Hotel Bilkay

Hotel Bilkay
7,8

10 tips over Hotel Bilkay

Bert Kruis, 16-7-2015
Restaurant Doy Doy is een aanrader als je van de Turkse keuken houd. Nargile cafe Ehl I Keyf kunj e terecht voor een heerlijke waterpijp.
Gerard Zijdel, 28-6-2015
De enige tip die wij hebben is iets meer ruimte in tijd te geven om de bar open te houden. Helaas voor de ouderen die niet stappen sluit deze exact om 11 uur en ben je min of meer gedwongen elders door te gaan. Voor de jongeren is er genoeg in het centrum te beleven met veel disco geweld.. Verder niets.. Hotel Bilkay is een topper..
t.janssen, 7-6-2015
aan de overkant ligt een heel leuk restaurantje goed eten voor een redelijke prijs en zeer vriendelijk personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Bilkay voor je op een rij gezet:

A. van der Laan, 5-6-2015
als ik weer een kamer zou willen zou ik wel voor de bovenste twee verdiepingen gaan
Peer, 5-7-2014
Neem zelf wel badlakens mee voor het strand want deze mogen van het hotel niet worden meegenomen
Kerem, 6-6-2013
Er is een nieuwe topchef aanwezig, het eten moet je proeven!!!!

Jennifer Bextor, 24-5-2013
If you go to Turkey Alanya , don't forget to look castle view and amazing caves!
Peer, 24-9-2012
Er is een leuk klein zwembad bij met kinderbad maar voor de rest is het niet echt kindvriendelijk. Ook voor mensen met een rolstoel is het niet echt vriendelijk daar er nogal wat trappen aanwezig zijn
estherella, 31-7-2012
De hammam is zeker een aanrader. En the fire of Anatolia was echt geweldig.
Peer, 9-7-2012
Elk jaar komen er steeds meer dezelfde mensen terug en dat is niet voor niets natuurlijk. Als het niet goed is kom je niet meer terug. De familie wordt elk jaar steeds groter.

We hebben een aantal aanbieders voor Bilkay voor je op een rij gezet: