Hotel Carina

7.2Goed

Turkije, Mediterraan, Alanya

Op vakantie geweest naar Carina?

7.2Goed

34 reviews over Hotel Carina

• 5leonie10-08-2012

Als je niet teveel verwacht van een hotel

Op zich een prima hotel als je er alleen wilt slapen. De eerste (korte)nacht werden we in een soort bezemkast gestopt met bedden die echt niet konden. Bedbodem zakte door en binnenvering matras was volledig op. Bij aankomst werden onze paspoorten zo'n beetje afgedwongen. Ik heb dit niet toegestaan, we hadden alles al betaald en een copie zou volstaan. Uiteindelijk ging de nachtportier hier mee accoord. De eigenaar is heel erg aardig en spreekt goed Engels. In overleg met hem hebben we ter compensatie van de slechte kamer, de hele week gratis airco gehad. De rest van het jongere personeel piept zo af en toe wat onverstaanbaars en is uitert verlegen. Schoonmakers komen op de deur trommelen 's morgens vroeg of ook een keer 's avonds. Ik heb ze weggestuurd, vind het niet nodig dat ze in de kamer komen terwijl wij er zijn. Het ontbijt is redelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Hannie Habich13-10-2011

Gewoon een goed eenvoudig hotelletje

Ben weer naar Carina hotel geweest en weer was het super, personeel zo verschrikkelijk vriendelijk je hoeft maar wat te vragen en ze doen het voor je.Het personeel spreekt perfect engels, alleen de jongere die daar stage lopen spreken nog niet zo goed engels, maar de mensen in de receptie en de eigenaar spreken het zeer goed. Wil beslist terug naar carina maar nooooooooiiiiiiiiit meer met onze touroperatorl, wat een ramp is dat zeg. Hoop dat ze snel met een andere tour operator in zee gaan.

Alleen gereisd in september 2011

• 8Oglaya Wilnis08-10-2011

Perfecte ligging!

Eind augustus alleen met mijn zoontje van 4 naar Carina in Alanya geweest. Het was heerlijk! De kamer was brand schoon, elke dag werden de handdoeken ververst, gestofzuigd en gedweild. De airo op de kamer deed het perfect (5 euro per dag). We hadden een tweepersoons bed, een kast en een kaptafel met bankje en spiegel. Het leuke van de kamer is het balkon met tuinmeubilair. Kan je heerlijk zitten!

Het ontbijt was sober. Heerlijk vers Turks brood, met worst, kaas en drie soorten jam. Daarbij kon je fruit krijgen en ook cornflakes. Is zeer zeker te doen als je 's morgens honger hebt. Het diner had ik niet bijgeboekt maar dat zag er niet aantrekkelijk uit.

Cleopatrastrand is op 5+/- minuutjes afstand en de grote winkelstraat ook. In het hotel kan je drinken kopen voor zeer weinig geld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Linda Barten18-11-2010

Prima voor met zn 2en

Het hotel is schoon en netjes, de kamers zijn schoon alleen het zwembad viel tegen. het water was zout, wel helder je zag er niks aan maar t was zout. verder een prima hotel om met zn 2en vakantie te vieren! kleine kamers maar echt ruimte heb je toch niet nodig als je samen bent. wij hebben buiten de deur gegeten maar het avond buffet zag er niet zo lekker uit

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Priya21-10-2010

Zeker een aanrader!!

Dit hotel ligt vlakbij het strand en in het centrum....wat wil je nog meer??? Het personeel doet alles om je van dienst te zijn en je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er liggen veel winkels en restaurants in de omgeving, allemaal op loopafstand. De kamers zijn schoon maar eenvoudig. Het ontbijtbuffet is simpels maar vers. Zeker een aanrader als je niet te veel poespas wil en lekker wilt genieten van je vakantie in Alanya!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 10SHK04-08-2010

Geweldig!

Wij zijn 15 dagen in Hotel Carina geweest, en het was echt super. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam, het strand lag op zo'n 2 minuten lopen, genoeg restaurants en supermarkten in de buurt.. Het hotel heeft een perfecte ligging. Onze vakantie kon niet beter, op naar volgend jaar!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Oktay26-07-2010

leuke hotel dicht bij het strand en het centrum. personeel is super ze willen je graag helpen met alles en een gesprekje voeren.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Hannie Habich12-06-2010

Prima hotel

Ben net vanmorgen terug gekomen uit Carina. Het hotel is erg eenvoudig, maar het kost ook een drol en 3 knikkers. De kamers zijn schoon en netjes, 1 persoons kamer erg klein maar wel leuk en voldoende ruimte voor 1 persoon. Het hotel is erg gehorig, er werd enorm met deuren gesmeten en er waren veel scandinavische jongeren aanwezig, maar het personeel doet enorm zijn best om het je naar de zin te maken en doen ook werkelijk alles voor je zijn zeer vriendelijk. Het eten is eenvoudig maar erg lekker en ach wat wil je nou eigenlijk voor zo'n prijs in zijn prijsklasse is het gewoon een toppertje, ik gaat zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 0c.kurris11-06-2010

fantastisch

Hotel Carina is een geweldig gezellig echt Turks hotelletje .

Gereisd met partner in januari 2010

• 8alfred hendriks30-05-2010

eenvoudig maar goed.

Het hotel is zeer eenvoudig, maar de ligging is perfect en het personeel zal er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Het ontbijd stelt niet veel voor, maar het brood is vers en er zijn elke dag verse eieren en je kunt lekker buiten op het terras zitten. 's avonds is het eten ook simpel maar lekker klaargemaakt. het personeel is zeer vriendelijk

Gereisd met partner in mei 2010

Hotel Carina info