Aparthotel Best House

67 reviews over Aparthotel Best House in het Nederlands

Vreselijke hotel

Oumaima,
22-8-2017

Hotel was echt verschrikkelijk.. ze willen alleen maar geld. Eerste dag dat we aankwamen moesten wij airco nemen terwijl wij niet wouden.. ze waren hele vakantie periode dat wij daar waren erg onvriendeljk tegen ons.. tijdens ontbijt hadden ze harde muziek.. wij vroegen vaak of het zachter kon maar ze deden er maar niks aan.. het zijn geldwolven ze willen alleen geld zien en dan zijn ze aardig.. kamers zijn smerig word bijna nooit schoon gemaakt.. zwembed is vies word nooit schoon gemaakt..

Ziek

Eva
3-8-2016

Na een half jaar uitgekeken naar de vakantie in turkije komen we aan in een hotel waar een (ik denk) verbouwing gaande is.

-de bar was dicht

-amper personeel

-ligstoelen die overal even snel waren neer gegooid

-totaaaal geen mensen

ook stond er dat er elke dag nieuwe handdoeken kwamen maar dat kregen we niet

maar het hoogtepunt was toch wel het water (uit de kraan en de douche) niemand heeft het water gedronken maar het was zo Vies dat iedereen (alle 8 mensen) doodziek zijn geworden !!!

wij zijn meteen naar de politie en gemeente gegaan met het Te vieze water en gingen na 3 dagen naar een nieuw mooi hotel !

verder was het zwembad groen en deden de glijbanen het niet ..

ergste verblijf ooit

chandima
27-9-2015

Ik en me vriend kwamen daar aan we wouden een yogurt je kopen die man griste de geld uit onze handen en later bleek de yogurt al maanden over datum de eigenaar was zo onvriendelijk omdat we geen airco wouden was hij boos en kon geen lach vanaf de manager was aardig maar kwam haar beloftes niet na onze tv was stuk en nog is geen warm water de sauna mocht niet aan en de glijbanen en fitniss bestond uit 2 apparaten helemaal onder de stof tv deed het niet in de kamer en bedden heb er 1 nacht geslapen en zo erge rug en nek pijn gehad alles was ook nog is zo vies we hebben 2e dag ergens anders geboekt en zijn daar weg gegaan was egt te erg werk zelf in een hotel nog nooit zo slechte service gezien en zulke vieze kamer deze hotel moet echt van de lijst af

We hebben een aantal aanbieders voor Best House voor je op een rij gezet:

Best house 2 is een prima appartement voor de prijs die je ervoor betaald. Het appartement was erg ruim (2 balkons) en badkamer was schoon. Zwembad is prima, eten niet bijzonder. De ligging is minder, maar veel restaurants hebben een pick-up service. Laat de receptie een restaurant opbellen en ze komen je gratis halen en brengen je ook weer thuis! Dit is het zelfde met strandtenten overdag. Het personeel is erg behulpzaam, vooral Emre heeft ons met alles goed geholpen!

Ruime apartementen met prima badkamer en ruim balkon en nog een 2de iets kleinere balkon.

Behulpzame Medewerkers, zeker Emre van de receptie

Mag iets beter schoongemaakt worden.

Fijn zwembad waar je van jong tot oud je kunt vermaken.

Wij waren hier met 2 volwassenen en 3 kinderen in de leeftijd van 4, 11 en 14 jaar. En allen hebben we het naar ons zin gehad.

Eten is simpel maar dit.deden wij ook meestal in het centrum.

Voor deze centen moet je geen luxe verwachten, prijs -kwaliteit verhouding is prima.

Simpel maar goedkoop

Ruud
11-1-2015

Dit appartement is simpel. Niet echt schoon en overal moet je extra voor betalen. Airco? 5 euro per nacht. Kluisje? 1 euro per nacht. Jammer.

Personeel wel vriendelijk en behulpzaam. Eten bij het zwembad was niet echt lekker. Geen aanrader.

