Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°25°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Gold Dreams voor je op een rij gezet:

125 reviews over Hotel Aydinbey Gold Dreams in het Nederlands

veel belovend maar niet doen

Lefebvre Regis
30-8-2014

Een standaard kamer voor 4 persoons geboekt maar gedump in een 3 persoons kamer het eten was altijd kip kalkoen en vis en gehakt de lakens waren maar om de drie dagen ververst ramen en kasten waren van de eerste tot de laatste dag nooit gepoest en we kregen 2 lakens voor 3 bedden we kregen 2 handdoeken 1 badhandoeken voor 4 personen je moest altijd de bedden zelf opmaken als je naar de receptie ging kreeg je te horen (alles komt in orde nooit in orde gekomen) het Hotel Aydinbey Gold Dreams verdiend zeker geen 5 sterren naar amper 3 sterren op een camping ben je beter als je toch zelf veel moet doen er waren ook heel weinig Belgen of Nederlanders. in de receptie deden ze alsof ze je niet begrepen de receptie is echt niet vriendelijk ik kan niet verstaan hoe je zo maar 5 sterren kunen verdienen dus ik zal zeker niet rap terug keren naar dit hotel

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Absoluut geen 5* niet meer als 3*

priscilla van der meer
23-9-2012

Bij aankomst niet al te goed ontvangen, moesten lang wachten. Personeel binnen het hotel is vriendelijk, maar dat is ons enigste pluspunt. Je zit 22 km van het centrum van Alanya af. Kleine glijbaan, animatie was leuk. Kleine en geen luxe kamers, geen nederlandse zenders op tv. Over vol met oostblokkers. Eten is niet gevarieerd, zowel bij zwembad als op het strand alleen hamburgers met patat ( elke dag ).

Gereisd Met partner in Fri Sep 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor mensen die met familie gaan

Karim Zebboriya
13-8-2012

De ligging van het hotel vond ik niet zo goed. Voor de rest was het een schone hotel.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

BeachCheck

Voor mij beslist geen topper

Monique
11-10-2011

Ik verbleef twee nachten in dit hotel in het kader van een rondreis en ben er niet onverdeeld enthousiast over. Het beste aspect vond ik het strand: goede ligbedden en door de lage ligging heb je geen last van verkeersgeluiden van de weg die tussen het hotel en het strand ligt (en die je niet hoeft over te steken omdat er een tunnel onderdoor is aangelegd). Ook was de muziek uit de bar niet al te hard (waardoor je helaas wel de discodreun van de watersportman er doorheen hoorde). Niet goed vond ik het personeel (onvriendelijk), het bed (hard en een naar laken van wafeltjesdoek) en de wijn (duur en echt niet lekker). Verder is dit ook geen goede plek om langer te verblijven als je geen vlees eet: het ontbijtbuffet was prima maar er was bij het diner maar één - zeer matig - visgerecht en één warme groente.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Druk

Miguel
6-3-2011

Behoorlijk druk hotel toen ik er was jaren geleden. Alle bedden bij de zwembaden waren meestal bezet. Gelukkig bij het strand niet. Je moet er wel voor onder de weg doorlopen via een tunnel. All inclusive hotels/resorts zijn paradijsjes voor russen dus die waren hier ook in grote getale aanwezig en ja ik stoor me aan het gedrag van die lui. Ik zal hier dus ook niet meer terugkomen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een aanrader

civan
28-10-2010

Aydin bey hotels zijn echt het geld waar. Perfecte service en nette kamers. Ik heb daar een topvakantie beleefd

Gereisd Met vrienden in juni 2010

prima hotel aan drukke weg

anjo
23-10-2010

Het hotel ligt aan een doorgaande weg, waar je weinig tot geen last van hebt. Dit hotel bezocht in 2004, toen was het net open. Zowel Alanya als kleine plaatsjes in de buurt zijn makkelijk met de dolmus te bereiken. Wandel ook gewoon eens door de omgeving, erg leuk, veel sinasappels

Gereisd Met vrienden in mei 2004

Niet voor herhaling vatbaar!!!!!

Janssen
27-9-2010

Een week in dit hotel verbracht. Hotel was mooi en proper. Groot zwembad en voor de mensen die wat rustiger willen liggen is ook gedacht. Mooi groot zwmbad dat een beetje afgelegen ligt. Kamers ten opzichte van andere hotels waar we ooit verbleven zijn: Klein qua oppervlakte, Bedden erg klein(140x180 cm) dus voor 2 personen. airco per kamer appart. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Eten zwaar teleurstellend. Eerder waardeloos te noemen. Totaal geen afwisseling, smaakloos, af en toe ondefinieerbaar, erg eenvoudig, weinig speciaals en totaal niet 5 sterren waardig. Elke dag het zelfde ontbijt, veel de zelfde garnituren (rijst en pasta, met elke dag de zelfde saus). Qua vis zeer teleurstellend. Lig je 100 meter van de zee, heb je nog geen vis, of je kunt er niet uit halen wat het is. Van de Russen niet veel last gehad, al waren ze met overmaat aanwezig. lees 80%. Animatie in de middag was goed, de avond viel er niets te beleven. Geen muziek( geen band of dj) Dus NIET DOEN !!!!

Gereisd Met partner in september 2010

Nooit meer

Anja en Guido
26-8-2010

Het stikt hier van de Russen (95%) met het daarbij behorende gedrag. In de openbare ruimtes wordt overdag de airco te vaak uitgezet. Het eten is inderdaad erg Turks en vrijwel elke dag hetzelfde en de keuze bij het warme buffet is beperkt. De diverse bars worden gedurende de dag en avond te pas en te onpas gesloten waardoor je wel erg ver moet lopen voor een drankje. In de avond is er totaal geen animatie voor volwassenen zelfs niet in het hoogseizoen. Om 24.00uur sluit de bar en ook tegen betaling is dan geen drank meer te verkrijgen. Kamers waren echter wel in orde al blijft het nog steeds een raadsel hoeveel handoeken er aanwezig zouden moeten zijn. Dit varieerde van dag tot dag.

Gereisd Met partner in Tue Aug 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Héérlijke week gehad..!

Linda
17-8-2010

Geweldig hotel, wel wat ver van het vliegveld (zo'n 2 uur rijden). Om in Alanya te komen moet je ± 20 minuten met de Dolmus reizen. Perfect strand en zwembad. Op het strand waren meer bedden incl. schermen om in de schaduw te kunnen liggen. De gehele dag dranken, snacks te krijgen in zowel het hotel als op het strand. De zee was heerlijk! Wel héél veel Russen en Duitsers, die zich helemaal klem zuipen en vreten, helaas... Het personeel vonden we zeer vriendelijk en behulpzaam, net als de schoonmakers die ontzettend hun best doen om alles schoon te houden. Met een fooitje (persoonlijk geven, niet in de tipbox) maak je deze, hardwerkende mensen heel erg blij. Het eten was geweldig, veel variatie (salades, gebak, vleesgerechten, BBQ) en ja: 'Turks georiënteerd' ja, want je bent in Turkije!! Ik snap niet waarom sommige mensen zeuren omdat het eten 'Turks' was! Je bent op vakantie in het buitenland; als je een broodje bal of boerenkool wilt eten, dan kun je beter 8 dagen Texel boeken!

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aydinbey Gold Dreams in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aydinbey Gold Dreams zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.