Appartement Blue Heaven

57 reviews over Appartement Blue Heaven in het Nederlands

Mooi in hartje Alanya.

Van Der Stroom Coen
25-9-2015

Geweldig mooi plekje in hartje Alanya.

Heerlijk....

Biep
9-8-2012

Wij zijn hier heel vaak geweest en we hadden er blijven komen, ware het niet dat het niet voor Nederlanders niet meer te boeken is... wie weet kan het in de toekomst weer wel :)

Alles is er heel netjes en schoon, de bedden zijn wat hard, maar dat is even wennen.

De ligging is prima, vlakbij het strand en en je zit binnen 10 min. wandelen in het centrum.

Zwembad wordt ontzettend goed schoon gehouden.

Karen, de engelse manager is super vriendelijk!

Leuk hotel

dries_van_boxtel
        30-4-2012

Een leuk hotel, Engels georienteerd (Britse eigenaresse). Ligt midden in de stad Alanya, wat leuk is omdat je echt wat mee krijgt van de gewone man in de straat. Nadeel is dat de ruimte beperkt is, dus voor een potje voetbal moesten we uitwijken naar een omhekt kunstgrasveld wat voor 10-20 euro per uur te huur was.

Het zwembad mooi, prima grootte voor dit hotel. Leuke en goede service zowel bij receptie als poolbar. Goede schoonmaak.

Slecht was de transfer van Antalya naar Alanya; lang met verplichte pauze bij vage supermarkt en een chauffeur die ongeveer in slaap viel achter het stuur. Maar dat heeft meer met touroperator te maken dan met het hotel natuurlijk!

Helemaa TOP

jet en juul
        11-10-2011

Voor de 3de keer in Blue Heaven geweest.Karen en haar personeel zijn helemaal geweldig. Het apppartement is super schoon en het zijn allemaal zeer vriendelijke mensen.

Alleen een beetje jammer dat er veel Finnen waren, is niet zo'n vriendelijk volkje!!!

Super vakantie!

Carmen
        4-9-2011

In augustus 2011 hier geweest met 10 vrienden (gemiddeld 21 jaar). We hebben hier een super vakantie gehad. Vooral de eigenaresse Karen en de rest van het personeel zijn heel erg aardig. Lekker aan het zwembad liggen en cocktails drinken en je wordt bediend door het super leuke barpersoneel. Het is ook geen probleem om de drankjes op je kamernummer te zetten en later af te rekenen. Het was zelfs mogelijk om een avondje te barbequen op verzoek.

De kamers zijn eenvoudig ingericht, maar wel erg schoon. Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en de poetsvrouwen deden zelfs onze afwas!! Handdoeken en lakens werden om de 3 dagen verschoond maar je kon altijd vragen voor meer handdoeken. Het centrum ligt wel op loopafstand (ongeveer 10 min lopen). Het Kleopatra strand is iets verder weg, maar met de taxi of de dolmus ben je daar zo voor een paar euro.

Ik heb hier een super vakantie gehad en Blue Heaven is zeker een aanrader voor zowel gezinnen als een groep vrienden!

Geweldig appartement

MirjamFloris
        2-9-2011

Alle positieve commentaren welke ik hier lees zijn volkomen terecht!

Super appartement!

Bas
        22-8-2011

Echt een supermooi appartement en aardig personeel.

De eigenaresse regelt alles voor je als je iets nodig hebt en de rest van het personeel is ook erg behulpzaam!

Elke dag worden de kamers goed schoongemaakt, er wordt zelfs voor je afgewassen!!

Naar het strand gaan kan op loopafstand, alleen naar het kleopatra strand moet je de taxi nemen maar dat is erg goedkoop.

Op en top appartement!

Super bestemming!!!!

Simone
        21-8-2011

Vorig jaar voor het eerst Blue Heaven bezocht voor elf dagen met een vriendin en dit jaar met een andere vriendin terug gegaan voor drie weken, en kan niet anders zeggen dan dat het super is! Erg vriendelijk personeel, de eigenaresse is enorm lief en zorgzaam, het appartament is enorm schoon, het eten goed en ja.. kan niet anders zeggen als dat het een mega aanrader is!

een woord geweldig

jeanet
        14-8-2011

bijzonder appartement, zeer schoon, vriendelijk en aardig personeel en absoluut

niet opdringerig zoals in veel andere accomodaties. eigenaresse caren heel behulpzaam en vriendelijk. alles wat je nodig hebt is op loopafstand.

als wij terug gaan naar alanya dan zeker hier naar toe.

Heel mooi

Bo Hoefnagels
        1-8-2011

Het appartement was erg mooi. Het word allemaal netjes bij gehouden, zowel het zwembad als het appartement zelf.

Het personeel en de eigenaresse waren erg vriendelijk, en hielpen je overal als het nodig was.

1 minpuntje vond ik de douche, die ging van heel warm naar erg koud.

Ook zit het appartement heel dicht bij een staat met restaurantjes en winkeltjes. En is het maar 25 min lopen naar het centrum.

Het restaurant wat wij ook zeker aanraden is Theo's Place. Theo en Sabine zijn erg leuke mensen, erg vriendelijk en helpen je ook graag overal mee. Het eten is ook heel goed, en heel leuk personeel.

Zowel het appartement als restaurant Theo's Place raad ik echt aan! Heb een hele goede vakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Heaven voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Heaven in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Heaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.