Hotel Cimen

10 reviews over Hotel Cimen in het Nederlands

Helemaal top voor 3 sterren

Marcel
24-10-2012

We konden voor heel weinig geld eind oktober een weekje naar dit hotel. Onze verwachtingen waren niet zo hoog gespannen, maar het overtrof onze verwachtingen. Prima kamer met grandioos uitzicht. Eten was voldoende. Een volgende keer zouden we zo weer gaan.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon goed voor gezellige vakantiegangers

Andre Hogenberg
9-8-2010

Als je niet weer kip en patat wil eten maar ook eens iets Turks wil proberen, een drukke weg voor het hotel niet erg vindt, leuk vindt om te communiceren met bedienend personeel wat nauwelijks Engels spreekt, maar zeer terwille is, midden in het uitgaansleven wil zitten, 50 mtr van het strand wil logeren, vanaf je balkon de flanerende menigte wil zien dan moet je echt dit hotel nemen. Wij zijn er vorige week geweest met 2 dochters van 16 en het was helemaal goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon goed

Hogenberg
9-8-2010

Goed hotel vriendelijk personeel

H Pelgrom
8-11-2009

Het hotel ligt direkt aan het strand .Alleen een vrij drukke weg voor het hotel langs. Wij waren er aan het eind van het seizoen en het was vrij rustig in het hotel. Maar de bediening was goed. Het eten was goed,het was geen buffet meer. Maar er werd elke dag iets anders opgediend. De kamer was schoon, en werd elke dag weer schoongemaakt.

Gereisd Met partner in oktober 2009
2008

Top ligging!

van Paassen
30-10-2008

Midden in het centrum, aan het strand. Uitzicht op de zee vanaf het balkon. Heerlijk!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Goed hotel

Michel
21-8-2008

Indruk was goed, hotel is denk ik dit jaar nog helemaal opnieuw ingericht, de foto's die op deze site staan kloppen niet, er staat een hele nieuwe kamer inrichting.

Hotel ligt prima, recht tegenover de zee en maximaal 10 minuten lopen naar het gezellige centrum. De service is ook prima, alle kamer worden elke dag schoongemaakt en krijgt ook telkens nieuwe handdoeken.

Het eten vond ik zeer matig; Een hele grote salade kant ( wat door de gidsen afgeraden wordt te eten omdat ze dit wassen en schoonmaken met kraanwater ) Warme kant bestond uit 1 bak soep, 1 bak rijst en een stukje vlees.

Kamer zagen er zeer netjes uit, zoals ik schreef leek alles nieuw. Ik mistte alleen een koelkast of een mini bar waar je een fles water o.i.d koud kan leggen. Dat is toch wel zo lekker met 45 graden.

Gereisd Met partner in augustus 2008

2007

Zonder meer een leuk en gezellig hotel

Klaas Jager
28-1-2007

Zonder meer een leuk en gezellig hotel. Als je niet tegen verkeerslawaai kunt moet je dit hotel niet boeken. Balkon met schitterend zeezicht en na het zoonbaden aan het strand leuk naar het verkeersgewoel kijken. Zee leuk personeel. Doordat het hotel slechts 40 kamers heeft is het een gezellig familiehotel. Wij komen hier al ruim 8 jaar en hebben er zeker 15 keer geboekt. Het eten is redelijk, maar daar is de lage prijs ook naar. Overigens als je iets niet lust kun je dat tegen een van de obers zeggen en ze maken iets anders voor je klaar.

Gereisd Anders in Sun Jan 28 2007 00:10:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Een leuk hotel, perfect gelegen t

Debbie Willemsen
22-7-2006

Een leuk hotel, perfect gelegen t.o.v. het strand, de boulevard en het uitgaansgebied. Alles is netjes en het personeel zeer vriendelijk. Een prima hotel!

Gereisd Met partner in augustus 2004

we zijn er al meerdere malen geweest het is een goed hotel

a. de bruijn
10-7-2006

we zijn er al meerdere malen geweest het is een goed hotel.echt een familie hotel, zeer vriendelijk, het eten is goed alleen de prijs die je moet betalen voor 14 dagen is wat aan de hoge kant. het is een eenvoudig maar goed hotel.als je er bent geweest ga je weer terug.

Gereisd Anders in Mon Jul 10 2006 14:01:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Simpel hotel

Gerrit van den Hurk
16-9-2004

Simpel hotel. Vriendelijk personeel. Merendeel turken die dit hotel bespreken. Eten matig. Schone kamers met balcon. Voorzijde geweldig uitzicht op de stad. Veel last van langsrazend verkeer de gehele nacht door. Voor de prijs een goed hotel.

Gereisd Anders in Thu Sep 16 2004 08:35:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cimen in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cimen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.