Hotel Bavyera

We hebben een aantal aanbieders voor Bavyera voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Bavyera in het Nederlands

gezelligheid troef!!

smit
22-4-2012

Ben hier vorig jaar mei 8 dagen geweest. had geboekt in Kleopatra Bebek, maar werd geplaatst in Bavyera (tegenover Bebek). Heb het er reuze naar mnijn zin gehad. Kamer was wat klein , als je met 2 personen komt, maar ik was alleen , dus prima. Het ontbijt is goed maar geen afwisseling. Avondeten a la carte , maar van prima kwaliteit. 100 meter van het strand en dat voor 182 euro! Mag je dan nog klagen? Ik ga begin mei weer en dan voor 12 dagen, zie er vreselijk naar uit!

leuke kamer

atscholten
14-11-2011

service? nee niet echt . ben om 2 uur s'nachts aangekomen heb meer dan een uur gewacht bij receptie toen kwam er nog niemand ben toen naar de overkant gelopen hotel bebek daar bleek de receptie te zijn. terwijl baverya ook een receptie heeft zonder verwijzing. mensen die dit hotel boeken kunnen zo maar in devli of hotel bebek gedrukt worden, en de manager zegt dan gewoon ja maar deze hotels horen bij elkaar. ik vind dat als alles bijelkaar hoort dat je dan 1 naam moet dragen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bavyera in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bavyera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bavyera scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.