Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanAlanya

9FenomenaalScore uit 179 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Als je op zoek bent naar een echt stadshotel en graag wilt verblijven vlakbij het centrum van Alanya, dan zit je goed bij Hotel Asia Beach Resort & Spa. Hier vind je direct buiten het hotel winkels en een markt. Aangezien dit een stadshotel is, is er wel wat minder ruimte in en rondom het hotel. Dit maakt dat jullie reviews erg wisselend zijn over dit hotel. Benieuwd wat de positieve en negatieve punten zijn van Hotel Asia Beach Resort & Spa Alanya? Lees met ons mee.## FaciliteitenHotel Asia Beach Resort & Spa beschikt over twee zwembaden waar je een frisse duik kunt nemen. Hou er wel rekening mee dat er lang niet altijd een ligbedje vrij is bij het zwembad. Is er even geen bedje vrij? Dan kun je er voor kiezen om te zonnen op de pier en een duik te nemen in zee. Reviewer Ronald schrijft hierover bijvoorbeeld: *‘Dat dit hotel gebouwd is op een kleiner perceel (stadshotel) wordt gecompenseerd door een fijn strand met heerlijke pier en kun je dus geen supergroot zwembad verwachten’.* De zee is trouwens ook goed bereikbaar voor mensen in een rolstoel.Over het eten zijn jullie reacties erg wisselend. Zo schrijven een aantal van jullie dat het eten eentonig is en soms koud, maar schrijven ook een aantal van jullie juist dat er smaakvolle gerechten worden geserveerd met voldoende keuze. Reviewer Jacobien schrijft over het eten bijvoorbeeld: *‘Wij zijn er vorig jaar ook geweest en vond het eten toen stukken beter. Dit jaar viel het eten tegen. Er werd vooraf teveel gemaakt en in de bakken gelegd dus werd het koud’.* Hou er ook rekening mee dat er veel Russen in Hotel Asia Beach Resort & Spa Alanya komen en hun eetcultuur iets anders is dan de Nederlandse.Ook over de schoonmaak van de kamers zijn jullie meningen verdeeld. Reviewer Willy schrijft hierover: *‘Mooie kamers met inloopdouche. Bij ons iedere dag schoongemaakt ook de handdoeken verwisselt’.* Ben is het hier niet mee eens en schrijft: *‘kamers Zeer slecht schoon gemaakt. Geen bedden opgemaakt, handdoeken vergeten, minibar niet bijgevuld’.* De kamers zijn volgens veel van jullie wel ruim en mooi ingericht. Ook zijn er speciale ruime familiekamers in Hotel Asia Beach Resort & Spa waar je met het hele gezin kunt verblijven.Over de animatie zijn de meesten van jullie enthousiast. Zo schrijft Maria: *‘De kinderen hebben heerlijk genoten van de miniclub en bios waardoor wij zelf ook konden genieten’.* Je moet er echter wel rekening mee houden dat het animatieteam weinig Engels spreekt en zich daardoor minder richt op de Nederlandse kinderen.## OmgevingReviewer Johan is erg enthousiast over de omgeving van Hotel Asia Beach Resort & Spa Alanya: *‘mooi hotel met goede ligging, winkels, en markt maandag en donderdag achter hotel , centrum alanya op 6 km met taxi 10 min 5 euro’.* De halte van de dolmus vind je voor het hotel, dus je kunt zo naar het centrum van Alanya. Bezoek hier bijvoorbeeld het kasteel bovenop de berg. Hou er rekening mee dat het hotel ver van het vliegveld af ligt en je dus even onderweg bent naar je vakantiebestemming.

Bekijk de beschikbaarheid

179 Reviews over Asia Beach Resort & Spa

• 10Richard en Angelique01-09-2022

FANTASTISCH!!

Echt een super hotel. Alles is aanwezig en zeer vriendelijk personeel. We hebben een TOP vakantie gehad. We komen snel weer!

• 10Benny en Tanja22-08-2022

geweldig !!!!!!!

