Appartement Caligo

Appartement Caligo

9.6Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Alanya

Op vakantie geweest naar Caligo?

9.6Fenomenaal

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Caligo

• 10Gerda26-06-2016

Absoluut weer!

Fantastisch appartement met een top ligging tegenover het strand. Vanuit het appartementen kijk je pal op de middeleeuwse burcht van Alanya. Je kunt er ook prima eten en het personeel is super aardig. Het zwembadje is klein maar voor goed voor een plons om het zand af te spoelen. Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Marianne04-09-2015

Zeker voor herhaling vatbaar!

Het verblijf in Caligo was geweldig!! Caligo heeft een uitstekende ligging! Je steekt de straat over en je staat op het strand, het centrum is op loopafstand en de taxi's staan aan de overkant geparkeerd!(Deze ben je in principe niet eens nodig vanwege de perfecte ligging) De kamers zijn ruim genoeg, schoon en alles is aanwezig wat je nodig hebt! Het uitzicht vanaf de kamer was overigens geweldig, met uitzicht op het kasteel en Kleopatra Beach(wij hadden een studio met dakterras)!! Het personeel is altijd vriendelijk en er hangt altijd een gezellige sfeer!! Ook kun je bij het hotel prima terecht om een hapje te eten of voor een drankje aan de poolbar!! Een hotel met in mijn ogen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Daphne30-07-2015

Super!

Dit was echt een super locatie om te verblijven als je in Alanya bent, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon en groot genoeg en je hebt een mooi balkon met een leuk uitzicht! Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar we hebben er elke dag gelegen en gezwommen. Het zwembad wordt elke dag getest en schoongemaakt. De werknemers lopen regelmatig rond om een praatje met je te maken en dingetjes op te ruimen. De hele dag door werd er leuke muziek gedraaid en werd er voor gezorgd dat je je thuis voelde. Receptie is 24/7 geopend dus je kunt altijd terecht als je vragen hebt. De ligging van het appartement is ideaal, je ligt op een steenworp afstand van zowel het strand, de supermakt als de restaurantjes. De barstreet is ook op loopafstand te doen en je verveelt je er geen moment. Kortom: super vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Marijke blom12-10-2014

Het voelt als thuis komen

Bij aankomst zeer verrast.... schoon,ruimte genoeg, eten is goed en betaalbaar... Het enige min punt, het zwembad is vrij klein maarrrrr het kleopatra strand ligt op 30 mtr afstand. Dit apart/hotel is zeer gast vrij. het personeel lief en altijd lachend en vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Ellen20-09-2013

Mooi 2-kamerappartement, centraal gelegen

Appartement Caligo in Alanya is mooi centraal gelegen. Vriendelijk personeel, wel erg klein zwembad, maar deze wordt elke dag schoongemaakt. Nadeel dat je niet elke dag schone handdoeken krijgt, maar staat wel vermeld in reisgids. Je kan er goed en goedkoop eten. Vlakbij strand waar de bedjes met parasol niet duur is. Supermarkt dichtbij. Erg centraal gelegen.

Gereisd in augustus 2013

• 9rene_verbeek03-09-2013

heel gezellig hotel

top service niet te groot 50 kamers dicht bij zee personeel is TOP

Gereisd met partner in januari 2013

• 10w_dolk31-05-2013

Zeker voor herhaling vatbaar

De pas gerenoveerde appartementen zijn schoon en ruim. De appartement wordt dagelijks schoon gemaakt. Het complex ligt naast het Atatürk Park en het mooie Cleopatra Strand. Het uitzicht is afhankelijk van welk appartement je krijgt toegewezen. Wij keken uit op zee, het kasteel en een deel van het park. Van begin tot einde van ons verblijf hebben de medewerkers van Caligo ons verwend en hebben zij ons het gevoel gegeven dat wij speciaal waren. Ze waren zeer behulpzaam, warm en grappig. Daarbij spreken ze alle moderne talen (sommige zelfs Nederlands). Het restaurant van Caligo is uitstekend, maar in de omgeving van het complex zijn ook legio eetgelegenheden waar je gezellig en lekker kunt eten. Op een steenworp afstand is een z.g.n. market waar je de hoog nodige dingen zoals water, brood en dergelijke kunt kopen. Tijdens ons verblijf was er geen specifiek animatieprogramma voor kinderen. Er zijn echter in de directe buurt van het complex voldoende veilige speelgelegenheden voor kinderen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Angel01-08-2007

Ik ben hier al een aantal keren geweest.De ligging is fantastisch.Personeel is aardig.Je kunt erg met ze lachen.Het zwembad is wel klein.Mooi terras je kunt er gezellig zitten.Kamers zijn schoon en netjes.En in de bar is het ook gezellig.Ga zekers nog een keer terug

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 9Cora31-03-2007

Goed en netjes appartement. Niet luxe maar gewoon goed. De ligging is top. Het restaurant was redelijk alleen jammer van de menukaart dat waren foto's en geen omschrijving. Je kunt er ook ontbijten maar dat valt tegen. (weinig keus) Dagelijkse boodschappen drank en verse broodjes met beleg in de supermarkt in het gebouw. Probeer een appartement te krijgen aan de voorkant dan hebt je een super uitzicht op het cleopatrastrand. Aan de achterkant kijk je bij de Turkse mensen naar binnen. Zoals gewoonlijk bij de Turken zijn ze daar ook commercieel. Ze proberen je wel daar te laten eten of de hele dag aan het te kleine zwembad te houden. Kortom het is een goed appartement voor de prijs met een super ligging

Gereisd in maart 2007

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages