Hotel Cleopatra Golden Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag32°24°
Hotel Cleopatra Golden Beach

7 tips over Hotel Cleopatra Golden Beach

Vera, 23-9-2014
Er zijn veel leuke activiteiten te doen in en rondom Alanya. Ook zijn er veel mooie bezienswaardigheden. Een echte aanrader is de excursie naar Sapadere Canyon.
Hilly Benning, 23-6-2013

De locatie is goed en het nacht leven ook en je kan er ook goed shoppen

En lekker eten bij andere restaurants voor niet al te veel geld,dat hebben wij ook gedaan omdat het eten in het hotel zo slecht en vies en koud was.

We hebben vaak gegeten bij tulip garden naast het hotel waar we zaten want daar was het eten heel goed voor 10,00 euro had je daar een drie gangen menu. Ook bij andere hotels in de buurt mochten we met het buffet mee eten wel tegen betaling maar dan nog niet duur.

M. Timmermans, 21-10-2012
Altijd een nieuwe kamer reserveren, is vele malen beter dan de oude kamers! Verder zeker een keer eten bij Green Beach Restaurant (bij strandhuis 10) is echt heel goed en niet veel duurder (10 tot 15 Lira p.p.) dan de overige restaurants.

We hebben een aantal aanbieders voor Cleopatra Golden Beach voor je op een rij gezet:

Jet, 12-7-2012
Hou er ook rekening mee dat je bij aankomst nog extra geld voor de airco (35eu per week) en de kluis moet (15eu per weerk) betalen. Dit staat nergens op de site vermeld!
Richard, 4-7-2012

Neem een keer de bus (3 euro pp) naar Malavgat voor een grote kledingmarkt. Het is daar ook iets goedkoper dan in Alanya zelf. De bus komt om de 10 minuten en stopt bijna voor de deur van het hotel.

Voor de liefhebbers van de Hollandse pot zit er ongever 800 meter van het hotel vandaan een restaurant met NL eten: kroketten, frikandelen, tosties...

Tripjes, zoals Jeep Safari of Aquapark kun je het beste boeken bij een standje langs de weg. Veel goedkoper! En afdingen uiterraard. :-)

karin koning, 7-11-2011
Neem voor de heenreis alleen een koffer mee gevuld met je toiletspullen en verder niets, dan heb je genoeg ruimte in je koffer om te vullen met al die aanlokkelijke kleding en snuisterijen voor zo weinig geld in al die té leuke winkeltjes en bazaars, écht de moeite waard!! Als wij dat geweten hadden :))

Denise Houtman, 8-10-2011

In turkije kan je beter met de turkse lira betalen dan met euro's

want als je met euro betaald is alles bijna 2 keer zo duur bijvoorbeeld op de bazar