Hotel Artemis Princess

16 reviews over Hotel Artemis Princess

• 2018
    3Laura15-10-2018

Nooit meer

Het hotel zat vol dus wij werden naar het andere gedeelte (familie complex)gestuurd, zoals je ziet op de foto's kregen wij het oude gedeelte. Het hotel is zeker uitgeleeft, schimmel in de badkamer en het zag er niet uit. Dat is niet fijn met jonge kinderen die overal aan zitten. Veel russische vakantiegangers waardoor het personeel met moeite engels sprak. Met de dulmus (bus) ben je in ongeveer 15 minuten in het centrum. Elke maandag is er een grote markt in de buurt van het hotel. Er is een supermarkt tegenover het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Maickel Donkers07-07-2008

Leuk en gezellig hotel

Verwacht niet teveel het eten is nog geen 3 sterren waard. 1 soort vlees en dat is het dan. De airco word geregeld door het hotel een paar uur per dag. All-inn effes bier is local maar moet betaald worden net zoals rum, fanta lemon, etc. De liggin is perfect in een zeer gezelliggen gedeelte van oba. Wij zijn ook door de touroperator verkeerd voorgelicht men zei dat het eten te vergelijken is met een 5 hotel maar ze hebben zelf nog geen 5 hotel van binnen gezien en kunnen hier dus niet over oordelen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7fam. Berends27-10-2007

Wij zijn voor het eerst naar Turkye (Cide) geweest en moeten zeggen dat het ons 100 % meegevallen is. Normaal zijn wij campeerders en zij dus heel wat gewend. Wij gingen er vanuit dat een 3-sterren hotel een risico zou zijn en zijn dan ook van niets uitgegaan. De volgende opmerkingen: a. boeken via internet ging perfekt (bij touroper) b. inchecken Schiphol ging perfect c. vliegreis ondanks dat men dicht op elkaar zit ging goed, ook het boordpersoneel was vriendelijk d. het hotel personeel was vriendelijk, ondanks wat reactie's dat er spullen door het personeel van de kamer was gehaald (zelf meegenomen spullen) e. het eten vonden wij goed, het is maar net wat je gewend bent f. cide en omgeving is bijzonder mooi, bovendien hadden wij het weer mee en diversen tochten per boot en bus gemaakt g. wij moesten wel wennen aan de opdringerheid van de winkeliers h. onervaren bootpersoneel maakt het soms spannen, zeker als er plotseling harde wind op komt zetten. i. periode 15 t/m 23 okt

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Monique van Vliet en Jeff Brunet01-08-2007

2 jaar geleden zat mijn vriend en z'n 2 dochters in dit hotel en dat is hem zo goed bevallen dat wij dit jaar met z'n vieren, zijn dochter en mijn dochter, naar Artemis Princess gegaan zijn. Is weer prima bevallen. Prijs kwaliteit verhouding is super!! Het eten is prima, schone kamers, maar niet bijzonder. Personeel is, op een paar na, ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Verwacht geen animatie. 1x per week een leershow en 1x per week een buikdanseres, dat is het!!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8P.v.Enckevort10-05-2006

zondag 7 mei 2006 teruggekomen. Het was een heel gezellig hotel met inderdaad schone kamers en goed eten. met de drankjes was men niet gierig, men waarschuwde zelfs als de all incl tijd bijna was verstreken. Personeel heel vriendelijk. Strand vlakbij en inderdaad daar geen drankjes voor noppes, maar het behoorde ook niet bij het hotel, daarom toch leuk die gratis bedjes en plu's.Wij waren in voorseizoen dus weinig animatie, maar zat te doen in de buurt. Wil er graag nog een keer terug.

Gereisd in mei 2006

• 7Paul en Rianne18-08-2005

Het is een leuk hotel waarvan de prijs/ kwaliteitsverhouding goed in evenwicht is! Het eten is afwisselend, er is ongetwijfeld wel iets bij wat je lust (verschillende soorten vlees/ vis). Tevens werd het altijd goed aangevuld. Het strand is dichtbij en de ligbedjes zijn gratis. Een nadeel is dat er op het strand geen gratis drankjes beschikbaar zijn, ondanks de all-inclusive formule. De tweepersoonskamers zijn relatief klein, maar schoon!

• 7P.E. Ouwerkerk16-08-2005

Het was een prima hotel. Ik miste wel het animatieteam. En er werd gierig geschonken met rum en vodka. Voor de rest hebben we een onwijs leuke vakantie gehad. En geen vieze beestjes ofzo. IK had namelijk nog meer revieuws gelezen en die waren niet zo best. Schone kamers die elke dag netjes schoongemaakt werden. Het zwembad was ook heerlijk. Er zijn er twee, ook eentje waar je een peutertje in kan zetten. Het eten was ook heerlijk en er was altijd genoeg, er werd gelijk bijgevuld als het op was. Voor deze prijsklasse was het een heerlijk hotel. OOk dichtbij het strand(waar de drankjes overigens niet gratis zijn) en dichtij het centrum. Met het busje ben je er in 10 minuutjes. Dus voor ons was het voor herhaaling vatbaar.

• 8Ingrid12-08-2005

geboekt als bingo hotel. Gezien de prijs hadden we er niet te hoge verwachtingen van. Bijna alles was super kamer, barservice, eten lekker dicht bij winkels. Zee en dolmus aan het eind van de straat Jammer van de tijden dat de airco aan kon deze heb je in hoogseizoen echt wel nodig . Nu was het af en toe erg warm op de kamer waar trouwens prima werd schoongemaakt Geen animatie 's avonds ook niet in hoogseizoen

• 9Hannah & Ruud15-05-2005

Ik ben met mijn vader in augustus 2004 in Artemis geweest het was heel leuk en goed we hadden een goed app. voor ons tweeen met balkonnetje. Het buffet was goed en om de paar dagen waren er wel eens dezelfde gerechten maar het was goed en lekker. De airco heeft tijden en je moet de kaart van je sleutel afhalen en deze in het aparaat laten en an doen, dan heb je een koele kamer. Het strand was echt lekker dichtbij en gratis voor ons er zijn op het strand wel soms wat mannetjes die je wat willlen verkopen. Ik heb het heel leuk en gezellig gehad. Je kan makkelijk met de dolmus naar centrum. het centrumpje bij het hotel is na 14 dagen wel wat saai met alle gebruikelijke nep-merken. Personeel was reg vriendelijk en aardig!Het was leuk!

Gereisd in mei 2005

• 7peter en marianne23-12-2004

Goed verzorgd hotel met wat rustig timide personeel als de baas in de buurt is.Het eten was op den duur wat eentonig.Een tip voor alle hotelgangers geef het personeel vooraf een fooi en ze zijn veel behulpzamer en gooi het niet in de tipboxen het overgrootte deel gaat naar de baas

Gereisd in december 2004

Hotel Artemis Princess info