Hotel Boulevard

Hotel Boulevard
7,4

8 tips over Hotel Boulevard

Denisedk1992, 2-7-2015
Eet lekker buiten de deur aan de overkant zit een heel lekker restaurant genaamd Sun restaurant.
Marinka, 29-9-2014
Ik zou dit hotel absoluut niet aanbevelen, of het moet je niet uitmaken allemaal. Wij hadden een kamer aan de boulevard en was prima. Verder zijn wij zo min mogelijk in het hotel geweest. Hammam is erg lekker bij Hotel Panorama, dat ligt naast Boulevard. Zodra je daar komt voel je dat alles anders is en is ook een 4 sterren hotel....
Karel en Marja, 16-9-2014
Maak zeker gebruik van de Hamam en bijbehorende massage. Echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Boulevard voor je op een rij gezet:

Mario Fes, 31-8-2014
Er zijn genoeg excursie mogelijkheden in de buurt.
Peter, 26-6-2014
De excursie naar de green canyon was fantastisch. Wil je naar de de burgt pak dan een taxi. De chauffeur kan je tevens een hoop vertellen.
C. de Jong, 26-5-2014
De jeepsafari van Sherlock Holmes Transportation is zeker een aanrader.

fam korte, 16-10-2013
De Hamman is echt Top. Heb ook nog een extra 6 massages bij geboekt ff onderhandelen voor een leuke prijs. Mijn mening vind de masseurs 10 x beter dan in Holland. Dus ik zeg doen.
sammie, 16-7-2012
minder trappen, gevarieerde eten