Hotel Asia Beach Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Als je op zoek bent naar een echt stadshotel en graag wilt verblijven vlakbij het centrum van Alanya, dan zit je goed bij Hotel Asia Beach Resort & Spa. Hier vind je direct buiten het hotel winkels en een markt. Aangezien dit een stadshotel is, is er wel wat minder ruimte in en rondom het hotel. Dit maakt dat jullie reviews erg wisselend zijn over dit hotel. Benieuwd wat de positieve en negatieve punten zijn van Hotel Asia Beach Resort & Spa Alanya? Lees met ons mee.

Hotel Asia Beach Resort & Spa beschikt over twee zwembaden waar je een frisse duik kunt nemen. Hou er wel rekening mee dat er lang niet altijd een ligbedje vrij is bij het zwembad. Is er even geen bedje vrij? Dan kun je er voor kiezen om te zonnen op de pier en een duik te nemen in zee. Reviewer Ronald schrijft hierover bijvoorbeeld: ‘Dat dit hotel gebouwd is op een kleiner perceel (stadshotel) wordt gecompenseerd door een fijn strand met heerlijke pier en kun je dus geen supergroot zwembad verwachten’. De zee is trouwens ook goed bereikbaar voor mensen in een rolstoel.

Over het eten zijn jullie reacties erg wisselend. Zo schrijven een aantal van jullie dat het eten eentonig is en soms koud, maar schrijven ook een aantal van jullie juist dat er smaakvolle gerechten worden geserveerd met voldoende keuze. Reviewer Jacobien schrijft over het eten bijvoorbeeld: ‘Wij zijn er vorig jaar ook geweest en vond het eten toen stukken beter. Dit jaar viel het eten tegen. Er werd vooraf teveel gemaakt en in de bakken gelegd dus werd het koud’. Hou er ook rekening mee dat er veel Russen in Hotel Asia Beach Resort & Spa Alanya komen en hun eetcultuur iets anders is dan de Nederlandse.

Ook over de schoonmaak van de kamers zijn jullie meningen verdeeld. Reviewer Willy schrijft hierover: ‘Mooie kamers met inloopdouche. Bij ons iedere dag schoongemaakt ook de handdoeken verwisselt’. Ben is het hier niet mee eens en schrijft: ‘kamers Zeer slecht schoon gemaakt. Geen bedden opgemaakt, handdoeken vergeten, minibar niet bijgevuld’. De kamers zijn volgens veel van jullie wel ruim en mooi ingericht. Ook zijn er speciale ruime familiekamers in Hotel Asia Beach Resort & Spa waar je met het hele gezin kunt verblijven.

Over de animatie zijn de meesten van jullie enthousiast. Zo schrijft Maria: ‘De kinderen hebben heerlijk genoten van de miniclub en bios waardoor wij zelf ook konden genieten’. Je moet er echter wel rekening mee houden dat het animatieteam weinig Engels spreekt en zich daardoor minder richt op de Nederlandse kinderen.

Omgeving

Reviewer Johan is erg enthousiast over de omgeving van Hotel Asia Beach Resort & Spa Alanya: ‘mooi hotel met goede ligging, winkels, en markt maandag en donderdag achter hotel , centrum alanya op 6 km met taxi 10 min 5 euro’. De halte van de dolmus vind je voor het hotel, dus je kunt zo naar het centrum van Alanya. Bezoek hier bijvoorbeeld het kasteel bovenop de berg.

Hou er rekening mee dat het hotel ver van het vliegveld af ligt en je dus even onderweg bent naar je vakantiebestemming.

We hebben een aantal aanbieders voor Asia Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

174 reviews over Hotel Asia Beach Resort & Spa

• 8Marc lapre22-10-2019

Goed hotel

Goed hotel , aardig personeel , Lindsey van guest relation een top vrouw . Nederlands sprekend een echte luisterend oor en lost probleempjes heel snel op . Voor haar een 10 . Receptie niet echt klantvriendelijk moest 70 euro betalen anders kreeg ik geen andere kamer bij aankomst . Eten wat minder maar is wat je maar gewend bent . Het nadeel zijn de Russen nemen de hele boel over in Turkije en dat merk je ook in de hotels . Mogen de hotels wel wat meer aandacht besteden aan de Europeanen . Verder goed hotel

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Robert Kooren18-10-2019

Fantastich

Fantastisch Hotel. Vriendelijk personeel en behulpzaam. De topper is wel Linsey van de Guest Relation, Linsey spreekt Nederlands. Eten was goed en voldoende keus. Kamers schoon en ruim. Strand is wat minder, maar daar in tegen is de pier een topper. Wel weer handdoeken op tijd neerleggen. Animatie was minder, georiënteerd op onze oostblok-vrienden. Deze zijn wel duidelijk aanwezig, maar geen last van gehad. Al met al goed naar ons zin gehad. Gaan in 2020 terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Jasper van Klaveren13-10-2019

Prima hotel

Prima hotel, alles ziet er schoon en netjes uit! Overal goede WiFi, zelfs op de pier bij het strand! Aanrader

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Caglayan Bilgic10-10-2019

Plek om heen te gaan

Top locatie, dichtbij het centrum. Wel is mijn advies om te gaan landen bij gazi pasa Antalya is toch een stuk verder. Gazi pasa is een half uur 20 Minuten met de auto/bus.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Dhr. Kara Tay10-10-2019

Ge-wel-dig!

