontspannen.

hotel kamer goed gesitueerd met zicht op zwembad. we betaalden voor de kluis 14 euro en een upgrade kamer met apart deel met stoelen en tafel. koelkast en waterkoker daar aanwezig. personeel hard werkend. animatie deed wel moeite om de mensen te porren om iets te doen maar kwam weinig reactie. en in de avond vond ik alleen de turkse avond geweldig. animatie hoofd Memhet liep wel veel aanwezig maar veel doen qua aqua gym etc zag ik hem maar 1 x doen terwijl het vaak dagelijks gedaan werd. in de ochtend en in de avond buikje rond gegeten. de toetjes/ gebak was gewoon super. in de middag vond ik het eten minder. maar dat kan aan mij liggen. maar om 15 uur presenteren ze de middagsnack; patat met of hamburgers of kipnuggets of anders iets of spaghetti. fruits zo als appels en of meloen. zou dit zelf liever bij de middagmaaltijd zien. de cake om 17 uur was ook verrukkelijk. iedere dag wel darten en waterpolo geregeld.

• 9Henk en Jolanda Huijgens16-06-2019

Een heerlijk kleinschalig hotel super schoon

Wij komen al een paar jaar naar dit hotel, het is super schoon het eten is prima personeel is top als je ergens mee zit ga dan niet lopen zeuren maar bespreek het met de manager of eigenaar en het komt zeker goed (mits haalbaar)

Op maandag is er een hele grote markt op loopafstand in Oba zeker de moeite waard om heen te gaan verder is het strand op loopafstand op de boulevard bij het strand kan je ook een bus pakken naar het centrum van Alanya Wij zijn altijd dik tevreden en komen volgend jaar zeker weer terug Veel plezier in dit gezellige kleinschalige hotel Groetjes Henk en Jolanda

• 10Amber13-06-2019

Fantastıes hotel

Hotel ıs kleın maar fıjn. veel te doen voor jong en oud. Het eten ıs erg lekker en elke dag wat anders te eten. Anımatıe memet ıs super leuke socıale jongen. Kan je erg mee lachen

5 tips over Hotel Club Big Blue Suite Hotel

• Nicole, 14-08-2012

De fotoshoot vanuit het hotel is een aanrader. Zeer leuke en mooie foto's!

• Leon de Winter, 31-05-2009

www.prettigreizen.nl is voor dit hotel de goedkoopste, als ik nu een maand voor de vakantie boek scheelt dat 300 euro op adotravel. Ben vorig jaar met Prettigreizen op vakantie gegaan dit jaar weer, zeer prettige en betrouwbare onderneming.

• marcel, 15-07-2012

het is dichter bij het uitgaans centrum van de stad oba dan alanya zelf.lopend ongeveee 20 min de standaart winkel en restaurants. meeste trips zijn hun geld wel waard

7 vragen over Hotel Club Big Blue Suite Hotel

• Louise, 19-09-2017

Familiekamer

Begrijp ik nu goed dat alle 2 persoonskamers een aparte slaapkamer hebben? Wat is dan het verschil met een gewone- en een familiekamer? Wie kan mij hierover duidelijkheid geven?

• Fam Groeneveld, 11-08-2017

Handdoeken service?

Gisteren dit hotel voor sept geboekt,vraag me af of er badhanddoeken service is? Vraag is ook al in 2012 gesteld,toen niet,maar kan veranderd zijn.

Tamara , 20-08-2017

Nee er is geen badhoeken service maar een handoek kan je aan de overkant bij de carrefour kopen voor €4 Je hebt wel handoeken op de kamer maar die mag je niet meenemen naar t strand of zwembad

• Carla, 01-05-2013

Is het een zandstrand of kiezelstrand?

Wie kan ons vertellen of het dichstbijzijnde strand een kiezelstrand of strandzand is? Ook zijn we nieuwsgierig hoe lang het lopen is naar het strand. In folders hebben ze het over 300 meter en in reacties zie ik 15 minuten lopen staan. Nogal verschillend dus.

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Turks
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• Reservering voor parkerenNiet verplicht