Hotel aan zeeWeer vandaag35°28°

11 reviews over Hotel Club Bayar in het Nederlands

waardeloos!!

ciska
26-10-2011

Dit hotel kun je beter niet boeken. Het eten is iedere dag hetzelfde,het eten is koud,weinig keus.De kamers zijn mooi ruim,de bedden liggen goed,maar de badkamer is oud.De wastafel is de hele week niet schoongemaakt,de bedden daarintegen worden wel iedere dag verschoond,ook nieuwe handdoeken. Het uitzicht is prachtig;wij hadden een balkon met uitzicht op zee.Ook een voordeel waren de leuke winkels en restaurantjes 3 straten verderop.Leuk om op avond even heen te lopen.Nog een nadeel waren de russen;we hadden zoiets nog nooit meegemaakt.Wat een lawaai iedere avond.En wanneer er een glas dinken omviel,liepen ze er gewoon bij weg.Het personeel is voor een deel vriendelijk,de grote baas keek de hele dag nors.De jongens die daar werkten deden goed hun best,van s'morgens vroeg tot sávonds laat waren ze er. Wij gaan hier nooit meer naar toe!Of je moet van lauwe rijst en koude patat houden..Dan is Club Bayar beach misschien wat voor jou!

Hotel Bagger Beach!!

maxine
20-10-2011

Nou mensen een geweldig hotel als je Russisch spreek , houd van kout eten va een dag ervoor en niet te vergeten een natte hotel kamer wat op een zwembad lijkt bij een beetje regen. Als dit alles je trekt moet je vooral naar "bagger '' beach gaan. Dan niet te vergeten de ''uitstekende'' reisleiding van touroperator die je dan verteld dat je niet moet zeuren want het is maar een 3.5 strerren hotel. Dus kortom dan mag je een vieze natte kamer hebben en koud eten. Dit is wat touroperator je aanbied voor deze prachtige hotel.

Voor mij nooit meer bayar beach en ook zeker geen touroperator meer!

Gereisd Met partner in oktober 2011

helse vakanties kan hier zo opnames maken

Alderd
19-10-2011

Ben zelf afkomstig uit de horeca cq hotelwereld en was verrast hoe men hier met de gasten omgaat.

eten echt minimaal en qua variatie echt op cafearia-niveau. echt geen hotel waardig. Zelf heb ik het idee dat eten wordt uitbesteed, dat zou de reden kunnen zijn van altijd koud en geen keus.

We hadden jammer genoeg bij aankomst flinke regenbui, en zelfs hotelkamer kon de zware regenval niet verwerken, dus vloer van de overigens mooie ruime kamers waren spekglad van het water.

de grootste irritatie was dat onze consumpties ondanks het slechte weer ook alleen maar in de buitenbar konden bestellen. Dus verplicht nat pak voor een biertje >> hoe klantonvriendelijk kan je maar zijn.

Na veel gezeur van de aanwezige gasten werd uiteindelijk toch maar onder protest de binnenbar geopend.

En zo ging het dus de gehele week, alsof ze echt bezig waren met "gasten treiteren".

Dit was eens maar nooit meer Bayar Beach

een grote ramp

erha67
12-10-2011

8 dagen geweest, zeer slecht eten en steenkoud, ze serveren de dag erna gewoon weer hetzelfde als het niet op is gegaan, totaal geen animatie. bar is meer dicht dan open en dat voor een all-inclusive, zwembad is kraan water koud, kamer worden niet schgoongemaakt heel veel dingen zijn defect zoals tv/douche enz. personeel is zeer onvriendelijk. dit hotel kunnen ze beter afbreken. hun strand is zeer slecht onderhouden eigenlijk zoals alles in dit hotel

Gereisd Met partner in oktober 2011

erg slecht en ongezellig!

irma van rutten
11-10-2011

net terug 8 dagen maar nooit meer ! erg slecht eten alles koud! mag geen allin hotel zijn,niks extra geen annematie, geen vriendelijk personeel! na een regen bui heel het hotel staat blank! er moeten zeker 2 sterren vanaf!

Nooit meer

anoniem
15-9-2011

Drie dagen geweest, geen schone handdoeken, geen lakens op het bed, kraan wastafel lek, badkamer stond blank, zeepdispenser lek, douche lag vol plastic troep. Mensen zijn wel erg vriendelijk, maar praten alleen turks en russisch. Eten was onfris, allemaal vliegen op toetjes, servies nog nat van de vaatwasser.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Leuuuk

Ben
8-12-2009

Het is een super leuk hotel. Het hotel ligt tegenover de zee =) Heerlijk! Eten was niet zo geweldig maar de toetjes weer wel. Veel Russen aanwezig, niet dat dat erg is. Leuke animatiedingen. Kamers zijn niet al te mooi. Maar wel goed schoon dankzij de goede schoonmakers. Het personeel is super vriendelijk =)! Ik vond juist de koffie ed. overheerlijk :). ik ben super positief en k ga volgend jaar misschien weer!

Xx

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009
2008

Wij zijn hier zomer 2007 geweest en gaan zomer 2008 weer

E. Hartman
1-6-2008

Wij zijn hier zomer 2007 geweest en gaan zomer 2008 weer terug naar Bayar. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn schoon. Het eten is lokaal eten, wat te verwachten is voor de prijs, maar prima te eten. Als je het personeel vriendelijk behandeld, wat ik normaal vind!!!, doen ze alles voor je.

Gereisd Familie in augustus 2007

Ik vonf het een heeellee leuke hotel lekker klein

Hippie
17-4-2008

Ik vonf het een heeellee leuke hotel lekker klein... das veel gezelliger (vind ik !!) Eten was ook Primaa !! alleen de zwembad was wel een klein beetje krap maar egt als ik er geld voor zou hebben was ik er zo weer naar toe gegaan)

Gereisd Familie in april 2008
2007

Wij zijn hier noodgedwongen terecht gekomen

J.H. Lansink
13-10-2007

Wij zijn hier noodgedwongen terecht gekomen. maar de aantal Hollanders waren op een hand te tellen en de Russen waren er voor 98% aanwezig.er werd in het hotel door het persneel erg slecht Engels gesproken. Het eten werd een paar uur van te voeren bereid, d.w.z. als het opgedient moest worden werd het daar een klein gaspitje opnieuw opgewarmd, dus bijna koud eten, het hoofdgerecht had je geen keuze in, alleen de salades en groente had je eigen keuze in. Er werd regelmatig verse groenet op de oude gelegt waardoor het onderste beslist niet fris meer is. De kamers en het bed waren goed. De Russen hebben de eigenaardigheid dat ze wel 5 borden VOL mee naar hun tafel nemen, en meer dan de helft laten staan wat dan weggegooit wordt. De koffie is er niet te drinken, maar neem zelf Nescafeekoffie mee, zodat je toch lekkere koffie kunt drinken.

Gereisd Met partner in oktober 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Bayar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Bayar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.