Hotel Blue Diamond Alya

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Diamond Alya voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Blue Diamond Alya

• 10yvonne fievet13-11-2015

het is echt een mooi familie hotel

gezellig lief personeel mooie kamers vlak bij het strand op strand ook een cafeetje

• 9Linda van Lindt11-08-2014

Helemaal super!

Wij zijn 2 weken geweest het was helemaal super, alles schoon en netjes, heel vriendelijk personeel, het eten was goed voor ieder wat wils! Het was nog geen 5 minuten lopen naar de bazaar en de markt. Een privé strand. Mooie kamers. We gaan zeker nog een keer terug! 😃

• 8Bob en Marjan06-11-2013

volgend jaar een ander hotel

op zich een goed hotel met keurige kamers. Maar ontbijt is zeer karig en van de 10 dagen 2 dagen spaghetti op tafel zonder iets van rijst of een aardappelproduct kan niet. Verder je biertje op het strand betalen a 3 euro en handdoekenservice 1 euro per stuk voor het wisselen is m.i. niet all inclusief. maak het hotel dan iets duurder maar wel echt All inclusief.

• 10Wilbert27-10-2013

4sterren zou 5 sterren mogen zijn

Wat een mooi hotel aan de zee met prachtig uitzicht mooie goedverzorgde kamers en heerlijk eten. uitgebreid ontbijt gekookt ei of gebakken, vlees,kaas keuze volop. heerlijk brood. lunch wauw, heerlijk. en diner ook veel keuze in vlees en vis.vriendelijk personeel ze doen echt alles voor je een echte aanrader als je van een zorgeloze vakantie houd. Op strand staan de bedjes voor je klaar

• 7Hester8321-10-2013

Niet aan te raden

Puspunten: Mooi strand, middageten kan ook al la carte aan zwembad, schone kamers. Minpunten: Eten viel tegen, ontbijt geen gebakken ei of pannenkoekje. Avondeten keus uit 1 soort vlees, eten niet warm en toetjes vaak op.

All inclusive is hier aan het strand geen alcoholische drankjes, handdoekenservice kost 1 euro per dag. En heel erg kinderachtig: Je bandje wordt op de vertrekdag stipt om 17.00 uur doorgeknipt, ook als je met andere gasten aan de bar zit. Hierdoor gingen wij met een vervelend gevoel naar huis toe.

• 7fam. Kroon16-10-2013

Niet nog eens naar toe

plus: kamers netjes snack maaltijd goed en vers bereid /spagettie - ommelet -
    hamburger prachtig strand/ goede strandbedden min: eten weinig gevarieerd - ontbijt dagelijks gekookt ei, af en toe roerei, of gebakken ei, geen pancakes, geen vruchten voor in de yoghurt avondeten keuze uit één soort vlees, in 11 dagen 1 keer vis gehad. dessert was vaak op is op. Soep was vaak lauw. Uitchecken 12.00 uur. Einde all-inclusive 17.00. Bij late vlucht pech niets te eten of drinken. Al verlies je de eerste dag door laat inchecken, wordt geen rekening mee gehouden

• 8caroline12-09-2013

prima hotel

Kleinschalig hotel, dichtbij strand, goede keuken en fijne kamers!

Met oudere kinderen

• 10Gert-Jan en Pieter23-06-2013

super hotel beste in deze prijsklasse in Alanya

Wij komen al 10 jaar in Alanya. Dit is het beste hotel wat we in deze prijsklasse gehad hebben. Mooie grote kamers met prachtige badkamer! Alles werkt, niets is kapot, alles zeer schoon. Tafels met tafellinnen, katoenen servetten, je word met drankjes bediend door vriendeljk personeel. Houten strandbedden, matrassen en parasols gratis aan het strand, hemelbedden en lounchbanken. Goed eten, je kunt binnen of buiten op het terras eten. We komen zeker terug!

• 10yildiz anne en marjolijn12-05-2013

TOPHOTEL

Wat een goed hotel. Wij zijn al in veel hotels geweest in Turkije, maar deze staat op nummer 1. Het is een klein, rustig en gemoedelijk hotel. Er zijn hier geen lawaaierige vakantiegangers, er is geen harde muziek en er is geen animatie. Ideaal voor mensen die niet van die grote resorts houden. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eten is heel erg lekker en gevarieerd. Heerlijke Turkse gerechten. In het hotel is het overal schoon en netjes. Verder is het ideaal gelegen, 5 min lopen van Oba centrum en 2 min naar het strand, waar je gratis ligbedden en parasols hebt. Hier is ook een strandbar van het hotel met gratis drinken. Kortom een dikke 10 voor Blue Diamond Alya!!!

Met jonge kinderen

• 9yvonne fievet31-10-2012

fantastisch hotel

heel vriendelijk personeel ze willen je overal mee helpen niks is te veel volgend jaar gaan wij zeker terug

2 tips over Hotel Blue Diamond Alya

• C.M. van leeuwen, 26-07-2012

Als je er toch heen wilt gaan neem dan beslist waterschoenen mee, vanwege het kiezelstrand in zee en de grote gladde rotsblokken. De zee is vanwege een sterke stroming niet prettig. Neem het ook niet zo nou met het eten. Het kent weinig variatie.

• Enzo, 02-09-2012

Het centrum van Alanya is leuk om te doen. Bus is snel en goedkoop met een halte voor de deur. Let op! Vanaf 17:00u t/m 21:00u is de bus ALTIJD bomvol. Omdat alle vakantiegangers van de overige hotels óók naar het centrum gaan. Vanaf 22:00u t/m ...? Is de bus op de terugweg bomvol. Er is overigens een mini shoppingmall, zo'n 5 autominuten verderop. 10 lira met de taxi.

2 vragen over Hotel Blue Diamond Alya

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht