8 vragen over Hotel Boulevard

• Arnold Mulders, 18-05-2016

Helling bij entree voorkant

Is in 2016 de helling weer geplaatst op de trappen aan entree? In oktober 2015 was deze weggehaals, zodat het personeel elke keer de scootmobiel van en op de trappen moest tillen.

• Dominique, 22-07-2014

zon

Hallo, kan iemand mij vertellen of er de hele dag aan het zwembad zon is of dat je 's middags al in de schaduw ligt?

mariska, 20-09-2014

Als je een plek bij het zwembad wil, dan moet je gelijk bij aankomst als er plek is je handdoek neerleggen. Ik weet dat het asociaal gedrag is maar de andere doen het ook(heb ik niet gedaan), heb heerlijk in d tuin gelegen.

R. Milzink, 30-07-2014

Als je je verplaatst wel :-). Hotel is omgeven door andere gebouwen. Wil je een stoel, moet je vijf uur 's ochtends al een handdoek klaarleggen! Hebben wij uiteraard niet gedaan.

• Lida, 17-01-2014

Handdoekenservice

Hallo

Is er een handoekenservice voor bijv. Het zwembad/strand?

Louise Korte, 30-04-2014

er is geen handdoekservice voor bij het zwembad.

• Hennie Kluitenberg, 20-12-2013

heeft hotel Boulevard ook handdoek service

en wat betaal je voor kluisje gebruik op de kamer?

Richard, 10-08-2014

Er is geen handdoeken service, kluis kost 14 euro voor 8 dagen

We hebben een aantal aanbieders voor Boulevard voor je op een rij gezet:

Corendon
    BeachCheck
    BeachCheck

• drogt, 27-05-2013

minibar

hallo kan iemand mij vertellen of je het water dat dagelijks in je mini bar gevuld word zelf moet betalen of dat dat bij de prijs in zit, bij voor baad bedankt

raymond varekamp, 10-10-2013

word iedere dag een nieuwe fles in gezet

• Anneke Hanemaaijer, 08-01-2013

vr over sauna

Hallo Wij willen 15 juni naar dit hotel Hebben vele rondreizen gemaakt en nu even rustig aan 8 dgn Het eten nemen we voor lief want sommige mensen kunnen behoorlijk zeuren . Maar ik las dat er ook een sauna is Hoe is die???

Alvast vriendelijk bedankt voor u antwoord.

Dhr/Mevr.Hanemaaijer.

fam korte, 16-10-2013

Sauna is 1 kleine ruimte maar de Hamman is top en zeker een aanrader. ik heb zelfs extra massages bijgeboekt

• Corné, 10-09-2012

Temperatuur oktober

Hallo, kan iemand mij vertellen wat de temperatuur half oktober is in Alanya? En zijn er nog mensen die ook in de herfstvakantie 19/10-26-10 naar hotel boulevard gaan? Groetjes familie de Vries

Corné, 17-09-2012

Hartelijk dank, mij ook warm zat ;-)

bakker, 12-09-2012

het kan in oktober ongeveer 25 a 30 graden daar zijn , mvg van jans

• sjan, 06-09-2012

slecht

hallo mensen wie in boulevard zijn geweest is da echt zo slecht als het beoordeeld is we hebben 6x ernaast gezeten in panorama vol nu zondag naar boulevard hou me hard vast als ik die beoordelingen lees graag reactie aub groetjes sjan

FamilieMichiels, 27-01-2013

Hallo Sjan, eten idd erg slecht in het hotel. Kamer en hotel op zich zeer netjes. Zwembad ook heerlijk, alleen het buffet was elke dag hetzelfde, koud en niet lekker. Normaal zijn wij ook geen zeikerds, we weten dat we in het buitenland zitten en dat het eten anders is als in Nederland, maar dit was slecht. Wijn zijn na de 4de of de 5de dag maar elke avond buiten gaan eten. Hoop dat je hier iets aan hebt.