Hotel Blue Sky

• Sauna

210 reviews over Hotel Blue Sky

• 2019
    7LosBos25-11-2019

Mooie omgeving, eten prima, uitzicht bij eten top

Veel Russen! Ik ben met mijn dochter van 20 geweest, het eten was goed en er was genoeg, Het was echt ijskoud, de zee was een stuk warmer, jammer dat het all Inclusief niet voor het strand gelde, de kamer werd elke dag schoon gemaakt ... Het personeel was verschillen, aan de poolbar en receptie waren ze heel vriendelijk maar in het restaurant kon ik niet rustig zitten met mijn dochter mijn dochter werdt elke keer op het moment dat ik weg liep gelijk benaard door het personeel of ze haar nummer of insta mochten of gaven hun nummer , zelf als we op de lift wachten kwam 1 van de personeelsleden ons achter na of sls we aan de andere kant van het restaurant gingen zitten volgede ze ons, we voelden ons echt constant bekeken en waren ook zo snel mogelijk weer weg... wel jammer wat het uitzicht vanaf het restaurant is echt super mooi!!! Maar dat was ook het enige negatieve aan onze vakantie voor de rest vond ik alles hartstikke goed!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 2018
    4John Minne21-06-2018

Je krijgt waarvoor je betaald

Bij aankomst om 23.00h (ruim 3 uur met de bus van Antalya) ontdekt dat de all in nachtsnack een tas soep is. We kregen een kamer toegewezen op het 1e verdiep met zicht op het zwembad. De muziek stond loeiend hard en lachende en schreeuwende poolbarhangers waren vast besloten ons wakker te houden. Na aandringen dan toch een andere kamer gekregen op het 5e verdiep. De ligging is zeker niet rustig te noemen langs een drukke 4vaksbaan. Hygiëne was oppervlakkig. Geen handdoekservice aan het zwembad. Ligstoelen op het strand zijn te betalen, alsook de alcoholische dranken aan de beachbar. frisdrank krijg je er in een minuscuul klein flauw bekertje. Het ontbijt is beperkt, maar op het avondeten valt weinig aan te merken, behalve de vaatwasser die waarschijnlijk niet erg goed z'n ding doet. Diner is tot 21h, en om 21.05h ruimen ze alles op en gaan de lichten om 21.15h uit. daar zit je dan.. Toiletten aan het zwembad zeker niet proper te noemen. De 2 liften die het hotel biedt zijn klein (4p) en dus staan vaak lange rijen om naar het restaurant op het 7e verdiep te gaan. We werden eens om 9h gewekt door iemand met een sproeier op de rug die alle hoekjes van de kamer kwam inspuiten tegen muggen ofzo ?? Pas op de laatste dag ontdekt waar de infomappen etc zich bevonden. Dus geen voldoende uitleg bij het inchecken.

Gaan we nog terug??? Nee Maar je krijgt waar je voor betaald.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2Margo10-02-2018

Nooit meer dan blijf ik nog liever thuis

Nog nooit zo n slecht hotel gehad lag meer eten in de gleuven van de tuindeuren dan op buffet en iedere dag het zelfde s middags kip s avonds en en een soort vlees kamers vies super kleine douche eerst moest de deur dicht anders kon je niet bij de wasbak

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

9chantalle04-10-2016

Geweldig

Mooi hotel, lekker eten (gevarieerd, van zalm tot kip tot lamsdoner), half uurtje vanaf centrum (lopend) maar binnen 5 minuten met de bus. Wij kregen een familiekamer in het andere bijgebouw, internetontvangst was daar slecht, maar das ook gelijk het enige minpunt. Receptie (Elif) ontvangt je zeer vriendelijk en het personeel is ook zeer vriendelijk. Vanaf het restaurant heb je elke keer een prachtig uitzicht over Alanya. Animatie is er nauwelijks en kideranimatie heb ik ook niet gezien, maar goed... het was ook al eind September. Probeer trouwens wel te landen op vliegveld Gazipasa en niet in Antalya want dat was ruim 3 uur voordat we alle andere gasten hadden afgezet, met een klein kindje was dat wat minder. Ik zou zeker terug gaan naar dit hotel. Vonden het zeer leuk! Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 7hov21-08-2016

Redelijk goed hotel.

