Hotel Aura Beach ***

Hotel Aura Beach ***

Hotel Aura Beach
5,6

11 reviews over Hotel Aura Beach in het Nederlands

het is in een woord BAGGER!!!! het eten was slecht en uit

Kwade bezoeker, 15-8-2005

het is in een woord BAGGER!!!!

het eten was slecht en altijd lauw!!

de gasten bestaan uit alleen maar Russen! en het personeel was nooit vrolijk en vriendelijk! en de 3x animatie per week was ver te zoeken! een prive strand was er wel maar had nooit bedjes! ik vind het echt een klote hotel en als je van plan was om te boeken zal ik het je zeker afraden!!

er zit op 20 meter afstand iets wat ze een disco noemen waar nooit een kip te vinden is maar waar wel de muziek tot midden in de nacht bonkt!!! en dan daarna weer om 08.00uur je nest uit omdat anders het vreten op was!!! 's avonds bier??? ja zonder alchol en 1 per persoon halen!!! DIT WAS DUS GEEN ALL-INN!! als je een ijsje wilde;betalen een zakje chips;betalen een water op je kamer;betalen

Eten niet te vreten, elke dag verplichtuit eten

Yvon en Corne, 14-8-2005

Eten niet te vreten, elke dag verplichtuit eten .

Geen airco in hotel alleen op de kjamer.

Geen animatie. geen muziek

Dolmus altijd vol , dus taxi naar Alanya verplicht (12 Euro enkele reis)

95% Polen en Russen (Grote eters, dus alle snacks voortijdig op)

Wij zijn geweest van 5 aug 2005 t/m 12 aug 2005

NOOIT MEER !!!!

Gezellig hotel,eten is wel divers en afwisselend

550esther, 13-8-2005

Gezellig hotel,eten is wel divers en afwisselend. in de omgeving is niet echt veel te doen maar met de dolmusbus ben je voor 1 euro zo in alanya, veel macedoniers (associaal volk)in het hotel kan je voor 15,- een hamman nemen,is echt heerlijk.(een aanrader)

we hebben genoten goed hotel vriendelijk personeel eten en drinken was lekker kamers zijn goed strand dichtbij topvakantie gehad is voor herhaling vatbaar dit was echt een supervakantie

Heb hier de afgelopen dagen een heerlijke vakantie gehad, het eten was lekker en de mensen vriendelijk, wij hebben ons hier goed kunnen vermaken en was zeker voor herhaling vatbaar...

ben gisteren teug gekomen van dit hotel,

heb hier een erg leuke tijd gehad en het eten was goed! dit in combiatie met lekker weer,... dat is voor mij een super vakantie

Dit hotel werd ons aangeboden als alternatief daar onze 1e

martha en louis jansen, 14-6-2005

Dit hotel werd ons aangeboden als alternatief daar onze 1e keus volgeboekt was , touroperator_reizen had dit aangeboden aan onze reisorganisatie,doch bij aankomst op 29 -05-05, bleek dat er geen van de aangeboden faciliteiten gereed was, dit hotel had naar onze mening pas eind juni open moeten gaan , de service van vooral de manager was ver beneden peil.

slecht heel er g slecht , ze hebben ons zoveel beloofd in de brochure en er nix van gezien.. we moesten eigenlijk alles vragen en zelf regelen. denk eerst ff na of check ff voor je er mensen naar toestuurd. t kost veel geld en mensen gaan er voor hun rust en plezier heen en niet om alles zelf te regelen .. t zou all inclusief zijn maar nee .. allles exclusief.... n regel vakantie gewoon. heeel jammer

Wij zijn net weer aan het bekomen van dit hotel, de meeste

fam. van de Ven, 10-6-2005

Wij zijn net weer aan het bekomen van dit hotel, de meeste faciliteiten die op internet aangeboden werden, waren gewoon niet aanwezig of klaar. Het ergste was het lawaai, want naast het hotel ligt `n bar die ontzettend veel lawaai maakt tot diep in de nacht. Eten,niet slecht maar toch maar zeer matig, weinig afwisseling. Buiten het hotel is er verder niets te doen, je kunt nog geen wandelingetje maken.Geen aanrader dus.

Het hotel was in 2005 pas gerenoveerd

wim peters, 2-6-2005

Het hotel was in 2005 pas gerenoveerd.

Het is pas geopend op 16 mei 2005.

Hoe kan B.Ors dan op 23 april dit hotel kunnen beoordelen.

Wij zijn ook daar geweest van 25-5 t/m 1-6. Het hotel was toen nog niet klaar.

Geen sauna,turks bad,massage.Te veel om op te noemen. Wie meer wil weten mail naar: manniewakkie@hotmail.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aura Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aura Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aura Beach scoort een 5.64 uit 10 op basis van 11 reviews.