Hotel Aslan Kleopatra Beste

Hotel Aslan Kleopatra Beste
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Aslan Kleopatra Beste voor je op een rij gezet:

82 reviews over Hotel Aslan Kleopatra Beste in het Nederlands

niet doen, valt erg tegen

hans
13-8-2018

hotel viel erg tegen, een 7.5 is echt veel te hoog.Alleen de ligging is goed. we komen al 10 jaar in turkije, dit was echt de slechtste. Het eten was echt onder de maat, zowel

ontbijt en lunch en diner. keuze was echt heel min en bijna iedere dag kip in prut. slechts 4 bakken warm eten bij diner. ontbijt was echt slecht. borden/bekers niet goed schoon, tafelkleedjes in eetzaal vol met vlekken worden niet vervangen. plastic bekers voor drinken bij het eten. hygiëne is ook slecht. de dagelijkse schoonmaak was wel goed maar vuile lakens, vloerbedekking in de gangen is echt smerig, ook heel wat kakkerlakken gevangen op de kamer. kamers erg klein. 2 liften zo groot als een toilet( max. 3 pers) en te bedenken dat de eetzaal op de bovenste verdieping is. geen tuin om even buiten iets te drinken, alleen 5tafeltjes aan de straat. zwembadje is omgeven door 4 muren en ongeveer 15 stoelen. bar gaat dicht om stipt 23 uur, licht gaat uit en klaar.

Nie polecam

Malgorzata
14-7-2018

Potwierdzam poprzednia opinie a od siebie dodam ze sa tam również kradzieże. Juz na drugi dzien zginely mi pieniadze a w pozniejszym okresie kilka zakupionych przedmiotów. Szkoda ze wczesniej nie czytalam opini to napewno wybralabym inny hotel

Najstraszniejszy hotel Turcji

Irena
1-6-2018

odrapane drzwi, zardzewiale lazienki, zepsute lodowki i telewizory w pokoju, wszystko z czasow krola Cwieczka,zadnych animacji, niewlaczona w jadalni i holu klimatyzacja pomimo 28 stopni na zewnatrz brak lodu do napojow (ponoc za wczesnie i na lod i na klimatyzacje?) . Jedzenie wprawdzie codziennie takie same; (bylam tydzien).

Pool? - maly basenik otoczony brudnym murem z miejscem na pare lezakow.

Cena niby atrakcyjna ale w porownaniu z gama atrakcji jakie proponuja inne hotele pare zloty drozsze - horrendalnie wysoka.

Wrazenie po urlopie? Mimo cudnej pogody i okolicy - niesmak.

Tjingo

Wil graag jaarlijks terugkeren als mogelijk is!

Tineke Wolff
30-1-2018

Een super centraal gelegen hotel met goede ov verbindingen alle kanten , goede wandel mogelijkheden in omgeving , genoeg in omgeving te doen, winkels/markt/strand/restaurants /bars alles bij de hand ook heerlijk te fietsen redelijk vlak.En bovenal een lieve eigenaar die vele talen spreekt ook nederlands .Ontbijt(buffet) in Kleopatra was super varierend ook vegatarisch , dito voor avond eten (buffet)Ook belangrijk beddelakens en handdoeken worden goed verwisseld , goed schoongehouden ook

Fantastisch!

Mieke Swinkels en Piet Hermans
22-9-2017

Vriendelijke mensen, fijne sfeer. Hotel is schoon, eten is goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug.

Perfecte ligging

H. Aydin
17-6-2017

Aslan hotel ligt in Damlatas dichtbij het Kleopatrabeach en dichtbij het bruisende centrum van Alanya. Echt een aanrader, vriendelijke personeel projs/kwaliteit is goed, Ik fa eind augustus weer heen!

Gezellig hotel

A. Gijsen
20-4-2017

We werden heel fijn ontvangen in het hotel en zijn naar een ruime, schone kamer gebracht.

Het eten is erg uitgebreid, lekker en meer dan voldoende. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas was het nog geen weer om van het zwembad gebruik te maken, daarom gaan we graag in de zomer nog eens terug.

Het hotel is erg prettig gelegen, vlak bij het strand en het centrum is ook op loopafstand.

Geweldig hotel

Jan
18-4-2017

Goede ligging, dicht bij het strand en het centrum.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Vriendelijk personeel

Mooie kamer met balkon. We komen hier zeker terug.

Leuk comfortabel hotel met goede ligging

Albertien
17-4-2017

Fijn behulpzaam personeel en mooi centraal gelegen in Alanya.

Mooi gezellig goede service

Pultyn francois
15-4-2017

Aslan is een mooi hotel goed gelegen kindvriendelijk goede service

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aslan Kleopatra Beste in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aslan Kleopatra Beste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aslan Kleopatra Beste scoort een 7.31 uit 10 op basis van 82 reviews.