Hotel Avena Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Avena Resort & Spa voor je op een rij gezet:

416 reviews over Hotel Avena Resort & Spa

• 5Astrid Van Riet16-07-2019

Nooit meer

Max 3*, slechte wifi (te betalen)

• 10Fransien van hedel14-07-2019

Super geweldig een aanrader

Super schoon hotel leuke ligging eten lekker en vriendelijk personeel

Met vrienden

• 9Truus Peerdeman08-07-2019

Turlije prachtig vakantieland.

Prima hotel, leuk stadje Oba. Leuke markt en vooral naar de green canion gaan.

• 10Jeannet Nutbey11-05-2019

Super leuk hotel en top animatie

Super lief personeel en animatie leuke winkels rondom het hotel

Met jonge kinderen

• 2018
    4frans overdijk28-10-2018

nooit meer

hotel en kamer waren goed eten slecht en koud alles voor de russen 95% is russisch wat een verschrikkelijk volk is dat denken dat het hele hotel van hun is

• 6Rudolf Visser18-10-2018

Nooit meer

Dit is op zich een fijn hotel met goede faciliteiten. Ook de locatie in Oba is perfect. Dicht bij het centrum met veel winkeltjes, dicht bij het strand en de maandag markt is om de hoek. Echter wordt het hotel volledig overgenomen door russen, inclusief de hamam. Na een week wel uitgegeten in het restaurant. Ook het eten aangepast aan de grote schare russen. Wij waren er nu voor de tweede keer maar daar blijft het ook bij.

• 2017
    5Pas geweest24-10-2017

Nee niet meer

Eten elke dag koud behalve de laatste dag Onvriendelijke receptie Veel russen

• 4Anita23-10-2017

Echt niet aan te bevelen.

Kamers zien er goed uit. Dorpje is ook gezellig. Te ver lopen voor alanya bus kost 3 lires pp eten is altijd koud slecht voor de gezondheid Eten kun je opwarmen in de magnetron!!!ook qua hygiëne slecht alle tafels worden met 1 en hetzelfde lapje afgenomen. Kamers geen 1x schoongemaakt in een week alleen schone handdoeken en dweil over de vloer. Dame teruggestuurd om alsnog alles te laten schoonmaken Bedden worden ook niet opgemaakt. 15 euro per telefoon betaald voor wifi maar dan nog 30x naar de receptie geweest omdat het niet werkte. Op het strand zéker niet gaan eten. Eten ijskoud en voedsel blijft uren open staan om doodziek te worden. Openbare toiletten vies!Dag van vertrek kamer willen behouden tot 17u kosten extra 30 euro er wordt onderscheidt gemaakt sommige gasten betalen niks. Met name ook veel Russen die hier voor 175 per week verblijven en onbeschoft zijn. Al met al nooit meer 5x Turkije slechtste ooit

• 8wim tel05-10-2017

grote kamers geweldig

we hadden een grote kamer met de mogelijkheid om thee en koffie te zetten een keurige badkamer en alles werd elke dag weer schoon gemaakt, wat ik goed vond was, een prive strand op 150 meter en dan door een tunneltje waar een bar aanwezig was en van 12.00 uur tot 15.00uur kon je er lunchen en ook fruit zo ook bij het zwembad maar dat was meer snacks op bestelling En om 16:00 uur een ijsje. het animatie team organiseerde leuke avonden. Leuke winkel straten , en schuin tegen over het hotel was op maandag een behoorlijke markt van 08:00 tot 18:00 heel gezellig. en op donderdag nog een markt op 15 min. lopen. Naar alanya met een bus voor 3 lire p.p op ongeveer 15 min. rijden. Wat was er niet leuk het feit dat de receptie ruim 12% voor hun zelf rekende voor het omwisselen van euro naar lire. En het was een zeer lange rit van vliegveld in antalya naar hotel

• 6René25-09-2017

Geen 4* hotel

Is goed hotel maar niet meer dan een 3 *. De kamers waren prima, hygiënisch en elke dag schone handdoeken.  Groot balkon en we hadden een grote familie kamer, een heerlijke inloop douche.Zwembad en animatie naar tevredenheid, strand op loopafstand. Wifi was zeer onder de maat en onacceptabel.  Het buffet zag er goed uit. Maar smaakte allemaal op een gegeven moment hetzelfde. Proefde ook echt naar een gaarkeuken. De afzuigkap zat onder het vet en zeer vies daaronder werden de eieren gebakken. Waarvoor je best lang moest wachten. De eieren 3 en 5 ' waren allemaal hard gekookt en zelfs groen van binnen. Al het eten was lauw. De patat en aardappelen week. Ook werd het warme vlees van het ontbijt als koud vlees  bij de lunch neergelegd en het warme vlees van de lunch bij het diner etc. De tafels werden slecht schoon gemaakt, vegertje en elke keer hetzelfde doekje. Ook elke zoeken voor een zitplaats. Eten aan het strand en zwembad zeer slecht. Rode en (warme!) witte wijn was niet te drinken

11 tips over Hotel Avena Resort & Spa

• Mandy, 29-06-2012

Ga niet pinnen bij zo'n loket de mensen achter de balie rekenen een flinke vergoeding voor zich zelf.(dit is alleen wel de enige manier als je euro's wil hebben). Helaas moest ik wel bij zo'n loket pinnen omdat de pinautomaten op straat mijn pasje niet accepteerde(op straat krijg je trouwens alleen turkse lirra's uit de automaat)

• Jos Schaart, 09-08-2013

Let altijd goed op de prijzen bij de excursies. In veel gevallen beweren de reisorganisaties altijd het beste qua prijs/kwaliteit te bieden terwijl dat niet het geval is.

• Fam van Nieuwburg, 13-05-2013

Wij wilden graag naar Waterplanet als gratis aanbieding van Oad, en dat heeft onze reisleider Jeroen keurig voor ons geregeld.

5 vragen over Hotel Avena Resort & Spa

• Bert, 11-01-2018

Eten en drinken op het strand

Zit het eten en drinken op het strand ook bij de all in sevice in?

• Ingrid, 20-05-2014

Hoe ziet de familiekamer eruit?

Wij gaan hier op vakantie in juli. Dit hotel zou afgelopen winter helemaal verbouwd zijn, dus ik ben heel benieuwd hoe de familiekamers nu zijn?

G Errit Jan, 05-05-2015

heel mooi en goede bedden en zeer groot

• Vera v.R., 04-06-2013

Handdoekenservice

Kan iemand mij vertellen of er handdoekenservice bij of voor het zwembad is??

kelly, 15-06-2013

Je krijgt elke dag nieuwe handdoeken op de kamer deze mogen niet mee naar het strand of zwembad, dus u moet zelf een handdoek meenemen. Wij hadden vanuit Nederland die HAMMAMhanddoeken me genomen nemen bijna geen ruimte in in de koffer,

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald