Hotel Avena Resort & Spa

KinderhotelWeer vandaag28°20°
Hotel Avena Resort & Spa
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Avena Resort & Spa voor je op een rij gezet:

399 reviews over Hotel Avena Resort & Spa in het Nederlands

Anders

Nee niet meer

Pas geweest
24-10-2017

Eten elke dag koud behalve de laatste dag

Onvriendelijke receptie

Veel russen

Echt niet aan te bevelen.

Anita
23-10-2017

Kamers zien er goed uit. Dorpje is ook gezellig. Te ver lopen voor alanya bus kost 3 lires pp eten is altijd koud slecht voor de gezondheid Eten kun je opwarmen in de magnetron!!!ook qua hygiëne slecht alle tafels worden met 1 en hetzelfde lapje afgenomen. Kamers geen 1x schoongemaakt in een week alleen schone handdoeken en dweil over de vloer. Dame teruggestuurd om alsnog alles te laten schoonmaken Bedden worden ook niet opgemaakt. 15 euro per telefoon betaald voor wifi maar dan nog 30x naar de receptie geweest omdat het niet werkte. Op het strand zéker niet gaan eten. Eten ijskoud en voedsel blijft uren open staan om doodziek te worden. Openbare toiletten vies!Dag van vertrek kamer willen behouden tot 17u kosten extra 30 euro er wordt onderscheidt gemaakt sommige gasten betalen niks. Met name ook veel Russen die hier voor 175 per week verblijven en onbeschoft zijn. Al met al nooit meer 5x Turkije slechtste ooit

grote kamers geweldig

wim tel
5-10-2017

we hadden een grote kamer met de mogelijkheid om thee en koffie te zetten een keurige badkamer en alles werd elke dag weer schoon gemaakt,

wat ik goed vond was, een prive strand op 150 meter en dan door een tunneltje waar een bar aanwezig was en van 12.00 uur tot 15.00uur kon je er lunchen en ook fruit zo ook bij het zwembad maar dat was meer snacks op bestelling En om 16:00 uur een ijsje. het animatie team organiseerde leuke avonden. Leuke winkel straten , en schuin tegen over het hotel was op maandag een behoorlijke markt van 08:00 tot 18:00 heel gezellig. en op donderdag nog een markt op 15 min. lopen. Naar alanya met een bus voor 3 lire p.p op ongeveer 15 min. rijden.

Wat was er niet leuk

het feit dat de receptie ruim 12% voor hun zelf rekende voor het omwisselen van euro naar lire. En het was een zeer lange rit van vliegveld in antalya naar hotel

Geen 4* hotel

René
25-9-2017

Is goed hotel maar niet meer dan een 3 *. De kamers waren prima, hygiënisch en elke dag schone handdoeken.  Groot balkon en we hadden een grote familie kamer, een heerlijke inloop douche.Zwembad en animatie naar tevredenheid, strand op loopafstand. Wifi was zeer onder de maat en onacceptabel.  Het buffet zag er goed uit. Maar smaakte allemaal op een gegeven moment hetzelfde. Proefde ook echt naar een gaarkeuken. De afzuigkap zat onder het vet en zeer vies daaronder werden de eieren gebakken. Waarvoor je best lang moest wachten. De eieren 3 en 5 ' waren allemaal hard gekookt en zelfs groen van binnen. Al het eten was lauw. De patat en aardappelen week. Ook werd het warme vlees van het ontbijt als koud vlees  bij de lunch neergelegd en het warme vlees van de lunch bij het diner etc. De tafels werden slecht schoon gemaakt, vegertje en elke keer hetzelfde doekje. Ook elke zoeken voor een zitplaats. Eten aan het strand en zwembad zeer slecht. Rode en (warme!) witte wijn was niet te drinken

FANTASTISCH, meerdere keren geweest!

Melis
10-8-2017

Niks op aan te merken, ruime en schone kamers , mooi zwembad, strand een klein stukje lopen, lekker en genoeg eten. Animatie had wat meer gemogen.

Het hotel ligt in Oba, met de bus ben je snel in het centrum van Alanya. In Oba zelf is ook genoeg te shoppen dus je hoeft eigenlijk niet naar het centrum van Alanya. Op Maandag en Donderdag is er markt in Oba met volop keuze. Op maandag naast het hotel en op donderdag richting het voetbalveld deze markt is nog groter als de maandag markt.

Deze reis hebben we geboekt in Duitsland, bij reisbureau Poot in Emmerich. Je krijgt echt waar voor je geld en alles is perfect geregeld. Hebben vanaf Düsseldorf en Kölen gevolgen. Zijn geland op Antalya maar ook een wat nieuw kleiner vliegveld Gazipasa dat is 30 min. van het hotel vandaan.

Kortom een FANTASTISCHE vakantie!

Echt nooit meer, alleen maar Russen. Eten was koud

Karel
25-6-2017

Strand. Eten buiten de deur.

Marion Goossen
18-5-2017

Het personeel in dit hotel doet er alles aan om voor hun gasten een onvergetelijke verwenvakantie te bezorgen. Het hotel is super schoon en modern ingericht Ruime familiekamer, heerlijke bedden, geruisloze airco, koelkast, flessen water, fantastische inloop/ stortdouche en een groot hoekbalkon. Alles wordt elke dag schoonmaakt, elke dag ruimvoldoende schone handdoeken. Knoppen die aangeven "niet storen" of "kamer schoonmaken". Badhanddoekenservice, Wifi in bar en launchgedeelte gratis. Zwembad, waterglijbaan, parasols, ligstoelen en terras. Heerlijk eten, uitgebreid, veel variatie en van goede kwaliteit. In het hotel een turkse kapper, hamam en winkel. Overdag en s'avonds animatie. Eigen zandstrand van het hotel met ligstoelen, parasols, stranddouche, verkleedhok, toiletten en strandtend met eten en drinken. Winkels en restaurantjes in overvloed aanwezig. Wij voelde ons erg veilig en welkom in Alanya en hebben niets gemerkt van alle onrust.

Heel Goed

Wim Martijn
7-5-2017

Iets van het Strand af. Het eten goed

Heerlijk hotel.

Anja Rooijmans
11-2-2017

Alanyum centrum is op 15 minuten loopafstand van het hotel en is een overdekt winkelcentrum. Tegenover het hotel ligt een kleine supermarkt, en in dezelfde straat zijn vele winkels en eetgelegenheden.

Geweldige prijs kwaliteit verhouding

Albert
23-10-2016

Avena Resort is een kleinschalige accommodatie welk recent gerenoveerd is. Wij hadden een rustige kamer op de hoogste (5e) étage met een ruime inloopdouche. De buffets zijn fantastisch en er is voor iedere smaak wel wat te vinden. Eten doet niet onder voor een 5 sterrenhotel. De a la carte restaurants zijn ook prima. Italiaans en vis. Het is echter wel een vastgesteld menu. Je mag er één keer gratis gebruik van maken en de volgende keer voor slechts voor € 5 pp. De keuze aan drankjes is wat beperkt en alleen lokale drankjes. Als je bedenkt hoe weinig je hier betaalt kun je hier echter niet over klagen. Buitenlands gedistilleerd is ook tegen betaling niet verkrijgbaar. Staf zou iets beter moeten toezien op het reserveren van handdoeken in het zwembad. Er zijn gasten die 's morgens hun handdoek neerleggen en pas laat in de middag komen opdagen na een bezoek aan het strand. Gasten waren met name Letten en Scandinaviërs. Weinig Nederlanders. Strand ligt op 150m afstand met gratis bedden

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avena Resort & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avena Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.