Hotel Atlas

6.5Voldoende

32 reviews over Hotel Atlas

• 10Rosita Haasnoot22-01-2013

Geweldig hotel

Atlas is een mooi, rustig, klein hotel. Erg vriendelijk personeel, het animatie team is ook geweldig, iedere avond een show en iedere avond naar de disco. Het zwembad was ook zeer schoon. Iedere avond werd het schoongemaakt, de kamers waren ook heel erg schoon. Iedere dag werd er schoongemaakt.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Sila collik22-01-2013

Super hotel

Atlas hotel is een mooi hotel, schone kamers, goede animatie, zeer vriendelijk personeel, goed te eten, zwembad mooi schoon. strand ook super.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 1Lucina20-10-2012

Never nooit meer!!!

Super slecht hotel! er word gezegt dat er elke middag en avond wat gedaan word door de animatie maar dit is absoluut niet waar! wij zijn hier 15dagen geweest en maar 4x show gehad in de avond. over dag werd er soms wel eens in het zwembad watervollybal gespeelt maar dit gebeurde alleen als je er zelf om vroeg. en werd niet door de animatie geregeld wij konden gelukkig elke avond naar Merlin beach park hotel omdat wij hier in juni zijn geweest en daar was wel elke avond wat te doen! daar was het allemaal super geregeld! er word gezegt dat er geregeld word dat je naar de disco kon. maar dit gebeurde alleen als er door de gasten om gevraagt werd. het eten in dit hotel was echt niks! elke keer met het luch kreeg je het zelfde kip en aardappels.. totaal geen variatie in het eten.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 7Mulder29-07-2012

prijs kwaliteit prima

Hotel Atlas is een gezellig kleinschalig Hotel. De ligging is prima vlakbij centrum en strand. Het uitzicht is niet bijzonder maar je bent weinig op de kamers dat maakt de rest weer goed.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 4Hans11-10-2011

Niet meer

Wij zijn gisteren teruggekoemen van 14 dagen logeren in dit hotel. Wij zijn meer dan 30 keer in Turkije geweest. Dit hotelis zeker geen 4 sterren waard. Kamer is goed. Restaurant plastic stoelen zeer sobere inricting. Eten kwaliteit niet slecht maar zeer summier en eenvoudig. Geen 4 sterren. 1 bar bij het zwembad. Bediening goed. Wij hebben 9 dagen zonder warm water gezeten. Een vrouw pakte heet water van de theeketel en waste in de bestekbak haat baby. Elke dag doorgeven dat er geen warm water was. Moesten steeds kamernummer opgeven. Gebeuurde echter niets. Wij hebben met een grote groep bij reisorganisatie een klacht ingediend. Rondom zwembad tegels erg vies. Bij bar en in eetzaal werd met een flesje water wat water op de grond gestrooid en met een stokdweil nagetrokken. Vuilverdelen. Jammer voor de hard werkende obers. Hard werkende kleine ploeg. Dit hotel is zeker geen aanbeveling en dient uit de katologussen gehaald te worden van de reisbureau´s.

Gereisd met partner in september 2011

• 8nancy van poppel27-09-2011

heel goed hotel voor die prijs .

goed hotel mensen die comentaar hebben over dit hotel moeten meer geld uitgeven en naar een ander hotel gaan .en anders thuis blijven .die verwachten voor weinig geld alle luxe.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 3joke12-09-2011

nooit meer

wat een vreselijk hotel zijn net terug 10-09-2011 eten erg slecht bediening nog erger koud eten nooit meer

Gereisd met partner in september 2011

• 5Lisette17-08-2011

Wij komen niet terug!

Vooral het eten vonden wij erg slecht. Weinig variatie. Warme kale pasta bij de lunch, dezelfde pasta maar dan koud bij diner. Veelal salades gegeten. Net als vele anderen last van diarree/buikgriep gehad. (ijsblokjes in drank weigeren!) Meerdere keren buiten de deur gegeten; gelukkig zat er 100 mtr verderop een lekker goedkoop turks tentje. Weinig keuze in (non) alcoholische dranken. Personeel was onvriendelijk, maken dan ook wel lange dagen maar er kon nog geen lachje af. De kamers wel prettig en netjes met goede airco. Voor kinderen 2 glijbanen. In de fitness ruimte 3 apparaten waarvan 2 kapot. Wifi meestal geen ontvangst, met geluk alleen in de lobby. 1ste nacht hotel overbooked, wel prima overnachting gehad bij hotel Ananas 2 straten verderop met wel zeer vriendelijk personeel. Centrum is best een stuk lopen, meestal taxi genomen. Op de tijden dat iedereen douched (na ontbijt, rond diner) GEEN WARM WATER! (ijskoud!) Om 00.00u lichten uit en wegwezen. 20min p/wk slechte animatie.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 5ferhat11-08-2011

4 sterren niet waard

slechte service. Onvriendelijke personeel. Eten was bijna dagelijks hetzelfde. Kamers zagen er goed uit en werden goed schoongemaakt.

Het hotel zelf is onder de maat en geen 4* waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 4sharon09-08-2011

Nooit meer!

Slechte ontvangst, geen vriendelijk personeel. Elke ochtend wakker van het geschreeuw van de schoonmaaksters op de gang. Verantwoording af moeten leggen van vlekken op een handdoek. Eén keer per week animatie van wel 20 minuten (echte amateurs!). Het eten is zeer eenzijdig en gewoonweg niet lekker en niet vers. Niet raar opkijken als je verplicht tip moet geven voor je een drankje krijgt. Zogenaamd privéstrand maar er is niets privé aan. Bovendien zijn de drankjes van de strandtent niet inbegrepen. Ook niet opkijken als het personeel agressief wordt zodra je geen gebruik maakt van extra activiteiten (massages, turks stoombad etc). Meneer voelde zich zwaar beledigd wanneer er naar een andere masseur gegaan werd. Kortom, geen aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2011

Hotel Atlas info