Prachtig hotel waar ze aandacht hebben voor hun klant. Alles wordt tip top verzorgd van je kamer tot de tafels waaraan gegeten wordt. Daarover gesproken: Het ontbijt, het middageten en het diner zijn piccobello in orde en zeer divers. Vleeseters (ik) zullen evenveel genieten als vegetariërs (mijn vrouw). Met een taxi ben je in 5 minuten in het centrum en op een minuut lopen heb je 's avonds toffe winkeltjes en een markt met verse spullen. Prachtig zwembad met leuke animatie. Onze dochter was gek op de glijbanen en de animatie die in de avond plaatsvond. En de hamburgers natuurlijk. P.S. je moet de feesten op hun immense pier echt een keer meemaken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Milou06-10-2019

Relaxed vakantie

Het hotel ziet er super mooi uit en heeft meerdere plekken waar je kunt zitten en een drankje kan halen. Strand is 5 min lopen, waar je kunt zonnen op de pier die over het strand licht. Kamers zijn goed en schoon, (worden elke dag schoongemaakt), babybedje stond al klaar. Wel zijn de kamers gehorig. Personeel is hier is top en behulpzaam. Gek op kinderen. Achter het hotel is elke maandag en donderdag een grote markt en er zijn veel marktjes in de buurt van het hotel. Elke avond wordt er een leuke show gegeven.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Joyce26-09-2019

We hebben genoten

Heel mooi hotel! De kamers waren top. Heerlijke grote badkamer en fijne bedden. Wij hadden een mooie kamer met zeezicht op de 5e verdieping. Het strand is op loopafstand met een heerlijke pier waar je op een bedje kan liggen. De kamers worden iedere dag goed schoongemaakt en de mini bar in de kamer elke keer bijgevuld.

Wat wel heel jammer is, is dat het personeel niet zo goed Engels spreekt. Vooral voor een animatie team vind ik het jammer. Wij hebben niet veel meegedaan met het aanbod, maar als je als gezin met kinderen gaat mis je dit denk ik wel.

Verder hebben wij echt genoten. We komen zeker nog eens terug!

• 8Marijn Beckers26-09-2019

Een aanrader!

Een erg mooi hotel. Personeel is vriendelijk, spreken echter niet allemaal engels. Mooie schone kamers en eten is goed verzorgd!

• 9Jeroen Cox26-09-2019

Goed hotel

Mooi hygiënisch all-inclusive hotel. Goede service en goede communifatie mogelijk met receptie personeel

• 10Jamie Paenen17-09-2019

In 1 woord GE-WEL-DIG

Wij zijn van 20 Augustus t/m 3 September naar Asia Beach geweest en en was in 1 woord GE-WEL-DIG! De ligging van het hotel is perfect, in het gezellige centrum. Van Oba met wandelboulevard naar de haven van Alanya. De kamers zijn mooi ingericht en brandschoon. Het eten is zeer uitgebreid en zeer afwisselend, elke dag iets anders en voor ieder wat wils. Het hotel besteedt veel aandacht aan zowel de smaak maar vooral de aan de presentatie van het eten. Het personeel is vriendelijk, goedlachs, behulpzaam en gastvrij. Zij werken zich uit de naad om jou een glimlach op je gezicht te geven. Als ik een minpuntje zou moeten benoemen, dan is dat het kiezelstrand, maar de geweldig mooie grote pier maakt dit weer helemaal goed.

Uw Asia Beach Resort & Spa Hotelmanagement, Asia Beach Resort, 25-09-2019

Beste Jamie,

allereerst hartelijk bedankt, dat je de tijd en moeite hebt genomen, over uw verblijf in ons hotel.

We vinden het super dat je het zo naar je zin hebt gehad. Dİt is waar ons personeel, iedere dag opnieuw, zo hard zijn best voor doet. We zullen je complimenten zeker aan hen doorgeven.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

2 tips over Hotel Asia Beach Resort & Spa

• theo65, 05-07-2017

Eten op het strand mag zeker meer aandacht krijgen. Een aanrader zou zijn een broodje hamburger die andere hotels wel doen.

• Yusuf, 05-02-2016

Perfecte hotel voor wie een luxe hotel wilt in de stad!

10 vragen over Hotel Asia Beach Resort & Spa

• Anita, 10-09-2019

Strandlakens

zijn strandlakens inbegrepen bij de handdoeken service of alleen de kleinere handdoeken?

Uw Asia Beach Resort & Spa Hotelmanagement, 25-09-2019

Beste Anita,

zowel de kamer handdoeken als ook de strandlakens zijn inbegrepen bij de handdoeken service. Wel wordt er een toelage van € 10,- gevraagd, bij veries van het strandlaken of de handoekkaart.

• johan, 08-01-2018

diner en lunch

kan je daar ook buiten dineren en lunchen?

Uw Asia Beach Resort & Spa Hotelmanagement, 25-09-2019

Beste Johan,

het eten in onze restaurants is zeer lekker, maar inderdaad, in de directe omgeving zijn tal van restaurants waar ook heerlijk en gezellig gedineerd kan worden. Daarnast is het centrum van Alanya ook zeer gemakkelijk te bereiken per stadsbus.

• Harry, 05-09-2017

Transfer tijd

Weet iemand hoe lag de transfer tijd duurt vanaf gazipasa vliegveld, en ongeveer hoeveel hotel stops alvast bedankt

lian, 15-07-2018

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Turks, Vegetarisch

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën