Hotel Avena Resort & Spa

Hotel Avena Resort & Spa
5,9

11 tips over Hotel Avena Resort & Spa

Janneman, 12-8-2013
boek je excursies lekker zelf!veel voordeliger.boottocht zou ik iedereen aanraden.we hebben onderweg dolfijnen gezien,zeeschilpadden,genoeg zwempauzes,neem duikbril mee.aquapark niet aan te raden voor kids onder 1m20.als je in alanya gaat shoppen,ga dan naar het gedeelte waar ze buiten alle kleding op een hoop gooien en waar je 5 lira! per kledingstuk betaald.verder in alle andere winkels,zak voor bijna de helft! met de prijs,loop anders weg.oh ja,vergeet je luchtbedden niet van huis.
Jos Schaart, 9-8-2013
Let altijd goed op de prijzen bij de excursies. In veel gevallen beweren de reisorganisaties altijd het beste qua prijs/kwaliteit te bieden terwijl dat niet het geval is.
Fam van Nieuwburg, 13-5-2013
Wij wilden graag naar Waterplanet als gratis aanbieding van Oad, en dat heeft onze reisleider Jeroen keurig voor ons geregeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Avena Resort & Spa voor je op een rij gezet:

arie, 4-9-2012
Ligt in Oba, dicht bij de zee. Ivm gezondheid is zwemmen in de zee wellicht beter. Diverse restaurants in de omgeving, waar ivm gezondheid beter is om daar te eten. Diverse malen ruzie in de avond bij animatie, tip om dus andere bezigheid te zoeken. Lijnbus gaat elke 5 minuten van en naar Alanya. Mensen in omgeving verder zeer vriendelijk en behulpzaam.
Stefan, 4-9-2012

1 - De hamam in het hotel was heerlijk, en echt een aanrader om te doen bij aankomt, goed voor de huid en het bruin-proces ;-p

2 -De fotograaf bij het hotel heeft uitmuntent werk geleverd, en de prijs in verhouding met nederland is zeeer goed.

We hadden er echt plezier in en de fotograaf is erg professioneel

Jeannette, 30-8-2012
Wij hebben een boottocht gemaakt van een dag. Was erg leuk. Heerlijk gezwommen in de zeer heldere zee!

Cornelus-Jan van der Krift, 9-8-2012

Waar een hoop kinderen wel last van hebben gehad is een oorontsteking, door het zwembadwater. Oordopjes/druppels is hierom aan te raden.

Een waarschuwing voor de kamelenritjes bij het strand. De mensen die hierbij staan zijn een stel oplichters. Eerst zetten ze zonder het echt te vragen de kinderen op de kameel, en mag je foto's maken.Achteraf wijzen ze je op de veel te dure prijzen

Linda Beekmans, 24-7-2012

Door de hitte hebben wij niet veel van Alanya kunnen zien. Het was 40 graden in de schaduw en 50 in de zon. Goed smeren en veel drinken is een aanrader als je in juli op vakantie gaat.

Wij zijn ondanks de warmte toch op een excursie geweest naar de Manavgat. Een hele dag weg naar een super grote markt en daarna een boottocht over een rivier richting zee. Daar kregen we eerst eten en daarna vrije tijd om lekker te zwemmen in de zee van 28 graden of rivier van13 graden...

fam. v/d Broeke, 18-7-2012

De Hamam van het hotel is een aanrader. Heerlijk! De stad Allanya is erg mooi en net wat leukere winkels. De burcht boven op de berg is ook leuk om naar toe te gaan. Wij zijn met de bus omhoog gegaan en naar beneden gewandeld, inspannend maar je ziet veel moois.

Via de hostess de nachtsafari geboekt... dit was echt super!

Mandy, 29-6-2012

Ga niet pinnen bij zo'n loket de mensen achter de balie rekenen een flinke vergoeding voor zich zelf.(dit is alleen wel de enige manier als je euro's wil hebben).

Helaas moest ik wel bij zo'n loket pinnen omdat de pinautomaten op straat mijn pasje niet accepteerde(op straat krijg je trouwens alleen turkse lirra's uit de automaat)