De bedden zijn slecht, slecht uitzicht (snelweg, met heel veel herrie). De eigenaar is alleen gericht op geld verdienen (graait het geld al weg voor er betaald is), heeft voornamelijk familie in dienst die niets doen. Slechts 1 personeelslid (geen familie) doet daadwerkelijk zijn best voor je. Het zwembad is zeer slecht onderhouden (gaten in roosters, schimmel staat er tussen) en wordt nauwelijks schoongemaakt (we hebben in 3 weken tijd 1 keer meegemaakt dat het terras rondom werd gespoten met een tuinslang).Er zijn 2 glijbanen, deze staan alleen aan als je er om vraagt maar worden snel weer uitgezet (ook als er nog mensen halverwege de glijbaan zijn). Voedsel moet je maar niet proberen.....2 dagen nasmaak. Airco vaker kapot dan werkzaam (door achterstallig onderhoud, bijv. filters die niet schoongemaakt worden), balkondeuren die maar met moeite opengaan (en na zelf gesmeerd te hebben wel), kastdeurtjes die ontbreken. Enige goede was de douche. Maar ook daar zat schimmel.

Oud en vies!

Tineke
19-9-2014

Best house heeft een vriendelijke manager,daar is ook alles mee gezegd.

Kamers aan de voorzijde verschrikkelijk! Aan een zeer drukke weg(dage en nacht)

Kamers achterkant, oud en vies, vreselijke bedden, zeer slechte schoonmaak(ook na een fooi te hebben neergelegd) bed in 2 weken dat wij verbleven nooit verschoond, 2 pannen dat was alles,warmhoud plaatje was stuk, slecht werkende airco.

Zwembad was zeer vies! Er ontbraken stukken van roosters, overal schimmel op de roosters, gebroken ligbedden, viezigheid om het gehele zwembad en de glijbanen mogen bij gods gratie even aan. Naar de stad is niet te lopen is te ver.

Veel gasten hebben geklaagd over misselijkheid, diarree, hoofdpijn,

Winkeltje oppassen worden elke dag verschillende prijzen berekend.

De prijs mag dan laag zijn, maar dit kan echt niet, wij hebben geboekt bij touroperator maar die zou zich moeten schamen!

Ik begrijp de goed beoordeelde reviews dan ook niet.

Wij gaan er in ieder geval nooit meer heen!

leuke accomodatie

mandy van der weegen
30-8-2014

Wij zijn 8 dagen in deze accomodatie geweest de eigenaressen was vriendelijk begroeten je altijd en is helemaal niet chagerijnig zoals de meeste hieronder je heb een soort van winkeltje in het gebouw heel makkelijk voor drinken en of eten de ligging was prima het strand kon je naar toe lopen alleen het grote centrum moest wel met de dolmus maar dan betaal je 50 cent en je zit 5 min in de bus en ze geven aan of de bus naar het centrum gaat het zwembad was redelijk het water mocht wel iets beter gefilterd worden maar het was niet schandalig vies de glijbaan was leuk. De appartementen werden iedere dag schoongemaakt door 2 aardige vrouwen je kreeg iedere dag nieuw wc papier en als er wat mis was werd het gelijk verholpen. Het was zeker voor herhaling vatbaar. En je moet voor die paar centen geen super de luxe verwachten

Prima vakantiebestemming

C.Busscher
14-8-2014

Best House ** is een prima accommodatie en zeer betaalbaar. Het appartement is knus ingericht en wordt goed onderhouden. Ongemakken worden snel verholpen.

Het huis heeft voldoende faciliteiten voor jong en oud om je vakantiedag plezierig aan te kleden.

De kamers worden goed schoongehouden door vriendelijk schoonmaak- personeel. Wij hadden een prachtig uitzicht vanaf ons balkon.

Het 'huis' heeft een leuk klein zwembad en een prima restaurant. Het eten is er lekker.

De locatie ligt op 5 min. loopafstand van velerlei winkels en restaurants en het strand op 10 min. loopafstand van het huis.

Het huis heeft een winkeltje dat goed is gesorteerd.

De verkoopster is een zeer klantvriendelijke dame.

Er is dag en nacht iemand bij de receptie en je wordt er goed geholpen.

Vooral de dame van de receptie heeft het vermogen om op vele fronten tegelijk te kunnen handelen. Je kon met alles bij haar terecht. Zij gaf goede adviezen en was zeer betrokken.

Kortom veel lof voor Best House **

We hebben een aantal aanbieders voor Best House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Best House in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Best House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.