Geen animatie, of je moet de buikdanseres van de leer verkoopschow rekenen. Kamers schoon. Bedden hard. Douche ruimte klein. Buffet goed, maar mocht wat gevarieerder. Het was niet zoals de foto's hier op zoover. Misschien omdat we in het hoofdseisoen waren? Heel lekkere toetjes! Bij aankomst bleek de balkon deur niet op slot te kunnen. Dit is direct gerepareerd na melding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7benberry22-05-2016

Middelmatig, voor de prijs goed

Uitzicht over zee. kamers schoon, bedden hard,heb slecht geslapen. Personeel vriendelijk, met fooi nog vriendelijker d.i. meer service ! Eten:'s morgens verwacht geen omeletkok, gekookt eitje wel voorhanden...lunch oké, diner veel kip en kalkoen niks bijzonders maar je gaat ook niet met lege maag slapen ! Taxi's werken nu bijna allemaal met meter, dolmussen worden (helaas) afgeschaft, bussen komen regelmatig voorbij TL 5.- voor twee personen, ongeveer 1.50 euro. Elvie, de receptioniste en Mesut, de zwembadbarman verdienen een tien, niks teveel, altijd vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2016

• 7twee vriendinnen11-05-2016

Leuk!

De ligging is echt super, er is een zwembad en het strand is aan de overkant van de weg. Wel betalen voor je bedje.. Half uurtje lopen naar het centrum is ook te doen, anders kan je de bus pakken die stopt voor het hotel en gaat super vaak. anders is er ook nog een taxi staplaats naast het hotel dus genoeg vervoersopties! De hotel kamer was prima ook al vonden wij de bedden heel erg hard, de badkamer is klein maar wel allemaal schoon. Als je wilt uitslapen dan is dat minder, want het is heel erg gehorig je wordt van alles wakker. Het uitzicht tijdens het eten elke dag is super super mooi!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Janny & Gerard30-10-2015

Thuiskomen

Gezellig schoon hotel. Mooie schone kamers. Gevarieerd lekker eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Diana28-08-2015

Hotel met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Het hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel en het eten en drinken is prima! Wij zijn hier 3 weken geweest en onze ervaring is dat het eten prima is en gevarieert. Ook het drinken is top (allemaal echte merken zoals coca cola, fanta, schweppes, efes, etc.). We gaan hier zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Ilse10-08-2015

Lees dit voor dat je boekt.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Blue Sky. Van alle negatieve verhalen snap ik niks. Het eten was prima. Net als in andere keukens in zowel Turkije als bijvoorbeeld Griekenland wordt het eten niet super heet opgediend. In een land waar het 37 graden is, hoeft dit ook niet. Als je gloeiend hete boerenkool wilt, lekker thuisblijven. De variatie in het eten is prima. We hebben sushi gegeten, kip döner, lamsvlees.. Van alles. In reacties hieronder lees ik vaak dat ze dingen die over zijn bij het ontbijt gebruikt worden bij de lunch. Vind ik persoonlijk niet meer dan normaal. Moeten eieren weggegooid worden dan? Een gekookt eitje door een salade vind ik prima. Het personeel is erg aardig. Als je zelf een prettige houding aanneemt, doen zij dat ook. Ze hebben ons prima geholpen. Onze kamer was schoon en werd ook goed schoongemaakt. We hebben nergens iets smerigs kunnen ontdekken. Enige nadeel is de muziek bij het zwembad, dit is elk uur hetzelfde. Zeker boeken!

Gereisd met partner in augustus 2015

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner