Hotel aan zeeWeer vandaag31°24°

200 reviews over Hotel Boulevard in het Nederlands

Te gekke vakantie gehad

Angelique
13-7-2019

Top vakantie gehad eten is goed en lekker personeel vriendelijk. aanrader. Is massage hot stone helmaal van opgeknapt

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldige vakantie gehad

Jopie Oosterom van de Voorde
28-3-2019

Hotel Boulevard is een goed hotel. De kamers zijn schoon en het eten is er gevarieerd. Het is een kwestie van de weg over te steken en je stond al op het strand. Ik ben echt een strand liefhebber. Het Hotel ligt gelijk aan de boulevard, vanwaar je s ' avonds heerlijke wandelingen kunt maken of gezellig winkelen. Ga er in mei van dit jaar weer naar toe. Heb er nu al zin in.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Geen tweede keer.

anja Kivits
29-9-2018

Hotel op zich was wel goed,het eten ook een beetje eentonig maar wel goed. Alleen er was s,avonds helemaal niets te doen,en de muziek die ze achter de bar op hadden was elke dag hetzelfde,en geen muziek voor oudere mensen.(en die zaten er veel)jammer geen tweede keer meer voor ons achten.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar

Marco
25-9-2018

Mooi en hygiënisch hotel, dat is zeker een top punt, alleen het eten... Dat was zwaar onder de maat, niet vers, elke dag bijna hetzelfde. Droog vlees en vis, salades allemaal dezelfde smaken.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Nooit meer

Marga
15-8-2018

Net terug. Het eten is een drama!! Geen variatie. Elke dag het zelfde. Van 11 tot 16 uur kreeg je snacks. Elke dag patat en hamburger. In warmhouden bakken. Werd weer aangevuld als het op was,dus kan je je voorstellen als de patat er een uur in ligt hoe slap en lauw dat is? Hetzelfde geld voor de hamburgers. Van 16 tot 17 koffie met cake. Iedere dag dezelfde koekjes. Onvoorstelbaar dat dit hotel 4 sterren heeft!!! Van ellende maar uiteten geweest. Jammer maar hier hadden we geen all in voor geboekt. Bezint eer gij begint.

Jullie verpesten het voor je zelf!

Han
9-8-2018

Het Otel Boulevard. Na 13 jaar Alanya mag ik eerlijk zijn!?

Het klinkt luxe maar 4 sterre zijn ze echt niet waard!!

De kamers zijn klein, gedateerd, badkamer onder de schimmel het wc dan wel douch bezoek is vooral voor een zwangere dame niet te doen. Bedden zijn oké, maar daar blijft het bij. Pre pare voor kouwedouch:)

Personeel is chago, sommige zijn vriendelijk maar de een groot deel is te belabberd om te werken. Sommige zelfs betrapt met schelden in het Turks achter de bar over klanten.

Zwembad is top! Helaas worden de bedden belegerd door een stelletje Denen van 50 + en bij het weg halen van handdoeken heb je ‘s ochtend de zwarte band karate nodig!

Eten........

Iedere avond buiten de deur gegeten, hier de goede restaurants in Alanya;

Panorama(Cleopatra) Green Heaven Vila Okan EV Restaurant

En de topper;

Theo’s Place, heerlijk Hollands, maar ook Turks Mexicaans Italiaans en heerlijk cocktails!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fijn hotel voor een goede prijs

Marko
22-5-2018

Hotel Boulevard valt vanwege ligging en grootte op tussen al de gigantische all inclusive resorts. De ligging is redelijk centraal in Alanya en het is lang niet zo kolossaal als sommige resorts die vaak "in the middle of nowhere" zijn te vinden. Toch heeft dit hotel ons aangenaam verrast vanwege de goede verzorging en het vriendelijke personeel. Het eten was iedere dag prima te noemen en nooit hetzelfde. De bar bij het zwembad is de plek waar de nodige (alcoholische) drank te verkrijgen is en ook de snacks. De bar is tot 11 uur 's-avonds geopend, alleen worden de cocktails om een onbekende reden tot 10 uur geschonken. Wat even wennen is is dat de imam zijn ochtendgebed al rond 10 over half 5 in de ochtend via de luidspreker de lucht in slingert. De afstand tussen hotel en moskee is nauwelijks 100 meter, dus daar ga je écht wel wakker van worden. Verder duurt de bustransfer van vliegveld naar hotel duurt ruim 2 uur, dus best lang.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Goed verzorg en gezelig

Christ Van Laarhoven
27-1-2018

Dicht bij het strand centern

Gereisd Alleenreizend in oktober 2016

Goed hotel, geweldige vakantie!

Diane Keijzer
12-10-2017

Van 22 september t/m 3 oktober verbleef ik samen met mijn vriendin in dit hotel. Het personeel vonden wij beiden erg vriendelijk en ook het eten is erg lekker. Er is voor elk wat wils, zo ook voor vegetariërs zoals ik zelf. Wat ik ook fijn vond, is dat ze genoeg keuze hadden uit gezond eten (dus niet alleen maar gefrituurd voedsel, maar ook veel salades)! Ook leuk: je mag een keer gratis naar het á la carte restaurant. En ook niet vervelend: er worden 3 cocktails geschonken aan de bar en die zijn ook inclusief.

De zwembaden waren ook prima te vertoeven. Ze zitten beiden niet de hele dag in de zon, dus voor sommige mensen kan dat prettig zijn rond de zomervakantie en je wat schaduw wilt hebben.

Wij hadden een kamer in het bij-gebouw. Voor mensen die slecht te been zijn (of die op een hogere verdieping verblijven) was er een lift aanwezig. Vanaf ons kamer hadden we deels uitzicht op de zee en deels op het aangrenzende hotel waar in de avond gezellige muziek uit vandaag kwam. Dit hebben mijn vriendin en ik juist als erg gezellig ervaren!

Verder is het hotel op een perfecte locatie: vlakbij het strand en midden in het centrum tussen alle winkeltjes en gezelligheid. Dit hotel is zeker een aanrader als je een leuke vakantie wilt beleven!

Ook handig om te weten: het hotel wordt vooral bezocht door toeristen uit Finland, Zweden, Noorwegen, Duitsland en Nederland.

Gereisd Met partner in september 2017

• Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats