Hotel Bella Vista

• Animatie

19 reviews over Hotel Bella Vista

• 10Ipek19-03-2014

Voor herhaling vatbaar!!!

Fijn hotel, aardig personeel, goed apartement maar bovenal een prachtig uitzicht. Bovenaan een berg maar daardoor wel een fenomenaal uitzicht over strand, zee, stad en bergen, mooier kan niet. Personeel erg behulpzaam en spreken goed engels. De apartementen lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Lira staat erg goed ten opzichte van de euro dus gaan we binnenkort weer naar Bella Vista.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Sisters19-03-2014

Heel mooi uitzicht

Een kleinschalig complex halverwege de burcht gelegen aan de kant van het Cleopatrastrand. Vanaf het complex heb je een magnifiek uitzicht over het Cleopatrastrand. Met een taxi of goede wandelschoenen kan je naar het centrum lopen. Dit is niet ver maar wel hellende weg. Appartementen zijn ruim en netjes. Personeel is vriendelijk. En eten is ook goed. Het zwembad ziet er leuk uit en er zijn ook bedjes en parasols bij. Het zal je hier aan niets ontbreken.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Juul19-03-2014

Mooiste uitzicht!!!

Al vele jaren achter elkaar hier te gast en dit jaar weer, wat een paradijsje. Als je wilt genieten van het mooiste uitzicht in Alanya, als je wilt relaxen en niet in de drukte van de stad wilt zitten dan is dit De plek. Het personeel is vriendelijk, de accomodatie perfect en het eten goed. En mocht je dan toch de stad in of naar het strand willen, dan ben je in 5 minuten in het bruisende centrum, Doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Renate27-02-2013

Een super vakantie gehad!

Het uitzicht is prachtig. Helaas ligt het wat hoger op een bergje. Strand en winkeltjes op loopafstand.

Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Kamer werd elke dag schoongemaakt en schonen handdoeken, vervelend dat ze soms pas om 18u de kamer gingen schoonmaken.

Gegeten hebben we er niet vaak. Ontbijt wel en die was goed. Elke dag wat anders, erg variabel.

Een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Han Mulder25-11-2008

prima apartement met adembenemend uitzicht

Voor tien dagen dit appartement geboekt. Echt schoon was het niet maar, vooral de vloer kon wel een flinke sopbeurt gebruiken, maar ach, je bent op vakantie. Wel veel ruimte in het apartement en de keuken erg simpel maar voldoende uitgerust (wie gaat er koken tijdens de vakantie?). Het uitzicht was echt super, elke avond de zonsondergang gezien op ons balkon en dat was echt super romantisch. Dit appartementencomplex zit hoger op de berg en het vergt wat moeite om de stad in te komen, en zeker niet geschikt voor ouderen. Wij zijn twee keer gaan lopen van de stad naar ons appartement daarna alleen nog maar met de taxi. Als je goed onderhandeld met je ongeveer 5 euro kwijt. Het is vakantie dan mag het toch wel iets kosten. Als je niet teveel verwacht is dit een prima plek om te slapen.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Jessica & Marinda23-08-2008

Mooie vakantie, prachtig uitzicht!

Ik ben net een week terug uit Alanya, appartement Bella Bista.

Prachtig uitzicht vanaf mn balkon, heel aardig frontoffice personeel. Er was 1 probleem met mn douche, binnen enkele minuten opgelost.

De barmannen in het restaurant zijn wel vervelend. Turkse avond (1x per weerk) is erg gezellig. We waren op basis van Logies dus over het eten heb ik niets te vertellen.

Helaas zit het wel op een berg, dus als je slecht ter been bent zul je echt een taxi moeten nemen naar beneden. Wij hebben het belopen (Met 44 graden in de hitte ook niet altijd optimaal) maar je heb echt PRACHTIG uitzicht, tevens in de avond echt adembenemend!

Genoeg ruimte, elke dag werd schoongemaakt, de afwas gedaan en in 10 dagen is 4x mijn bed verschoont en kreeg ik schone handdoeken.

Nog een dikke pluim voor Ersin en de rest van de receptie van Bella Vista!

Gereisd in augustus 2008

• 9johan18-07-2008

• netjes
    • vriendelijk personeel
    • leuke kamers
    • goed uitzicht
    • vlakbij strand en centrum
    • eigen zwembad
    • internet
    • airco

• lange trap naar beneden
    • eten in restaurant is niet bijzonder
    • weinig te doen voor kinderen in hotel zelf

heb er een leuke tijd gehad en is een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met familie in juli 2008

• 3Yvonne10-07-2008

Zeer slecht hotel, het centrum en strand is te bereiken via een heel erg lange trap. Voor die trap ligt een braakliggend terrein met valse honden, niet erg prettig s'avonds. Wel waren de appartementen erg ruim met een mooi uitzicht op zee. Neem geen half pension, dit zou in buffet vorm zijn, alleen de voorgerechten zijn in buffetvorm. Er zijn maar 2 hoofdgerechten die je niet zelf op mag scheppen. Dit hotel verdiendt absoluut geen 3 sterren!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8H. Peeters03-07-2008

Prachtige ligging,mooi uitzicht,mooi ingericht app.vriendelijk personeel onze vakantie was zeer geslaagd.Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en kleine kinderen.Tip, ga in t voor of naseizoen dan heb je t zwembad bijna voor jou alleen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 2luc27-07-2007

ga nooit meer terug had speciaal een 3kamerflat geboekt voor 3 pers omdat er ginder een vriend kwam slapen, late ze me nog 270 euro bijbetalen,15 eur per nacht, terwijl ik de flat al betaald had. uitzicht mooi, alleen zetten ze de nederlanders id de laatste flats en zie alleen bomen of de voorkant van het hotel. zwembad veel te klein en veel steentjes vam de binnenkant zijn er gewoon af(vuil) 20 stoelen voor alle flats die staan dan nog tegen het zembad dus als er iemand in springt ben je nat. eten en drinken zo duur als het duurste rest. in de haven. En 4 x een taxi naar beneden voor strand en rest.dus 4x10lira is erg duur 800 lira voor 3 weken

Gereisd met familie in juli 2007

Hotel Bella Vista info