Asia Beach is een geweldig hotel in Oba en dicht bij Alanya hotel heeft een prachtige pier aan de zee personeel is heel vriendelijk en behulpzaam we hebben weer een fantastische vakantie gehad

• 10Anouk Weeren19-08-2022

We komen vanaf de opening al bij asia beach het is en blijft een heel mooi hotel

• 6Leonie31-07-2022

Goede eerste indruk, maar steeds meer gebreken

Goede eerste indruk. Mooie kamers, leuke zwembaden met glijbanen, uitgebreid buffet, mooie steiger op het strand. Maar na een week gaat opvallen dat het buffet voornamelijk uit kip bestaat en er veel stoofgerechten met dezelfde smaak zijn. Zwembadtegels laten los, openbare toiletten zijn vies en/of werken niet en je moet voor half 9 zorgen dat je een handdoek bij het zwembad hebt neergelegd anders heb je geen plek. Op meerdere vlakken dus niet 5 sterren waard.

• 10Thandt Alexandra16-12-2019

Fantastiche Reis voor het hele gezin!!

We zijn 9 dagen naar Asia Beach Resort & Spa Hotel geweest! Wij hebben een Supervakantie gehad! ❤️ Zeer mooi hotel 😍 Mooi binnen zwembad Buiten zwembad met glijbanen Ruime fitnesszaal Buiten leuke animatie Vogelpik, ochtendgymnastiek, dansen in het water echt TOP!

Kamers worden elke dag schoongemaakt en laten lekkere wasgeurtjes na

Zeer KINDVRIENDELIJK!!

Worden mooie foto’s gemaakt uiteraard tegen betaling met papegaai en Leguaan

Komen zeker nog eens terug

Gezinsvriendelijk · Ruime kamers · Luxe badproducten · Geweldige hotelbar · Romantische sfeer · Stille kamers · Nuttige voorzieningen

• 8Marc lapre22-10-2019

Goed hotel

Goed hotel , aardig personeel , Lindsey van guest relation een top vrouw . Nederlands sprekend een echte luisterend oor en lost probleempjes heel snel op . Voor haar een 10 . Receptie niet echt klantvriendelijk moest 70 euro betalen anders kreeg ik geen andere kamer bij aankomst . Eten wat minder maar is wat je maar gewend bent . Het nadeel zijn de Russen nemen de hele boel over in Turkije en dat merk je ook in de hotels . Mogen de hotels wel wat meer aandacht besteden aan de Europeanen . Verder goed hotel

• 10Robert Kooren18-10-2019

Fantastich

Fantastisch Hotel. Vriendelijk personeel en behulpzaam. De topper is wel Linsey van de Guest Relation, Linsey spreekt Nederlands. Eten was goed en voldoende keus. Kamers schoon en ruim. Strand is wat minder, maar daar in tegen is de pier een topper. Wel weer handdoeken op tijd neerleggen. Animatie was minder, georiënteerd op onze oostblok-vrienden. Deze zijn wel duidelijk aanwezig, maar geen last van gehad. Al met al goed naar ons zin gehad. Gaan in 2020 terug.

• 8Jasper van Klaveren13-10-2019

Prima hotel

Prima hotel, alles ziet er schoon en netjes uit! Overal goede WiFi, zelfs op de pier bij het strand! Aanrader

• 10Caglayan Bilgic10-10-2019

Plek om heen te gaan

Top locatie, dichtbij het centrum. Wel is mijn advies om te gaan landen bij gazi pasa Antalya is toch een stuk verder. Gazi pasa is een half uur 20 Minuten met de auto/bus.

• 10Dhr. Kara Tay10-10-2019

Ge-wel-dig!

Prachtig hotel waar ze aandacht hebben voor hun klant. Alles wordt tip top verzorgd van je kamer tot de tafels waaraan gegeten wordt. Daarover gesproken: Het ontbijt, het middageten en het diner zijn piccobello in orde en zeer divers. Vleeseters (ik) zullen evenveel genieten als vegetariërs (mijn vrouw). Met een taxi ben je in 5 minuten in het centrum en op een minuut lopen heb je 's avonds toffe winkeltjes en een markt met verse spullen. Prachtig zwembad met leuke animatie. Onze dochter was gek op de glijbanen en de animatie die in de avond plaatsvond. En de hamburgers natuurlijk. P.S. je moet de feesten op hun immense pier echt een keer meemaken!

Hotel Asia Beach Resort & Spa info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar