Hotel Azak Beach

6,9

39 reviews over Hotel Azak Beach in het Nederlands

Nooit Meer

A.H Utrecht, 22-10-2016

Eten waardeloos Receptie spreekt geen Engels, na 2 1/2 dag pas goede kamer, 2x tussentijds verhuist alleen maar lekkage door de airco, wordt geen

aandacht aan besteed, laatste nacht van ellende op balkon geslapen, ik kom al 16 jaar in Alanya, altijd in t wijk Damlatas, en Kleopatra maar dit hotel tart alle verwachtingen, volgens mij hebben ze de blinde broer gestuurd om dit hotel te beoordelen, touroperator schaam je eigen.

ik kreeg een uitnodiging van een vriend

Jeannette, 4-7-2016

het was een gehorig hotel maar erg gezellig ontbijten en dineren heerlijk op het terras met uitzicht op zee geweldige dagen gehad

Klein hotel met erg vriendelijk personeel. We hadden een kamer in het A-block en keken dus recht op het Kleopatrastrand. Geweldig!

Ontbijt op het strand is een aanrader.

Eten is Turks goed maar niet uitbundig wat ons erg goed bevallen is.

Schoonmaak was ook in orde.

We hebben een aantal aanbieders voor Azak Beach voor je op een rij gezet:

mooie Ligging, maar de rest is waardeloos

Stefhanie, 4-7-2014

12 dagen was dit ons verblijf, maar het viel bij aankomst al tegen!

Onze badkamer zat onder de schimmel&roest, de airco lekte als je die aanzette en we moesten met een handdoek op ons hoofd op de wc zitten, anders kregen we het lekkende water van de wc van de kamer boven ons op ons hoofd!!

alles aangegeven bij receptie en het enige wat eraan gedaan werd was dat we geen roestige douchekop meer hadden.

De service is waardeloos&ze spreken vrijwel geen engels!

Iedere nacht werden we wakker door dronken russen en denen en hoorde zelfs 4 deuren verder iemand zijn alcohol inhoud eruit gooien die denk ik niet goed was gevallen. Maar dat is begrijpelijk met het eten wat ze aanbieden bij dit hotel!

De keus aan eten was erg beperkt. Er was vaak maar keuze uit 2 of 3 dingen en hoe het erbij lag was ook niet smakelijk!

Wij zijn verder echt niet de flauwste en zitten niet meteen te zeuren, maar als je iedere nacht wakker word, en sochtend om 7 uur er veel lawaai is word je niet vrolijk!

Yasin Koru, General Manager, Azak Beach Hotel, General Manager, 3-6-2016

Dear Guest,

Thank you for havıng taken the time to send your valuable comments. Pleased be assured they were taken seriously and passed along to the Department Heads.

Alot has changed since you were last here at our hotel. Renovations of the rooms, Quality Control of the hotel, and International Service Training for our employees. We are working hard to make each guests experience a great one! So please, if you are thinking to come on holiday again to Alanya, on beautiful Kleopatra Beach, we`d like to show you all of our positive changes.

Sincerely

The Azak Beach Team

Wat een herriehotel

Jan Hofland, 23-4-2014

De hele dag keiharde discomuziek in de buitenbar, voor je rust hoef je hier niet heen, het is hoogst irritant!

Super locatie

Johanna, 23-4-2013

Dit hotel ligt echt op een super locatie, 1 van de mooiste die ik ooit in alanya heb gehad. Maar het personeel en managment is echt waardeloos, laten je gewoon aan je lot over als je wat mankeert,dus mensen wordt niet ziek want hulp zal je van hun niet verwachten!

Gezellige plek

Monica, 21-4-2011

Vandaag bij Ali en zijn jongens langs geweest.

Was weer gezellig ouderwets.

Ali manager restaurant spreekt nederlands en de obers ook erg gezellig.

Klein hotel, direct aan het strand goed service.

Goede hamam erg aan te raden. Ook de kapper,en manicure aan te raden.

Voor een leuke en ongedwongen vakantie half pension. En mensen die je begrijpen als er een probleem is. Ali je bent een schatje...

Goed hotel met geweldig service gericht personeel

E.Brouwer, 3-11-2010

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ook op het strand uitstekende verzorging door Ozkan Peksen, strandstoelen, parasol, drankjes en altijd een vriendelijke glimlach.

Eten ook prima, 2 avonden optredens entertainment leuk verzorgd zeker voor de laatste week van oktober.

prima hotel

manon, 23-7-2008

we hebben bij internet geboekt helaas hebben ze foto's van Azak hotel erop gezet wat een aantal hotels verderop ligt van Azak Beach dus we wisten totaal niet toen we daaraan kwamen wat we voor de rest konden verwachten. het eten vond ik slecht maar de rest was prima alleen zou ik er niet 2 weken willen zijn. (wij waren er 4 nachten)

Super leuke week gehad

Hannie Baars, 22-7-2008

In mei 2005 was ik gast in Azak Beach samen met mijn ouders en mijn toen 7 jarige dochter Djamilla. Zij werd door het personeel op handen gedragen ze was dan ook het enige kind op dat moment. Vooral Sebastiaan en Hassan waren haar grote vrienden. We komen zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Azak Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azak Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azak Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Azak Beach scoort een 6.88 uit 10 op basis van 44 reviews.