Appartement Cesars Beach

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Cesars Beach

• 1sevda19-07-2011

nooit meer voor mij

Ik weet nu zeker dat ik daar nooit meer heen wil, ik heb nooit van mij leven zo iets meegemaakt. Personeel was niet aardig, onze kamer is in 3 weken maar 3 keer schoongemaakt ondanks wij elke dag hebben gevraagd of het schoon gemaakt kon worden, airco ging na een tijdje lekken elke dag gevraagd of het gerepareerd kon worden ook dit werdt niet gedaan. We hadden wel een kamer vooraan met de grote balkon. Banken zaten niet lekker matras was een ramp volgende dag kreeg je rugpijn er gratis bij. Ik raad het niemand aan ze zijn ook nog eens dierenbeul. Voor mij een andere appartement volgend jaar

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8jantje betonenenenenen27-12-2004

Ik denk als wij in zo';n appartement met zo'n minibalkon gezeten hadden dat we ook niet echt blij waren, maar wat waren wij blij toen we onze kamer zagen. Wij zaten vooraan op het grote balkon echt niets beter dan dat! valt superveel te zien (op zee) en personeel was uitstekend, minder was dat het appartement maar 2 kleine zwembaden had, maar wat wel weer leuk was is de turkse avond dat moet je echt doen als je erkomt !

Gereisd in december 2004

• 4Beppie01-09-2004

oud en slecht onderhouden. slechte schoonmaak. smerig zwembad. mensen wel aardig en vriendelijk op een drie kamer appartement, met 3 piepkleine balkons waar maar 1 stoel op kan is het met drieen niet gezellig vertoeven.

Gereisd in september 2004

• 3murph30-07-2004

zeer slecht ik kom er niet weer kan beter wat meer betalen.

• 1angelique30-07-2004

we zijn er vorig jaar oktober heen geweest 2003. met 6 pers. een 3 kamerapp. het was een zeer slecht onderhouden appartement. - er waren niet op alle kamers een gordijn aanwezig. moesten er handdoeken voor doen. - er waren 4 stoelen + 2 kapotte stoelen. - de wc/ douche deur wilde niet op slot. - ik had de deurkruk in men hand van de voordeur van de appartement kamer. - we hadden beneden kluisjes gehuurd was nog geneens een kluisje aanwezig in het app kamer dus benenden bij de receptie of hal waren ze. men vader had per ongeluk de sleutel in de verkeerde kluisje gedaadn die er onder zat en hij draaide zo de kluis open. terwijl ons kluisje 1 hoger zat.- er kwam rook of stoom onder de deur van de douche weg terwijl er niemand op dat moment aan het douchen was , maar dat rook kwam van boven . want er liep een klein gangetje naar beneden bij de muren langs en kwam via het raampje binnen.

• 3jo30-07-2004

we kwamen aan, zag er allemaal leuk uit, we waren binnen en toen we op bed gingen moesten we een handdoek voor het raam hangen in de slaapkamer want er hongen geen gordijnen in die kamer, toen we s'morgens thee gingen zetten hadden we veel te weinig theelepels en te weinig kopjes en bestek. we deden een slaapkamer deur dicht en wilde niet haast niet meer open en zat er haast iemand op gesloten de deur van de kamer was ook niet goed, we hadden de deur kruk gewoon in handen.handdoeken te weinig, kleine balkonnen, we hadden ook een kluisje bleek dat die sleutel daarvan paste in nog een kluisje dus lekker vertrouwd, zwembad water was heel smerig en donker groen, tenminste achter het appartement. verder was het personeel heel gezellig daar wil ik helemaal niks over zeggen

• 3Familie Olthof08-07-2004

Hallo mensen, Ik ben in de zomer van 2003 voor 14 dagen naar cesar's beach geweest. Mijn algemene indruk is een drie omdat dit complex een beetje erg last heeft van achterstallig onderhoudt zowel de kamers en alle andere facilliteiten. Voor de ligging geef ik een vijf omdat het niet dichtbij maar ook niet echt te ver van alles afligt. Service een drie omdat het personeel wel hun best doet maar nog nooit een opleiding heeft genoten dat gelijk staat met het niveau van groep acht basischool (personeel is dom m.uv. HALIL en TARZAN is de domste van het stel) Het personeel is niet TURKS maar KOERD!! Dit maakt ook echt het verschil!!! prijs kwaliteit verhoudinggewijs gezien een 4 omdat je voor dezelfde EUROS meer kunt krijgen!!!!!! ( ik kan het weten ga al 13 jaar naar TURKIJE op vakantie)

• 5Tamara24-05-2004

ik vond het allemaal best wel meevallen eerlijk gezegd,....maarja idd het was wel smerig in huis enz.... maar de mensen zijn wel heel erg aardig, en elke vakantue komen we ze weer opzoeken!

Gereisd in mei 2004

• 7willie16-03-2004

wij zijn in augustus 2003 in cesar beach geweest het app. was 3 keer niks het eten was smerig maar het personeel was geweldig heel gezellig jammer dat het nergens meer word aangeboden dus nu naar eftalia aytur in mei maar we gaan er zeker even langs

Gereisd in maart 2004

• 4Wendy26-01-2004

wij zijn hier in juli 2003 geweest met z'n vieren. we dachten aan een leuke vakantie te kunen beginnen, maar helaas. het appartementen complex bleek vol russische hoertjes en pooiers te zitten. geen water voor een week gehad en ook vragen bij de receptie hielp niet! Op een gegeven moment hadden we zelfs geen water mee om de wc door te trekken. toen was ik het zo zat dat ik de reisleider van OAD heb gebeld. ander appartement gekregen, met warm water en een wc die dooortrok. alleen die hoertjes tsja dat werd door dat mannetje achter de balie flink ontkent, bleek dat hij extra centjes van ze kreeg en das makkelijk verdient! de dames probeerde ook de jonge mannen het bed in te praten. later bleek ook nog eens bij andere vakantiegangers geld te zijn gestolen uit de kamer en de kluis!!! alleen de vakantiegangers en Halil waren echt toppie! Fred en Mariska jullie waren echt top!

Gereisd in januari 2004

Appartement Cesars Beach info