Onvoldoende

4 reviews over Hotel Club Aslanbey in het Nederlands

Niet aan te raden

nienke
21-9-2009

Club Aslanbey is niet aan te raden. Ik heb nog een week lang diarree gehad van het eten. Er werd me cocaine aangeboden en de baas kwam 's avonds aan de deur, ik heb maar niet opengedaan. Personeel verder wel erg vriendelijk. Sauna was er toen ik er was wel, ook massages. Zwembad idd erg klein, en luide muziek de hele dag door. Strand is klein maar wel knus, maar een zooitje door alle rondslingerende strandstoelen en kapotte parasols. Het is gewoon slecht georganiseerd daar, het gaat ze alleen maar om geld. Als je niet teveel in t hotel rond hangt is t goed te doen, ong 6 km van Alanya vandaan, met Dolmusje prima te bereiken. Advies bij boeken: probeer om te boeken, of spendeer je tijd in Alanya en op t strand.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2009

Niet aan te raden

suus
21-9-2009

Gereisd Alleenreizend in september 2009

niet naar toe gaan

angelique
17-9-2009

Club alsanbey is erg slecht het enige goeie waren de kamers die waren proper. Maar geen warm water om te douchen op uur en tijd geen electriciteit of water.Veel te veel trappen in het hotel.Wat je smiddags eet, eet je s avonds ook alleen een beetje verwerkt. De bar is selfsevice er staat nooit een barman, of het bier is te warm , of ze hebben doodgewoon geen drank.zelfs met een all in moet je in de beach bar betalen. Aan het strand , als je dat al een strand kan noemen,is het niet aangenaam. zwembad is superklein. S nachts beginnen ze met een drilboor te werken. Echt niet naar toe gaan . Een sauna zoals bij het hotel is beschreven is er niet.Nee dit was echt een nachtmerrie.

Gereisd Met partner in Thu Sep 17 2009 21:03:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel van de hel, zeker niet doen

Van Stappen Harry
13-9-2009

Dit hotel is de naam niet waardig, een heel slechte keuken met zeer weinig variatie. Ligt tussen twee zeer drukke wegen en is daarom zeer onrustig, zwembad is ondermaats en geen animatie. Zeer vuil strand, disco en beachbar, om aan het strand te raken moet je een zeer drukke weg oversteken, dit is telkens een gevaarlijke onderneming, zeker met kinderen, hetzelfde als je de bus wilt nemen. Zeer kindonvriendelijke hotel, geen mogelijkheid tot sport en ontspanning bij goed en slecht weer. de kamers zijn zeer basic maar voldoende proper, wel geen warm water om te wassen of te douchen, de regel is dat het warm water warmer is dan het koude, dus niet zeuren, geen bovenlakens te verkrijgen in het hotel, dus slapen onder de sprei, all in formule betekent niet meer dan drie drankjes per dag anders heb je s'anderendaags gezeur en krijg je niets meer. zeer ondermaats managment en zeker bij opening van restaurant aanwezig zijn, want het personeel eet eerst en dan de gasten van hetzelfde buffet.

Gereisd Met partner in september 2009

• AdresElikesik Kavsagi 07400
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Club Aslanbey

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Aslanbey in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Aslanbey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.