Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

57 Reviews over Aslan Corner

• 1Marion Maibaum24-05-2022

Aslan Corner Horror hotel nooit meer

kom nu ruim 20 jaar in Turkije en ook wel in Alanya maar zo'n VIES hotel als Aslan Corner hotel heb ik nog nooit meegemaakt. Ik had er 12 overnachtingen eigenlijk maar bij de eerste ging het al mis afgezien dat het erg vies was en dan heb ik het over de vloer de wc de douche en ook de bedden waar ik nota bene nog een condoom tussen heb gevonden en besmeurd waren met vuiligheid zijn ze ook nog eens super onbeschoft en dan heb ik het nog heel netjes uitgedrukt. In zeven dagen tijd heb ik drie verschillende kamers gekregen. In in de eerste kamer had ik 5 dagen geen warm water dus heb alleen ijskoud kunnen douchen De wc lekt er aan de onderkant bij de rand en zag er ook vies uit een beetje gelig uitgeslagen van urine. douchecabine zat onder de schimmel bij de randen en was zo klein dat iemand die dik was er echt niet in kan. Mijn bed daar sprongen de veren uit . Video van gemaakt en reisbureau heeft me toen meteen goed hotel gegeven

• 4AB14-10-2019

Nooit meer!

Ik ben hier in juni 2017 21 dagen verbleven. Wat degene hiervoor zegt dat klopt. Erg gehorig, verouderd hotelletje, spraken toen geen Engels, alleen de hotelbaas, kamer aan de hoofdweg, wat altijd een herrie gaf. Ik heb in die tent geen oog dichtgedaan. Schoonmaakster was wel heel goed. Fooien helpen :)

Het restaurantje daarnaast was best leuk, maar het eten was niet echt om over naar huis te schrijven. Je betaalde er wel de volle pond voor.

Superklein zwembad, zeker geen aanrader voor mensen met kinderen.

• 8Hans Beekman30-09-2019

zeer leuk, gastvrij, een mooie uitvalbasis.

Leuke kamer, netjes verzorgd door een zorgzame mevr de schoonmaakster. nette badkamer. Niets te klagen alles prima in orde. hulp waar men ook helpen kon.

• 6Simpel28-09-2019

Nooooooit meer

Ligging top Mustafa is de enige die aardig is in het hotel en Engels spreekt. Hotel erg verouderd. Totaal geen aanrader

• 7Nana22-09-2019

Geen aanrader!!!!

Klein hotel, met kleine standaard kamers en superkleine douche (niet geschikt voor zwaarlijvige en zeer onhandige schuifdeuren). Vervanging handdoeken om de 3 dgn of je legt een centje neer dan elke dag. Poetsvrouw lijkt vriendelijk maar doet niks(elke dag kleine cent gegeven), poetsen no way vieste kamer die in ooit heb gezien walgelijk en honderden hotels bezocht dit is het toppunt. Ze is enkel met haar lach uit of geld en maakt overal nepcontacten. Ben niet iemand die hier foto's van maakt maar de blauwe lamp is hier totaal overbodig hangt van viezigheid in elkaar echt alles. Zwembad en restaurant Noma goed, vriendelijk personeel aan de receptie. De ligging is top. Ondanks alles vind ik dat dit hotel met lage prijs waardoor je niet te veel mag verwachten, enkel door de hygiëne erg laag scoort zeer jammer.

• 7Familie10-09-2019

Gezien de prijs die we betaalden een goed hotel.

Prima hotel, leuk klein zwembad. Kamer wat verouderd/sober maar wel schoon. Ook sanitair en douche prima.

• 8Fabianne07-08-2019

Super

Super hotel! Ligging is erg ideaal. Je bent zo bij het strand en de vele winkels. Erg vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Patricia en Marcel19-07-2019

Super!

Super !! Net terug van 2 weken in Aslan. Midden in het centrum van Alanya. Personeel aardig en behulpzaam en schoonmaakster is helemaal een supervrouw! Eigenaar ook heel aardig . Wij hebben niks negatiefs! Wij gaan zeker terug! Om even te reageren op die reactie over de reisleider. Je bent helemaal niet verplicht om iets te boeken via hem, je kan ook gewoon zelf buiten iets zoeken. Natuurlijk is dat via hem duurder, is in elk land zo. De uitstapjes waren goed geregeld met lekker eten.

• 8Stam09-07-2019

Centraal gelegen gemoedelijk hotel!

Dit hotel is super centraal gelegen. Vlakbijhet centrum en 500 meter van de zee. Onder het hotel zit Noma restaurant waarvan de keuken verbetert is tov vorige jaren. De naastgelegen koffiebar, sinds 3 weken geopend, vind ik een absolute aanvulling! Net als bij NOMA lief en goed personeel! Het zwembad is gerenoveerd en is klein maar fijn. Momenteel 2 vriendelijke heren die elkaar afwisselen bij de receptie. De kamers van het hotel zijn verouderd en hebben absoluut een opknapbeurt nodig, daardoor ook een niet al te schone indruk. De schoonmaakster doet haar best, bedden liggen wel goed! Kom hier nu voor het vijfde jaar.

• 2A.05-04-2019

Niet naartoe gaan. Thuis is Echt alles beter!

Afschuwelijkste vakantie ever! Gehorig hotel, langs waar ik zat, aan de hoofdweg van Alanya, het was altijd een herrie. Slecht eten, ook in dat restaurant, waar iemand anders de leiding dan weer over had. Het personeel spraak destijds geen woord Engels, wat natuurlijk voor communicatieproblemen zorgen. Ik betaalde ook continu verschillende prijzen. Geen aanrader. Alles is hier een 1, alleen de schoonmaakster wil ik wel een 8 geven, want die deden alles voor een paar euro.

Hotel Aslan Corner info

• MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)