Hotel Aslan Kleopatra Beste

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag16°9°
Hotel Aslan Kleopatra Beste
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Aslan Kleopatra Beste voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch vakantie

Beer,
15-10-2018

Goede hotel met perfecte ligging. Snap niet waarom mensen dit hotel afkraken. Voor een hardwerkende arbeider is dit een goede betaalbare hotel. Voor de elite kunnen beter in luxe resort. Kamers mooi schoon en elke dag schone handdoeken. Eten keus genoeg thuis heb je ook maar 1 soort groente en vlees. Personeel zeer vrolijk en vriendelijk. Lopen tijdens eten door de zaal of alles naar wens is. Hotel word in januari gerenoveerd. Komen volgend jaar weer.

Kenmerken

15-10-2018

Nooit meer.

Vera,
25-8-2018

Werkelijk waar een vreselijk hotel, alleen de ligging is perfect. Toen we onze kamer kregen was de vakantie al haast verpest. Alles was smerig, schimmel en ontzettend veel kalkaanslag in de badkamer, wc zat vol met vieze vlekken. 'Schone' handdoeken en lakens zaten vol vlekken. Dikke stoflaag op het interieur wat boven ooghoogte zit, etc. Ook het tapijt in de gangen is helemaal kapot en zit vol vlekken. Het eten is ook vreselijk. Totaal niet aangepast op reizigers, alleen maar Turkse prut en dan ook nog weinig keuze. Zwembad is eerder een voetenbadje en je kunt er ook niet in de zon liggen. Personeel heeft overigens geen enkele keer hallo gezegd of wat dan ook. Met het uitchecken wilden ze ons zelfs oplichten met een rekening van 25 euro die niet van ons was. Maar toch probeerde ze het ons te laten betalen. Als klap op de vuurpijl hebben we in 7 dagen ook nog eens een hoop kakkerlakken op de kamer gevangen.

niet doen, valt erg tegen

hans,
13-8-2018

hotel viel erg tegen, een 7.5 is echt veel te hoog.Alleen de ligging is goed. we komen al 10 jaar in turkije, dit was echt de slechtste. Het eten was echt onder de maat, zowel

ontbijt en lunch en diner. keuze was echt heel min en bijna iedere dag kip in prut. slechts 4 bakken warm eten bij diner. ontbijt was echt slecht. borden/bekers niet goed schoon, tafelkleedjes in eetzaal vol met vlekken worden niet vervangen. plastic bekers voor drinken bij het eten. hygiëne is ook slecht. de dagelijkse schoonmaak was wel goed maar vuile lakens, vloerbedekking in de gangen is echt smerig, ook heel wat kakkerlakken gevangen op de kamer. kamers erg klein. 2 liften zo groot als een toilet( max. 3 pers) en te bedenken dat de eetzaal op de bovenste verdieping is. geen tuin om even buiten iets te drinken, alleen 5tafeltjes aan de straat. zwembadje is omgeven door 4 muren en ongeveer 15 stoelen. bar gaat dicht om stipt 23 uur, licht gaat uit en klaar.

D-reizen

Wil graag jaarlijks terugkeren als mogelijk is!

Tineke Wolff,
30-1-2018

Een super centraal gelegen hotel met goede ov verbindingen alle kanten , goede wandel mogelijkheden in omgeving , genoeg in omgeving te doen, winkels/markt/strand/restaurants /bars alles bij de hand ook heerlijk te fietsen redelijk vlak.En bovenal een lieve eigenaar die vele talen spreekt ook nederlands .Ontbijt(buffet) in Kleopatra was super varierend ook vegatarisch , dito voor avond eten (buffet)Ook belangrijk beddelakens en handdoeken worden goed verwisseld , goed schoongehouden ook

Fantastisch!

Mieke Swinkels en Piet Hermans,
22-9-2017

Vriendelijke mensen, fijne sfeer. Hotel is schoon, eten is goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug.

Perfecte ligging

H. Aydin,
17-6-2017

Aslan hotel ligt in Damlatas dichtbij het Kleopatrabeach en dichtbij het bruisende centrum van Alanya. Echt een aanrader, vriendelijke personeel projs/kwaliteit is goed, Ik fa eind augustus weer heen!

Gezellig hotel

A. Gijsen,
20-4-2017

We werden heel fijn ontvangen in het hotel en zijn naar een ruime, schone kamer gebracht.

Het eten is erg uitgebreid, lekker en meer dan voldoende. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas was het nog geen weer om van het zwembad gebruik te maken, daarom gaan we graag in de zomer nog eens terug.

Het hotel is erg prettig gelegen, vlak bij het strand en het centrum is ook op loopafstand.

Geweldig hotel

Jan,
18-4-2017

Goede ligging, dicht bij het strand en het centrum.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Vriendelijk personeel

Mooie kamer met balkon. We komen hier zeker terug.

Leuk comfortabel hotel met goede ligging

Albertien,
17-4-2017

Fijn behulpzaam personeel en mooi centraal gelegen in Alanya.

Mooi gezellig goede service

Pultyn francois,
15-4-2017

Aslan is een mooi hotel goed gelegen kindvriendelijk goede service

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aslan Kleopatra Beste in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aslan Kleopatra Beste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.